Automatikus diabemutató!
A BM HEROS Zrt. a HEROS Szolgálat keretein belül 2012 A BM HEROS Zrt. a HEROS Szolgálat keretein belül 2012. április 01-jével fokozatosan beindítja Országos/Területi Szervizszolgálatát, amely tavasztól az ország 6 különböző városában várja ügyfeleit. Területi Szervizek: (A volt Megyei Javítóműhelyek helyén.) Budapest: - Ezüstfa utcai telephely, - Kun utcai javítóbázis Eger Nyíregyháza Szeged Pécs Veszprém
A „HEROS Szolgálat” fő jellemzői: hatékony, egységes, rugalmas. A BM HEROS Zrt. minden szolgáltatási ágazatát magába foglaló „HEROS Szolgálat” tevékenységének elsődleges célja a katasztrófavédelem és a tűzoltóság eszközparkjának karbantartása és szervizelése. A „HEROS Szolgálat” fő jellemzői: hatékony, egységes, rugalmas. Az ország teljes körű lefedésével, központi diszpécser szolgálattal, mobil szervizzel és logisztikai hálózattal a legkisebb hiba elhárításától a teljes felújításig, a tevékenység hatékonysága nő; a szolgáltatás színvonala és az árképzés országosan egységessé; a bejelentésekre való reagálás és ügyintézés rugalmasabbá valamint gyorsabbá válik.
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság 2012-től életbe lépő kötelezettség vállalási rendje szerint, gépjármű és eszköz javításra megrendelési igényt a Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságok adnak. Ebből adódóan változik a gépjárművek és eszközök meghibásodásának bejelentési és javítási módja, amit az alábbiakban szemléltetünk. Gépjármű; valamint a tűzoltás-technikai-, mentő-, és légzésvédelmi eszközök hiba bejelentésének, javítás megrendelésének, valamint a javítás lebonyolításának módja: 1. Az üzemeltető észleli a rendellenes működést: Tűzoltás-technikai Motorikus Alvázzal kapcsolatos Speciális málhaeszköz hibák ÜZEMKÉPTELEN ÁLLAPOT
2. Az üzemeltető a Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságon keresztül bejelenti a „HEROS Szolgálat” diszpécser központjába a hibát: A diszpécser központ rögzíti a bejelentést, és a rendelkezésre álló információk alapján intézkedik, ami a következő módon történhet: 3. Hiba megoldása telefonos segítségnyújtással 4. Hiba javítása Mobil Szerviz kiszállással 5. Hiba javítása a legközelebbi Területi Szervizben 6. Hiba javítása Partner Szolgáltatóinknál 7. Hiba javítása a HEROS fővárosi telephelyén
3. Hiba megoldása telefonos segítségnyújtással Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Diszpécser szolgálat segítsége telefonon keresztül (pl. vezérlési beállítások stb.) Hiba bejelentése Üzemképes állapot
4. Hiba javítása Mobil Szerviz kiszállással A diszpécser szolgálat a hibának megfelelően értesíti a legközelebbi Területi Szervizt Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése A Területi Szerviz a helyszínre küldi szakemberét A „HEROS Szolgálat” szakembere az üzemeltetőnél végzi el a szükséges javítást. Üzemképes állapot
Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése 5. Hiba javítása a HEROS Szolgálat Területi Szervizénél A diszpécser szolgálat a hibának megfelelően értesíti a legközelebbi területi szervizt és odairányítja a javításra váró gépjárművet Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése Az üzemeltető elküldi a gépjárművet vagy az eszközt az adott területi szervizhez Hiba szakszerű javítása Üzemképes állapot
Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése 5. Hiba javítása a HEROS Partner Szolgáltatóinál A diszpécser szolgálat a rendelkezésre álló információk alapján értesíti a HEROS partnerét, majd odairányítja a hibás gépjárművet, vagy eszközt Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése Az üzemeltető elküldi a gépjárművet vagy az eszközt az adott partner szolgáltatóhoz Hiba szakszerű javítása Üzemképes állapot
Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése 5. Hiba javítása a HEROS budapesti központjában A diszpécser szolgálat a rendelkezésre álló információk alapján irányíthatja az üzemeltetőt a budapesti központba javításra (magasból mentő, speciális eszköz, vagy speciális javítóbázist igénylő javítás esetén) Gépjármű vagy eszköz hibájának észlelése Hiba bejelentése Az üzemeltető elküldi a gépjárművet vagy az eszközt a HEROS budapesti központjába Hiba szakszerű javítása Üzemképes állapot
A Területi Szervizek működésüket tekintve nincsenek megyékhez, illetve megyehatárokhoz kötve. Ebből adódóan a hibabejelentőnek elég EGYETLEN elérhetőséget megjegyeznie hiba esetére, amely a „HEROS Szolgálat” diszpécser munkatársa. A „HEROS Szolgálat” diszpécsere - amennyiben a bejelentés a MKI-tól érkezett - intézkedik a hiba elhárítására, közvetlen üzemeltetői bejelentés esetén felveszi a kapcsolatot a székhely szerinti Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatósággal, és egyezteti a javítás megrendelését. Amint megtörtént a Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság hivatalos megrendelése az adott hiba javítására, a „HEROS Szolgálat” munkatársa értesíti a bejelentő üzemeltetőt a további teendőkről.
TMK Tervszerű Megelőző Karbantartás! Mi a TMK?! A „HEROS Szolgálat” a hiba javítása mellett nagy hangsúlyt fektet a megelőzésre, ezért a BM HEROS Zrt. kifejlesztette a TMK rendszert. Mi a TMK?! Tervszerű Megelőző Karbantartás! Ezzel a rendszerrel biztosítjuk partnereink számára a szükséges megelőző karbantartási dokumentációkat, melyek elengedhetetlenek a gépjárművek és eszközök üzemképes állapotban való tartásához.
www.bmheros.hu Tel.: 06-1-260-0389 Fax: 06-1-260-2294 A „HEROS Szolgálat” és a „Területi Szervizek” Diszpécser Központjának elérhetőségei: Tel.: 06-1-260-0389 Fax: 06-1-260-2294 munkafelvetel@bmheros.hu A TMK rendszer webes felhasználóbarát felületen keresztül a www.bmheros.hu –n belül elérhető 2012. májustól. www.bmheros.hu
Köszönjük a bizalmat!