Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MaYoR elektronikus napló
Advertisements

Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
„Ezt egy életen át kell játszani”
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Adatbázis alapú rendszerek 1. Gyakorlat Követelmények / SQL.
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Követelmények Szoftver- környezet SQL ismétlés ADATBÁZIS ALAPÚ RENDSZEREK.
Értékelés a pedagógiában
Fontosabb fogalmak Képesség :
OKTV feladatok megoldása C#-ban
Utazás &Turizmus érettségi 2008 tavasz. U&T érettségi Központilag akkreditált érettségi vizsgatárgy (Ady Endre Gimn., Ráckeve Csak k özépszintű! Felvételinél.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
A Z ELA LCMS BEMUTATÁSA, KURZUS SZERVEZŐI LEHETŐSÉGEI, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A T ÉRINFORMATIKÁRA.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell
A fejlesztő értékelés.
Tanulási eredmények – papír vagy valóság? Bánki Horváth Mihály
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Az e-portfólió használati köre
„A XXI. századi köznevelés”
KOMPETENCIA ALAPÚ MODULÁRIS KÉPZÉS
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK - MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS ALTERÜLET Liptákné Czakó Ildikó Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai.
Oktatási reformok tapasztalatai Pest megyei Tanévnyitó Tanácskozás Augusztus 31. Halász Gábor Országos Közoktatási Intézet.
ELEMÉR
Az ember futhat, de nem menekülhet a megmérettetés elől. Az egyetlen gyerek se maradjon ki a mérésből jelszavát hangoztató korban az oktatásban dolgozóknak.
A z alternatív vitarendezés lehetőségei a hagyományostól eltérő értékesítési formák terén, a békéltető testületek jövője és lehetőségei Konferencia 2011.
Kompetencia alapú új moduláris képzés
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
A Számvitel Didaktikája
Konkoly Obszervatórium Tudományos kutató intézmények értékelése Tudományos Tanács, december 6.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
#hunmoot2014 Csicseregjünk ;-).
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
C 5 K 3 – V. Calderoni Kompetencia Kerekasztal – Debrecen Moodle a tananyagfejlesztésben Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző.
Szövegszerkesztés Középszint: 60 perc, 40 pont Emelt szint: komplex feladat részeként (60 perc 30 pont)
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
1 5. ELŐADÁS. 2 Munkakör-értékelés 3 A munkakör-értékelés szisztematikus folyamat. Célja a munkakörök relatív értékének meghatáro- zása adott szervezet.
A közoktatás és az OKKR Dr. Horváth Zsuzsanna és Ütőné Dr. Visi Judit Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A fejlesztő célú szaktanácsadás
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Adatbázis fejlesztés a technológia transzfer és a pályázati tevékenység elősegítésére Dr.Debreczeni Ferenc.
5. ELŐADÁS. Munkakör-értékelés A munkakör-értékelés szisztematikus folyamat. Célja a munkakörök relatív értékének meghatáro- zása adott szervezet keretei.
Pályázatok értékelésének tapasztalatai Hoffmann Miklós független szakértő.
Vizsgáztatási megoldások a Moodle- ban. Miről lesz szó? A vizsgáztatás eszközei A tesztekről általában A kérsések útja... Kérdéstípusok – Milyen legyen.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Szakmai tanulmányút NORVÉGIA ( – ) A bemutatót készítette: Dr. Csermák Károly Ph.D.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Az SZMBK Modell alkalmazása az intézmény minőségirányítási rendszerek fejlesztésében 13. előadás 1.
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Az SZMBK Intézményi Modell
Előadás másolata:

Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Miről lesz szó? 1.Értékelési formák 2.Értékelhető modulok 3.Intézményi stratégia – avagy miben segíthet az adminisztrátor 4.Az értékelési napló használata 5.Alternatív értékelési módok MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Miről nem lesz szó? 1.Tanulásszervező eszközök 2.Feltételes elérhetőség 3.Teljesítés nyomon követése MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Értékelési formák • Pontozás • Skálák • Szöveges értékelés • Kompetencia alapú értékelés (kritériumok) • Portfólió alapú értékelés • Rubrika • Marking guide MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Fokozatok • Csak a tanár értékel • A diák véleményez • A diák részt vesz az értékelésben • Önértékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Mit biztosít ehhez a Moodle? • Feladat • Adatbázis • Fogalomtár • Műhely • Portfólió • ÉRTÉKELŐNAPLÓ MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Pontozás • Miért ne osztályozzunk? • Hány pontos legyen a feladat? • Mit ér egy pontszám?  súlyozás • Mi számít bele a minősítésbe?  Kategóriarendszer • Menedzseljük a pontokat! • Tanár úr, ez hányas lenne? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Kompetencia alapú értékelés EREDMÉNYEK/ KRITÉRIUMOK • Kritériumok, kompetenciák, célok kezelése – Globális – Lokális 1.Skálák létrehozása 2.Kompetenciák létrehozása 3.Skála kompetenciához rendelése 4.Értékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Kompetencia alapú értékelés MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Portfólió alapú értékelés • Hol dolgozzunk? • Hol értékeljünk? • „Átjárhatóság”  MAHOODLE • Hogyan értékeljünk? • És… MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Rubrika • A részletes pontozás előzményei: – Feladat small hack – szempontokhoz kötött pontok – Műhely – szempontrendszer használata, rubrika • Feltételek és szintek definiálása • Az értékelés módja • Hol használhatom? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Rubrika MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Rubrika MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Osztályozási útmutató • Szempontok, feltételek, kritériumok • Leírás külön a tanulónak • Külön a tanárnak • Nincsenek szintek • Gyakori megjegyzések – ez meg mire jó? • Hogyan használjuk? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Osztályozási útmutató MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Mit lát a tanuló? MoodleMoot 2012 – Gödöllő

Köszönöm a figyelmüket! Papp Gyula CONSEDU BT.

Kérdések

Hogyan lehetünk hatékonyabbak? • saasdasd