TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével
Modulok • A kompetencia alapú oktatás megvalósításához kidolgozott digitális tananyagok • A sulinova adatbankból tölthetők le • Céljuk: „a problémaközpontú tanítás, a felfedező tanítás-tanulás, a megértésen és tevékenységen alapuló fejlesztés” TIOP 1.1.1/09/
• 10.D • Tanmenetük része, angol nyelvi modulok feldolgozása TIOP 1.1.1/09/
A modulok feldolgozása • A modul elhelyezése az iskola honlapján /Tanszoba • A diákok letöltik a laptopjaikra előnyök: bármikor hozzáférnek nem kallódik el mint a fénymásolat hátrány: lemerült laptop • A tanórán a letöltött dokumentum szövegeinek feldolgozása csoportmunkában TIOP 1.1.1/09/
• Fordítás, szövegértés feladat megoldható Word dokumentumban • Online-szótár használat gyorsabb mint a hagyományos • Lehetőség van internetes adatgyűjtésre, interaktív feladatmegoldásra • A csoportok beszámolnak eredményeikről így a többi csoport is új információhoz jut • Visszacsatolás egyéni eredményekről online méréssel /Tanszoba TIOP 1.1.1/09/
A tanszoba használata TIOP 1.1.1/09/ • A felhasználók interneten keresztül, kódokkal férnek hozzá a tanszoba szolgáltatásaihoz • A tanárok-többek között-tananyagot helyezhetnek el, illetve online teszteket hozhatnak létre • A diákok tananyagot tölthetnek le, illetve teszteket oldhatnak meg
Tanszoba TIOP 1.1.1/09/
Tesztkészítés TÁMOP – /
Minta TIOP 1.1.1/09/
Online mérés tanórán TIOP 1.1.1/09/
Eredmények megjelenítése TIOP 1.1.1/09/
Tapasztalatok összegzése • A modulok feldolgozásakor a tanulói laptop meggyorsítja, megkönnyíti a munkát • A diákok szívesen használnak modern eszközöket a tanórán TIOP 1.1.1/09/