TIOP 1.1.1/09/1-2010-0003 Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Tehetségpont létrehozása
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Angol nyelvi kompetencia
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Matematika kompetenciaterület
Szövegértés-szövegalkotás „B” Természetismeret
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál © Dr. SERES TechConsult 2008.
Az E-TANÁR portál.
„Jó gyakorlatok” Nagyné G. Jordanoff Györgyi. A „jó gyakorlat” újszerűsége  a MiTiok programban szereplő tananyag adaptálása és felhasználása IKT eszközök.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
ELEMÉR
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
Kompetensek lettünk? június 27..
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Gyermekvilág régen és ma
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
Matematika Kompetenciaterület
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
 A TIOP pályázat SNI csomagjai  Gépi beszédfelismerés  Digitális tananyagok akadálymentesítése sajátos nevelési igényű tanulók számára  SNI IKT.
Tanév előkészítő fórum szeptember Bedőné Fatér Tímea Szakmai blog: Magyartanítást.
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Nemzeti Köznevelési Portál
Előadás másolata:

TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével

Modulok • A kompetencia alapú oktatás megvalósításához kidolgozott digitális tananyagok • A sulinova adatbankból tölthetők le • Céljuk: „a problémaközpontú tanítás, a felfedező tanítás-tanulás, a megértésen és tevékenységen alapuló fejlesztés” TIOP 1.1.1/09/

• 10.D • Tanmenetük része, angol nyelvi modulok feldolgozása TIOP 1.1.1/09/

A modulok feldolgozása • A modul elhelyezése az iskola honlapján /Tanszoba • A diákok letöltik a laptopjaikra előnyök: bármikor hozzáférnek nem kallódik el mint a fénymásolat hátrány: lemerült laptop • A tanórán a letöltött dokumentum szövegeinek feldolgozása csoportmunkában TIOP 1.1.1/09/

• Fordítás, szövegértés feladat megoldható Word dokumentumban • Online-szótár használat gyorsabb mint a hagyományos • Lehetőség van internetes adatgyűjtésre, interaktív feladatmegoldásra • A csoportok beszámolnak eredményeikről így a többi csoport is új információhoz jut • Visszacsatolás egyéni eredményekről online méréssel /Tanszoba TIOP 1.1.1/09/

A tanszoba használata TIOP 1.1.1/09/ • A felhasználók interneten keresztül, kódokkal férnek hozzá a tanszoba szolgáltatásaihoz • A tanárok-többek között-tananyagot helyezhetnek el, illetve online teszteket hozhatnak létre • A diákok tananyagot tölthetnek le, illetve teszteket oldhatnak meg

Tanszoba TIOP 1.1.1/09/

Tesztkészítés TÁMOP – /

Minta TIOP 1.1.1/09/

Online mérés tanórán TIOP 1.1.1/09/

Eredmények megjelenítése TIOP 1.1.1/09/

Tapasztalatok összegzése • A modulok feldolgozásakor a tanulói laptop meggyorsítja, megkönnyíti a munkát • A diákok szívesen használnak modern eszközöket a tanórán TIOP 1.1.1/09/