A leghatékonyabb munka élménye a PC-n, a telefonon és a böngészőben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖLTSÉGELSZÁMOLÓ RENDSZER. A TruExpense rendszer Csökkentse kiadásait a magyarországi piacon egyedülálló TruExpense költségelszámoló rendszer segítségével!
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Windows Virtualizáció
Önkormányzati információs rendszer
IMIR monitoring és információs rendszer
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Számítógépes operációs rendszerek
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Hosszú akkumulátor élettartam Vékony és könnyű Felhőn át összekapcsolt ÉS fogyasztás érintés szép app-ok társ létrehozás egér és billentyűzet funkcionális.
Windows 8 TÓTH ANDRÁS MIHÁLY Windows üzletágvezető.
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Windows SharePoint Services 3.0
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
QualitySoft On-Line megoldások Terminálszerver alternatíva a Távoli Asztali eléréshez.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
Hol szökik a hatékonyság
E-NAPLÓ Szabó László.
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
Az Office 2007 tanári szemmel Farkas Csaba. Az Access 2007 újdonságai.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Hatásos munkatársak – sikeres vállalat Office 2010 és a kapcsolódó lehetőségek Nagy Levente Üzletágvzető Microsoft Magyarország.
Ember László Irfanview, GIMP, OpenOffice, VLC, FreeCommander, Firefox, Thunderbird, Mplayer, Safari, Opera.
Az e-kereskedelem (e-business)
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
Digitális információink védelme Borbély András, Grepton Rt.
KINEK ÉS MIÉRT FONTOS AZ IT RENDSZEREK ÜZEMELTETÉSE?
Elemzés az Office alkalmazásokkalMegjelenítés és csoportmunka az Office kiszolgálókkalHáttérszolgáltatások  az adatkapcsolatok, az Excel Services és.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Digitális Oktatási Alapcsomag Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Átállás.
Instant alkalmazások SharePoint platformon. A fejlesztés és a testre szabás határai elmosódtak. A testre szabást végző legtöbbször nem programozó A.
Nagy Levente Microsoft Magyarország
Kiss Tibor Rendszeradminisztrátor (MCP) DevNet Solution Kft. Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Sokoldalú, de egyszerűen kezelhető, magyarul beszélő eszközök Hatékony, de a háttérben maradó folyamatok Biztonságos tárolás, hatósági megfelelőség Sokoldalú,
Microsoft® Lync™ 2010 Meghatalmazás – oktatás
Elektronikus levelezés
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Ők kerestek meg minket Tentálen – Könyvelő iroda, 15 felhasználó SBS 2003, Outlook levelezés Nincs saját fix ip cím, exchange POP3-al töltötte le a leveleket,
Domain Name System – DNS keresése az interneten.
Prezentáció készítés MS PowerPoint segítségével
Alkalmazói programok Integrált felhasználói rendszerek Számítómunkahelyen szükséges felhasználói programokat egy csomagban, modulokban tartalmazza; az.
Rugalmas, moduláris felépítés Rugalmas telepítés Jól tervezhető szerepkörök Folyamatos rendelkezésre állás Egyszerű felügyelet Elérés bárhonnan Postafiók.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
A StoreWizard webáruház bemutatása
Az NVU webszerkesztő program
Eszköz és identitás kezelés Korlátlan fájl szerver kapacitás Másodlagos adatközpont Korlátlanul skálázódó infrastruktúra Biztonságos DMZ Hibrid adat-
Üzleti felhőszolgáltatások ÜZLETI ALKALMAZÁSOK ALKALMAZÁSOKCSOPORTMUNKAADATTÁROLÁSPLATFORMFELÜGYELETHATÉKONYSÁG KOMMUNIKÁCIÓ.
Az Office 2007 új grafikus felülete
A Windows Server 2003 termékcsalád A Windows Server 2003 termékcsaládnak 4 tagja van: Windows Server 2003, Standard Edition Windows Server 2003, Enterprise.
2. Operációs rendszerek.
.NET FRAMEWORK Röviden Krizsán Zoltán 1.0. Tulajdonságok I Rövidebb fejlesztés 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció) 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció)
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Felsőoktatás és a közösségi hálózatok
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
The information contained in this document represents the current view of Microsoft Corp on the issues discussed as of the date of publication. Because.
Windows 10 áttekintés és bevezetés Windows 10 áttekintés rendszergazdáknak Mi változott a Windows 7 óta?
Áttekintés, új felület és fájlformátumok, áttérés és bevezetés Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Csoportmunkát támogató szoftverek
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Előadás másolata:

A leghatékonyabb munka élménye a PC-n, a telefonon és a böngészőben

BPIO TDM Customer Deck 4/2/2017 Office 2010 újdonságai A leghatékonyabb munka élménye a PC-n, a telefonon és a böngészőben Hatékonyabb közös munka Életre keltett ötletek Office bárhol és bármikor Csoportmunka kompromisszumok nélkül Következtetés információkból PC, telefon és böngésző E Biztonság, felügyelhetőség és teljesítmény A praktikus hatékonysági platform © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary. 2

A tudás megosztása és a kapcsolatok Mit mondanak az elemzők? Hatékonyabb közös munka Életre keltett ötletek Office bárhol és bármikor E A praktikus hatékonysági platform A Butler Group szerint a munkavállalók idejük 25%-át olyan dokumentumokhoz kapcsolódó csoportmunka tevékenységekkel töltik, ami nem produktív. —domain-b.com, “Document Collaboration Inefficiencies” 2007

Tartsa be a határidőket és csökkentse a koordinálásra szánt időt azzal, hogy több csapattag egyszerre dolgozhat ugyanazon a fájlon Saját üzemeltetésben a SharePoint-tal Jelenlét Zárolt bekezdések lehetősége Tervezők Hatékonyabb közös munka Párhuzamos szerkesztés (kattintson a képre) Példa a párhuzamos szerkesztésre (kattintson a képre) Kihívás: a nem hatékony együttműködés időt pazarol. Könyvelés Párhuzamos szerkesztés: Több felhasználó egyszerre szerkesztheti a kiszolgáló lévő dokumentum különböző részeit több Office 2010 alkalmazásban. Elégedett ügyfél Lehetséges megtakarítások és hatékonyság növelése: Gyorsabban készülnek el a dokumentumok, mint ha külön-külön konszolidálnánk a változásokat egy dokumentumba. Az IT szabályozás végig fennáll mivel a dokumentumok a tűzfalon belül maradnak a SharePoint 2010 segítségével. Projekt menedzser Párhuzamos szerkesztés

Demó: párhuzamos szerkesztés

Uralja az e-maileket és a naptárat az Outlook 2010 új parancsaival és nézeteivel Figyelmen kívül hagyás és tisztítás Hatékonyabb közös munka MailTips Párbeszéd nézet (kattintson a képre) MailTips (kattintson a képre) Kihívás: Egy átlagos munkatárs jelentős mennyiségű e-mailt kap naponta melynek szervezése rengeteg időt elvisz, főként ha szeretne mindig jól informált és naprakész lenni. Párbeszéd nézet (kattintson a nagyításhoz) Eszközök az e-mail-ek kezelésére: párbeszéd nézet, a tisztítás valamint a figyelmen kívül hagyás segítségével megszabadulhat a duplikált információktól és érdektelen levelektől. A Mail Tips még azelőtt figyelmezteti, mielőtt külső címzettnek, vagy egy nagyméretű levelezési listának írna e-mailt, vagy egy olyan kollégának, aki épp szabadságon van. Csökkentse a bejövő üzenetek számát Lehetséges megtakarítások és hatékonyság növelése: kevesebb időt kell tölteni az e-mail-ek átnézésével és így több marad az értékes feladatokra. Kevesebbet kell aggódni az információk kiszivárgása miatt, mert a Mail Tips segít megelőzni azt. Kattintson ide a kicsinyítéshez

Ossza meg prezentációit könnyedén A PowerPoint 2010 bemutató közvetítés segítségével Ezt látja az előadó a PC-n A SharePoint-on vagy az ingyenes Internetes szolgáltatáson keresztül Hatékonyabb közös munka Kihívás: Bonyolult a vállalaton kívüli hallgatók számára virtuális bemutatót tartani. PowerPoint közvetítés (kattintson a képre) Bemutató közvetítése: Közvetlenül a PowerPoint-ból tudja közvetíteni a bemutatót bárki számára, aki rendelkezik egy web böngészővel. Küldje el a meghívást e-mailben, és a címzett egyszerűen egy böngészőben követheti a bemutatót. Így látja a hallgatóság a böngészőben Lehetséges megtakarítások és hatékonysági javulás: Ad-hoc megbeszéléseket tarthat a külső közvetítő eszközök bonyolultsága, és költségei nélkül. Az IT figyelembe tudja venni a biztonságot is a csoportházirendek segítségével és választhat a saját, vagy az internetes szolgáltatás között.

Nagymennyiségű digitális információ kezelése Mit mondanak az elemzők? Hatékonyabb közös munka Életre keltett ötletek Office bárhol és bármikor E A praktikus hatékonysági platform Gartner – “A Gartner előrejelzése szerint 2013-ban a mindennapi munka során előforduló tartalmak több mint 25%-a kép, videó és hang lesz.” —Gartner, “Video Killed the Document Czar.” 2008 December

Az új funkciók mindenkit hatékonyabbá tesznek És ezekre mindenki könnyebben rátalál a szalag és a BackStage nézet segítségével Nagyszerű nyomtatási élmény Kapcsolódás a szolgáltatásokhoz Testre szabható és kiterjeszthető Hatékonyabb közös munka Az egységes felület a kliensalkalmazások és a böngészős alkalmazások között segíti a gyors elsajátítást és a betanulást. Outlook® Backstage példák (Kattintson a képre) Szalag példák (Kattintson a képre) Kihívás: A kisebb költségkeretekkel és létszámmal ugyanannyi munkát kell elvégezni a csapatnak ezért hatékonyabban kell dolgozni. SharePoint Workspace Visio Project Új felhasználói felület: A szalag egységesen minden Office 2010 alkalmazásban megtalálható és bevezettük az új Microsoft Office Backstage™ nézetet is, amellyel könnyen és gyorsan elérhetők a fontos műveletek, mint pl. a mentés, a nyomtatás, megosztás és a dokumentum leíró információk. SharePoint® Lehetséges megtakarítások és hatékonyság növelése: Segít a felhasználóknak megtalálni a megfelelő parancsokat, hogy rövidebb idő alatt profibb eredményeket produkálhassanak. Az IT testre szabhatja a Backstage nézetet, hogy a legfontosabb parancsokat és munkafolyamat elemeket emelje ki mivel e felület testreszabaható.

Takarítson meg időt a videók és fotók könnyű szerkesztésével Office 2010-ben egyéb alkalmazások használata nélkül Hatások hozzáadása A video klip vágása A fájl tömörítése A video vezérlése Életre keltett ötletek Fotószerkesztés (Kattintson a képre) Video szerkesztés (Kattintson a képre) Kihívás: A képek és a videók egyre népszerűbb elemei az információ átadásnak, de a multimédia eszközök komplikáltak és költségesek lehetnek. Video- és fotószerkesztés: Video klip vágása, egy színes film fekete-fehérré tétele, művészi effektusok hozzáadása és még további lehetőségek a PowerPoint 2010-ben. Lehetséges megtakarítások és hatékonyság növelése: a videók használatával hatásosabb bemutatókat készíthet anélkül, hogy bonyolult alkalmazásokat kellene megismernie. Mivel nem kell további eszközt vásárolnia, ezért költséget is megtakaríthat.

Demó: képeffektusok, háttéreltávolítás, videószerkesztés, prezentáció sugárzása

Gyors és hatékony következtetések az adatokból Az Excel PowerPivot, és az új adat-vizualizációs eszközök használatával Önkiszolgáló elemzés Excelben a szeletelőkkel Új feltételes formázási ikonok Trendvonalak Szeletelők Továbbfejlesztett SharePoint integráció Életre keltett ötletek Trendvonalak és feltételes formázásg (Kattintson a képre) Excel PowerPivot Add-in (Kattintson a képre) Kihívás: Nagy mennyiségű adat elemzése gyakran lassú és fáradságos. Új adatelemző eszközök: az Excel PowerPivot villámgyors lekérdezési és rendezési lehetőségeket nyújt akár több százmillió rekordra is. A Trendvonalak egy cellán belül mutatják be egy adatsor alakulását. Dolgozzon nagy adatmennyiségekkel Lehetséges megtakarítások és hatékonyság növelése: a komplex adatelemzés könnyebben, több ember számára érhető el, és így meg lehet spórolni a drága, bonyolult és jellemzően nehezen elsajátítható üzleti intelligencia rendszerek vásárlását. Az üzleti trendek felismerése kevesebb időt vesz igénybe.

Dolgozzon bárhonnan még több eszközről Mit mondanak az elemzők? Hatékonyabb közös munka Életre keltett ötletek Office bárhol és bármikor E A praktikus hatékonysági platform Yankee Group – a nagyvállalati munkatársak 39%-a mobil munkásként azonosítja magát. E munkatársak átlagosan az idejük 47%-át töltik az elsődleges munkakörnyezetüktől távol. —Yankee Group, Anywhere Enterprise: 2009 U.S. Empowered Employee Survey, 2009 június

Dolgozzon bárhonnan, többféle eszközzel Az Office Web Apps-szel Hű megjelenítés Saját üzemeltetésben a SharePoint részeként A tartalom és a formázás megőrződik a PC és a böngésző között Egyszerűsített szerkesztés Office bárhol és bármikor Kihívás: az emberek egyre többféle eszközt használnak és egyre többet dolgoznak távolról. Web App példák (Kattintson a képre) Office Web Applications (Kattintson a képre) SSL Office Web Apps: az Excel, a Word, a PowerPoint és a OneNote online kiegészítői, melyek a támogatott böngészőkben hűen meg tudják jeleníteni dokumentumait, és egyszerűbb dokumentum szerkesztést is biztosítanak.* Lehetséges megtakarítások és hatékonyság növelése: több szükséges információt érhet el és így gyorsabban reagálhat még akkor is, amikor távol van a munkahelyétől. A Web Apps-t saját üzemeltetésben meg lehet valósítani a SharePoint részeként így mindig is kontroll alatt lesznek az információk. A böngészős szerkesztés során az adatok folyamatosan mentésre kerülnek ezért adatvesztés nem fordulhat elő. Office Web Applications használati példák *Szükség van egy megfelelő eszközre, internet kapcsolatra, illetve egy Internet Explorer, Firefox, vagy Safari böngészőre.

Legyen percre kész az Office Mobile segítségével Jóval több, mint megtekintés Office bárhol, bármikor SharePoint tartalmak elérése Megjegyzések létrehozása és szerkesztése A tartalom és formázás megtartása Grafikonok és ábrák Másolás és beillesztés programok között Új lehetőség: Az Office Mobile 2010 elérhető Windows Mobile és Nokia E-series telefonokra is Office Mobile (Kattintson a képre) Office Mobile: az Excel, a Word, a PowerPoint, a OneNote és a SharePoint mobil kiegészítői segítségével létrehozhat és szerkeszthet tartalmakat. A programok között másolhat és beilleszthet adatokat. Lehetséges megtakarítások és hatékonysági növelése: több munkát végezhet el az irodától távol is azzal, hogy megtekintheti és szerkesztheti a dokumentumokat és vissza is mentheti őket a tartalom, vagy a formázás sérülése nélkül. Az IT egy biztonságos, integrált platformra támaszkodhat a távoli elérés bevezetésénél. *Office Mobile 2010 is not included in the Office 2010 applications or suites. 

Demó: OneNote használata több számítógépről

Üzleti folyamatok és a PC-k Mit mondanak az elemzők? Hatékonyabb közös munka Életre keltett ötletek Office bárhol és bármikor E A praktikus hatékonysági platform Basex – Egy Basex felmérés szerint a tudásmunkások 90%-a letöltött vagy telepített valamilyen kiegészítőt és beépülő modult. További 80% állította hogy saját programot vagy valamilyen makrót kellett írnia ahhoz, hogy napi munkájának igényeihez szabja a használt szoftvereit. —Basex, “Building Knowledge Worker Tools From the Ground Up" 2008 március

Gyorsan fejleszthető üzleti alkalmazások Az Office a legjobb felület a SharePoint szolgáltatások és az üzleti alkalmazások számára A gyakorlatias, produktivitást biztosító platform Kihívás: Hatékonyan támogatni a felhasználókat számos üzleti folyamatban anélkül, hogy ehhez több alkalmazást kellene megtanulniuk és használniuk. Office és SharePoint Platform: Az Office az üzleti alkalmazások és a SharePoint szolgáltatások “front-end”-je. A Business Connectivity Services segítségével az üzleti adatok integrálhatók az Office-ba. Az Office a legjobb kliens a SharePoint munkafolyamatok, űrlapok és kapcsolati háló számára. Lehetséges megtakarítások és a hatékonyság növelése: az Office-on keresztül elérhető üzleti alkalmazások kevesebb felhasználói képzést igényelnek, az adatközpontok jobb kihasználását eredményezik és növelik a felhasználók hatékonyságát a komplex üzleti folyamatok során. Üzleti alkalmazások

A teljesítmény maximalizálása Az új és a meglévő hardvereken egyaránt A gyakorlatias, produktivitást biztosító platform Kihívás: A korábbi és új hardver beruházások egyidejű maximális kihasználása az új képességek gyakorlati használatba vétele mellett. Régi rendszerek A teljesítmény javítása : Jobb többmagos - processzor támogatás és az új 64-bites kliens a lehető legtöbbet hozza ki az alatta lévő hardverből. További teljesítményoptimalizálás az Outlook, az Excel vizualizáció és PowerPoint animációk területén. Netbook-ok Megtakarítási lehetőségek és a hatékonyság javítása: A rendszerkövetelmények változatlanok az előző verzióhoz képest, hogy ne kelljen új hardvert beszerezni. Az Office 2010 evvel egy időben az új beruházások hatékonyságát is biztosítja az X64 általi óriási adatmennyiségek elemzésének lehetőségével az Excel-ben, vagy a PowerPoint-ban a hardveres grafikus gyorsítók kihasználásával. Új rendszerek

Biztonság növelése többlépcsős védelemmel A könnyű használat megőrzése mellett A gyakorlatias, produktivitást biztosító platform Kihívás: Jelenleg a támadások 10%-a a desktop alkalmazások ellen irányul a 3-4 évvel ezelőtti 0%-os arányhoz képest. Becslések szerint a vállalati alkalmazások 90%-a támadható lesz. Valaminek a megbízhatóságával kapcsolatos döntések jellemzően rögzülnek A többszintű védelem: A Védett Betekintő a fájlokat csak olvasásra nyitja megy egy un. „homokozóban”, védelmet nyújtva a kártékony kódok ellen. A Fájl Validáció belső struktúrát ellenőriz hogy egy fájl tényleg az-e ami. A Fájl Blokkolás központi szabályzás alapján megakadályozza a régi és nem használt fájl formátumok megnyitását. A DEP/NX támogatás a kártékony, futtatható programok elindulását teszi lehetetlenné. Dokumentum újranyitása Dokumentum mentése Dokumentum megnyílik, teljes elérés Többszintű védelem (Kattintson a képre) Dokumentum megtekintése a súlyos biztonsági döntések meghozatala előtt. A legtöbb esetben egy dokumentum elolvasása elég is Felhasználói kattintás: „Engedélyez” Megtakarítási lehetőségek és a hatékonyság javítása: A költséges adatbetörések megakadályozása: egy irat elvesztése egy angol cég esetében átlagosan 47 font-ba kerül, ami átlagolva 1,4 millió fontos kárt jelent az Egyesült Királyságban. Mindenféle rosszindulatú program elleni erős védelem Védett módú „betekintő” Fájl validáció E-mail mellékletek megnyitása

Office 2010: Egyszerűsített termékkínálat Licencelési előnyők Termékeken át Több érték minden termékben Licencelési Előnyök Új Termékkínálat Csak új PC-vel Csak OEM, PKC és FPP Csak Mennyiségi licenc Starter* Otthoni és Diák Otthoni és Kisvállalat Professional Standard Pro Plus Word Starter Excel Starter Word Excel PowerPoint OneNote Word Excel PowerPoint OneNote Outlook Word Excel PowerPoint OneNote Outlook Publisher Access Word Excel PowerPoint OneNote Outlook w/BCM Publisher Word Excel PowerPoint OneNote Outlook w/BCM Publisher Access InfoPath Communicator Új termék Új Új Új Új Új termék Új Új Csak új PC-ken előretelepítve 1 licenc / 1 eszköz Nem tartalmaz médiát Új Tulajdonságok Reklámokat tartalmaz Csökkentett funkcionalitás Szerver integrálásra optimalizálva SharePoint Integráció Haladó IRM IM és jelenlét Pro Támogatás Outlook w/ BCM kizárólag a Mennyiségi Licenc termékekben 1 másolat akár 3 eszközre telepíthető Termék kulcs kártya egyszeri lemezép feloldására Csak új PC-n 1 licenc / 1 eszköz Office egyszeri lemezképpel előretelepített termékek feloldására Nem tartalmaz médiát Dobozos termék 1 licenc / 1 eszköz (Otthoni és Diák verzió: 3 eszköz) Hordozható eszköz jogosultság Licenc mozgatható Tartalmaz médiát Mennyiségi Licenc Licencelt eszközön korlátlan számú instalálás Downgrade jogosultság Hordozható ezsköz jogosultság Média vagy letöltési lehetőség Szoftver Követés vásárolható Szoftver Követés Csökkenti az átállás költségeit Rugalmas éves fizetés A költségek CAPEX-ből OPEX-re kerülnek Csökkenti a hardverhez kapcsolódó frissítések számát. VL termékekben Web Apps  SharePoint-on telepítve az irányítás és ellenőrzés érdekében Web Apps hozzáférés Windows Live-on

Mennyiségi licenc aktiválás BPIO U Enterprise Content Management FY09 Mennyiségi licenc aktiválás A forgalom növelése az illegalitás visszaszorításával és a támogatási költségek csökkentése  Az aktiválás kapcsolatot létesít a szoftver telepítési kulcsa és a telepített szoftver között. Aktiválás Az aktiválás segít biztosítani, hogy eredeti Office 2010 szoftvert használ, ami a legújabb funkciókat biztosítja Megvéd a hamisított szoftverekben gyakori rosszindulatú programokkal szemben  Miért fontos?  Ismerős, de jobb Az Office 2010-ben található Volume Activation a Vista and Windows Server 2008-ban található alapokra épít Két alapvető mód a Volume Activation-re: Key Management Services (KMS): preferált módszer, saját üzemeltetésben, önellátó, a legtöbb esetben ideális Multiple Activation Key (MAK): gépfüggetlen, Microsoft által hosztolva  Rugalmas, kompatibilis lehetőségek Megjegyzés: a VL activation soha nem akadályozza meg az Office 2010 használatát  Adatvédelem és biztonság Minden információ védett és sem a Microsoft sem más nem használja másra Továbbfejlesztett adatbiztonság

Munkatársak hatékonyságának növelése A 2010 kiszolgálók funkcionalitásának elérésével közvetlenül a kliensből Kliens Kiszolgáló OCS”14” * OCS 2007 RC2 Communicator 2010 Word 2010 Communicator 2010 Office alkalmazások megosztás egy kattintással Egységes kommunikáció Jelenlét információk és akár hang, akár IM alapú kapcsolat teremtés szinte minden alkalmazás környezetből Exchange 2010 Outlook 2010 Hang üzenetek szöveges átirata és faxok a bejövő üzenetek között Üzleti intelligencia Nagy mennyiségű adat gyors elemzése és BI megoldások készítése. Megoldás közzététele SharePoint felületen. SharePoint 2010 PowerPivot for Excel add-in SharePoint 2010 Word 2010 PowerPoint 2010 SharePoint Workspace 2010 (formerly Groove) PowerPoint 2010 Több résztvevős egyidejű dokumentumszerkesztés SharePoint tartalom használata és módosítása akkor is ha nincs kapcsolat a kiszolgálóval Együttműködés PowerPoint prezentációk közvetítése interneten vagy intraneten egyaránt Bizalmas információk kikerülésének elkerülése a Levél Tippek használatával és a megfelelőség biztosítása a megőrzési házirendek és egyéb automatikus házirendek segítségével Exchange 2010 Outlook 2010 Vállalati tartalomkezelés SharePoint 2010 Word 2010 Office 2010 Továbbfejlesztett tartalomkezelés „okos sablonok” segítségével. A kliens / kiszolgáló funkcionalitás együttes használata az Office 2010 Backstage nézetével * Microsoft Office Communicator "14" and Microsoft Office Communications server “14,” scheduled to release in the second half of 2010, will be required for this functionality. Any future functionality and timing is subject to change.

Köszönöm a figyelmet! Tóth István www.civil-kozpont.hu 4/2/2017 9:35 PM Köszönöm a figyelmet! Tóth István www.civil-kozpont.hu © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.