A profitmaximalizálás és a Superbrands 2009. november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Miért éri meg családbarátnak lenni?
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program
CRM (Customer Relationship Management)
Készítette: Dr. Szabó Péter Főosztályvezető
BEVEZETÉS A HUMÁN ERŐFORRÁS MENEDZSMENTBE
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
Versenyelemzés 8.fejezet.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Külföldi módszerek? Mi az amit figyelembe kell vennünk: Hagyományaink, Céljaink. Cégünk összetétele, nagysága.
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Alapfogalmak.
A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS KÉRDŐJELEI A TÁRSADALOM, A GAZDASÁG ÉS AZ ÖKOLÓGIA ÖSSZEFÜGGÉSE A GLOBÁLIS WILÁGBAN.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
A szervezeti centralizáció jelentősége
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
III. A logisztika jövője
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
A stratégiai tervezés eszközei: STAKEHOLDER-elemzés
Logisztikai kontrolling
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Pannon Egyetem, Szervezési és Vezetési Tanszék
Corvinus Egyetem 1 Az önerős vállalati fejlesztő tevékenység és a vállalat köré szerveződő hálózatok tevékenységének összehangolása MTA Vezetés- és Szervezéstudományi.
Minőségdíjak.
Környezetközpontú irányítása rendszerek MSZ14001.
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Alternatív finanszírozási lehetőség a határ menti térségek megsegítésére Békéscsaba, május 20.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Üdvözöljük a Waldviertelben. következetesség ● kézi munka ● tapasztalat ● bölcsesség ● megbecsülés.
PARTNERSÉG. Schwertner János Mi a partnerség? Különböző (magán, társadalmi, gazdasági) kapcsolatokban: Különböző (magán, társadalmi, gazdasági) kapcsolatokban:
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
A projekt általános szakmai célkitűzései
KI FIZET A VÉGÉN ? Dr. Csiba Gábor elnök Stratégiai Szövetség a Magyar Kórházakért Budapest, november 10.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél?
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Vállalati stratégia március március március 28.
Hátrányból előnyt! - a gazdaságfejlesztés lehetséges útjai a kistelepüléseken Murakeresztúr IKSZT november 24.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vállalkozásmenedzsment I.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
Dr. M Egyetemi prezentációs sablon 1. HOFFER ILONA A MÚZSA CSÓKJA ÉS AZ ALKOTÁS MŰVÉSZETE AZ INNOVÁCIÓBAN INNOVÁCIÓ A SZOLGÁLTATÁSOKBAN BUKARESTRMÜE 2015.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
2/18/2018 Marketingterv Név.
A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Regionális és vállalati identitás az ellátási láncokban
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A munkaerőpiac áttekintése
Előadás másolata:

A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök

Jack Welch – sok évvel ezelőtt „Közeleg a vég, ha a vállalaton kívüli változások aránya meghaladja a vállalaton belüli változások arányát.”

Ma Szinte lehetetlen, PEDIG KÖTELEZŐ a külső változásokhoz való belső igazodás.

Módosulások a válság után Dolgozói fluktuáció vagy tehetségmegtartás? Profitabilitás vagy fenntartható profitabilitás? Vásárlói elégedettség vagy vásárlói élmény? 4

Cél, útvonalterv

A szolgáltatási profitláncolat működtetése Belső szolgáltatási minőség Dolgozói elégedetts ég A dolgozó termelékenysé ge Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedé s A dolgozó megtartása Haszon

MEGVÁLASZOLANDÓ KÉRDÉSÜNK: Miként növelhető a belső szolgáltatási minőség, valamint a külső szolgáltatási érték a Superbrands elismerés segítségével?

A szolgáltatási profitláncolat működtetése Belső szolgáltatási minőség Dolgozói elégedetts ég A dolgozó termelékenysé ge Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedé s A dolgozó megtartása Haszon

A Díjat használjuk a profitnövelés elősegítésére Philip Kotler: „A marketingterv egy dollár profitot sem képes teremteni, ha nem valósul meg.”

A Superbrands kommunikálása a dolgozók felé •Megadni a módját! •Elismerés, motiválás. •Legyenek rá büszkék! •A Díj hasznának (nem csupán a jellemzőinek) a bemutatása.

A haszon bemutatásának ereje Jellemzők? Alacsony befolyás Hogyan segíthet, illetve hogyan használható? Közepes befolyás Milyen problémát hogy old meg? Nagyon magas befolyás TulajdonságokElőnyökHaszon

Sok a teendő a lánc további részein -gazdasági válság -bizalomválság -mindent bevállaló versenytársak

A szolgáltatási profitláncolat működtetése Belső szolgáltatási minőség Dolgozói elégedetts ég A dolgozó termelékenysé ge Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedé s A dolgozó megtartása Haszon

Külső szolgáltatási érték A vállalat relatív piaci teljesítményének bemutatása azon tényezők tekintetében, amelyek a legjobban számítanak a vásárlóknak. Ezek: •Relatív fontosság •Relatív teljesítmény Haszon Külső szolgáltatási érték Ügyfélelégedettsé g Ügyfélhűség Bevétel- növekedés

Ügyfélelégedettség Az itt összegzett információk megmutatják a jelenlegi teljesítményi szinttel való ügyfélelégedettséget. Haszon Külső szolgáltatási érték Ügyfél- elégedettség Ügyfélhűség Bevétel- növekedés

Az ügyfélelégedettség ügyfélhűséggé való konvertálása Külső szolgáltatási érték Bevétel- növekedés Haszon Ügyfél- elégedettsé g Ügyfélhűség

A DÍJAT ITT IS HASZNÁLJUK A PROFITNÖVELÉS INDIREKT ELŐSEGÍTÉSÉRE!

SZEGMENTÁLÁS •Cél (ügyfélmegtartás, ügyfélszerzés, ügyfél-visszaszerzés, stb.) •Ügyféltípus •Időzítés •Tartalom •Üzenetküldő •Stb.

A Díj hatása a partnerségi viszonyra Partner Vásárlás magas Stratégiai fontosság alacsonymagas A helyettesítés nehézségei

A márkamenedzselés a felső szintű menedzsment felelőssége.

A Superbrands díjban rejlő előnyök hasznosítása hasonlóképpen.

A Díj......a korábbi munka rangos elismerése. A Díj méltó hasznosítása az újabb sikerek elérésének egyik különleges eszköze!

És ebben nincs semmi mágia…

... csak odafigyelés, tudatos kommunikáció. HOGY A DÍJ MINÉL TÖBB PROFITOT TERMELHESSEN!

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!