GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Sport XXI. triatlon 2010 évi közgyűlési beszámoló (2010 május 1.)
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Béres Egészség Hungarikum Program Átfogó egészségmegőrző és betegségmegelőző nemzeti program Programindító sajtótájékoztató március 29.
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
FIATALOK AKTIVITÁSA KÖZÖSSÉGFORMÁLÓ TEVÉKENYSÉGEKBEN
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Játék és reklám TNS Hoffmann.
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A tételek eljuttatása az iskolákba
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
1. A népesség társadalmi nem és életkor szerinti összetétele
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Olvasásismeret 2006/2007 II. félév Beniczky Péterné.
GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Sugatagi Gábor : A magyar fogyasztó preferenciái a politikai.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
HOGYAN KÉSZÜLNEK A MAGYAROK NYUGDÍJAS ÉVEIKRE?. A magyarok fele nem, vagy alig törődik a nyugdíjjal.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
Az egymillió darabos piac
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 A sport társadalmi szinten Mi történt 1999 és 2009 között? 1

3 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Milyen gyakran sportol a magyar? Egyre ritkábban Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+ Évről évre jelentősen csökken az aktívan sportolók aránya. A legalább heti rendszerességgel sportolók aránya 10 év alatt 20 százalékról 11 százalékra esett vissza, míg a legalább havi néhány alkalommal sportolók aránya 24-ről 16 százalékra csökkent. A felnőtt lakosság közel 70 százaléka nem sportol szinte soha.

4 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Milyen gyakran sportol a magyar? Egyre ritkábban Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+ A rendszeresen sportolók arányában 35 százalékos visszaesés figyelhető meg 10 év távlatában. A nők és az idősebbek körében a legmagasabb a visszaesés.

5 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Kik sportolnak? A fiatal férfiak… Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

6 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+ (szinte) soharitkánrendszeresen Kik sportolnak? …a városiak és a magas végzettségűek.

7 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+ (szinte) soharitkánrendszeresen Kik sportolnak? Az életstílus is determinál

8 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Mit sportol? A focihoz mindenki ért Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+, akik valamilyen rendszerességgel sportolnak

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Bezzegországok 2

10 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Európai összehasonlításban… Középmezőny… Forrás: GfK csoport – Roper Report Worldwide Célcsoport: 13+ városi

11 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Mi számít? Tömegsport vagy olimpia? 14 41% 10 50% 4 49% 21 38% 9 37% 20 28% 3 35% 46 63% 5 41% 23 47% 2008-as Pekingi Olimpiai helyezés Aktív testmozgás

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Fotel és „B közép” 3

13 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Sportközvetítések Jóból is megárt a sok? Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+

14 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Milyen gyakran jár sporteseményre? Nem csökken az érdeklődés A sportrendezvényre járók száma lényegesen kisebb mértékben csökkent, mint a rendszeresen sportolóké A felnőtt lakosság 12 százaléka, azaz körülbelül 1 millió ember számít rendszeres szurkolónak. Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+

15 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+ Nagyobb sport-, vagy kulturális esemény közvetítésekor nyilvános helyen is szoktam televíziót nézni Nyilvánosan nézni? Divat

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Ülősport 4

17 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Szokott számítógépen sport témájú játékot játszani Sok? Sokk! Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév és II. félév Célcsoport: 15+

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Attitűdök 5

19 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Mindig odafigyelek arra, hogy egészségesen táplálkozzak Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

20 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Ha napilapot olvasok, mindig a sportrovattal kezdek Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

21 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Az olimpiai bajnokok jó hírét keltik az országnak Mindenki egyetért Forrás: GfK Hungária - Ipsos Nemzeti Médiaanalízis – II. félév Célcsoport: 15+

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Sztárjaink 6

23 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Sportolók ismertség és pozitív megítélés Forrás: GfK Hungária – Sztár Monitor Célcsoport: Internetezők

24 GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Köszönöm Bacher János figyelmüket!