Grafológiai előadások Önértékelés Ybl Miklós Építéstudományi Kar

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gázok sűrítése és szállítása
Advertisements

Lukács Oktatási Központ -
Szöveg feldolgozása Fontok használata.
Szövegszerkesztés Összefoglalás.
Történeti episztemológia
AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉNEK ALAPELVEI Őszi Tamásné Autizmus Alapítvány.
Lukács Oktatási Központ -
FRAME-k (keretek). FRAME-k A frame-ek (keretek) segítségével a képernyőt felosztva egyszerre jeleníthetünk meg több webes dokumentumot a képernyőn. Fejlec.html.
Grafológia – SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar
GRAFOLÓGIAI ELŐADÁSOK MOTIVÁCIÓK YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR
Hivatalos programoldal: /hirek/666-coaching-fezstival-2013.html.
Lukács Oktatási Központ -
Lukács Oktatási Központ -
Tűrések.
Abonyi-Tóth Andor, ELTE Informatikai Kar 1.  A feladatok megoldása során mindig a szemantikailag megfelelő tagek és paraméterek használatára törekedj!
Grafológiai előadások térszimbolika Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Grafológiai előadások Munkavégzés Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Lukács Oktatási Központ -
Dokumentum.
Élelmiszeripari műveletek
Fenomenológiai megközelítés
Családi vállalkozás.
A lehetséges énképek.
1.feladat. Egy nyugalomban lévő m=3 kg tömegű, r=20 cm sugarú gömböt a súlypontjában (középpontjában) I=0,1 kgm/s impulzus éri t=0,1 ms idő alatt. Az.
1. Feladat Két gyerek ül egy 4,5m hosszú súlytalan mérleghinta két végén. Határozzuk meg azt az alátámasztási pontot, mely a hinta egyensúlyát biztosítja,
Bekezdésformázás Nevem: Berkes András Speciális kategória
Kondícióbírálati és küllemi bírálati rendszerek
Húshasznosítású tehenek küllemi bírálata (francia rendszer)
CSALÁDI SZOCIALIZÁCIÓ
Emelés fejállásba és kézállásba kísérletek
AZ ERŐ HATÁSÁRA AZ ERŐ HATÁSÁRA
Iskola és mobilitás Tantárgyfelelős: Dr. Kovács Ernő Az előadást készítette: Péter Erzsébet.
Microsoft Excel Függvények VII..
Microsoft Excel Függvények II.
CARL ROGERS
A számítógépes munkahely ergonómiája
NEVELÉS A CSALÁDBAN.
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
Problémás függvények : lokális optimalizáció nem használható Globális optimalizáció.
Ki az ember? Isten eltorzult képe Francis A. Schaeffer:
Fenomenológiai megközelítés
ÉLTANULÓ VÁLSÁGBAN Dr. Pogátsa Zoltán Magyar Tudományos Akadémia.
Hyper Text Markup Language
Hyper Text Markup Language
A kriminálpszichológia
Mi fán terem a pszichológia? Önismeret 1. előadás
Időjárási és éghajlati elemek:
Lukács Oktatási Központ
„Betűtestet öltött lélek”
Személyiségünk szerepe - a lelki-, és energiaegyensúly megtartásában
Időperspektíva a CKIK-ban ( ). Időperspektíva Az embereket saját magukról, a világról és másokkal való kapcsolataikról kialakított képüket egy.
A harmadik erő elméletei
A fenomenológiai perspektíva a személyiséglélektanban
A legismertebb erőfajták
SZÖVEGSZERKESZTÉS III. ~ KARAKTERFORMÁZÁS ~
Szövegszerkesztés Összefoglalás.
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 HasábokHasábok.
Gay-Lussac I. törvénye.
Szélességi bejárás Gráf-algoritmusok Algoritmusok és adatszerkezetek II. Gergály Gábor WZBNCH1.
A földhasználat és a birtokstruktúra jellemzői. A földhasználat változása Magyarországon ( )
Személyiségfejlődési zavarok
Számítógépes programok használata
A szocializáció folyamata
Hogyan mozog a föld közelében, nem túl nagy magasságban elejtett test?
Melyik a megfelelő hibahely kereső módszer?
Fenomenológiai megközelítés
Kultúra és kommunikáció
avagy hogyan birkózzunk meg szorongást okozó tanítási helyzetekkel?
Formázási műveletek.
A bemutatót összeállította: Fogarasi József, Petrik Lajos SZKI, 2011
Előadás másolata:

Grafológiai előadások Önértékelés Ybl Miklós Építéstudományi Kar Lukács Oktatási Központ - www.grafologia.hu Grafológiai előadások Önértékelés Ybl Miklós Építéstudományi Kar Gyimóthy Gábor Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu

Az önértékelésről Nem örökölt, de tanult viselkedésünk Az elsődleges és másodlagos szocializáció szerepe A humanisztikus pszichológia megközelítése: A pszichológiának arra kell válaszolnia, hogy mi a jó az emberben. Az ember egyedisége, „valakivé válása" foglalkoztatja. Minden ember képes a növekedésre a fejlődésre.

Az önértékelésről Carl Rogers megközelítésében Rogers szerint az ember minden tapasztalatát énfogalma mentén értékeli. Aktuális énkép – amiről úgy gondoljuk, hogy jelen pillanatban rendelkezünk Ideális énkép – amilyenek szeretnénk lenni Ha túl nagy a különbség az aktuális énkép és a realitás közt vagy az aktuális énkép és az ideális énkép közt: szorongást, frusztráltságot érzünk Q rendezés: ahol az ideális és az aktuális közti távolság csökkentése történik Az illúziók földhöz közelítése és a belső értékek erősítése

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Reális önértékelés arányos térfoglalás ritmikus, rugalmas vonalvezetés álló, vagy enyhén jobbra dőlt írás normához közelítő megoldások variábilis jegyekkel közepes írásnagyság kiegyenlített zónák

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Reális önértékelés oválok formája, szélessége, magassága rugalmas, de nem túl ingadozó áthúzások, ékezetek nem túlzóak nem kiemelkedő, de nem is megbújó nagybetűk aláírás nagysága azonos a tömbével

Magas, túlzó önértékelés Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Magas, túlzó önértékelés teleírt írástömb rohanó, elkapkodott vagy túldíszített lassú írás szókezdet hangsúlyozása nyomással vagy magassággal nagy, hangsúlyos kezdőbetű Erős jobbdőlés normától eltérő, díszített, banális, extrém betűk, puffadt oválok

Magas, túlzó önértékelés Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Magas, túlzó önértékelés az „m”, „n” betű első betűszára magas nagy, telt középzóna magas, erőteljes nyomatékú, lefelé tartó „t” áthúzás aláírás nagyobb a szövegnél paráf (cirkalmas díszítés) az aláírás alatt

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Alacsony önértékelés szűk térfoglalás gyenge nyomaték zavarok, megtorpanások az előrehaladásban norma-hű kevés variációval kicsi írásnagyság lefelé tendáló sorok jobb margó feltűnően egyenetlen

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Alacsony önértékelés Szűk, horpadt oválok, betűk nyomaték nélküli alacsony „t” áthúzás, amely balra elmaradó betűhöz közeli, pontos, nyomaték nélküli ékezetek balra tolódott aláírás „n”, „m” alacsony első elem kisebb, rosszabb formanívójú aláírás, mint a szöveg

Lukács Oktatási Központ – www.grafologia.hu Köszönöm a figyelmet!