Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
A 2016/2017. tanév rendje Kecskemét, augusztus 29. Palotás József szakmai főigazgató-helyettes NSZFH.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
Intézményi szülői munkaközösségi ülés szeptember 13. GYULAI DÜRER ALBERT ÁLTALÁNOS ISKOLA.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
2017. Szeptemberében induló képzések
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Pályaválasztási tanácsadás
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
Mayer József Budapest február 27.
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
szakmai referens, országos versenyszervező
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
HHR.
középfokú felvételi eljárás
Intézményvezetői célkitűzések
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Kétszintű érettségi vizsga
Általános iskola eredménye, értékelése
Programjaink matematikából a es tanévben
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István EFOP pályaválasztási.
Szülői értekezlet 6.B
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
tanév Iskolanyitogató
Intézmény minőségirányítási programja
Érettségi tájékoztató 2019
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
tanév Iskolanyitogató
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet Gyulai Erkel Ferenc Gimnázium és Kollégium Gyula, 2019. szeptember 11.

Napirendi pontok A 2019/2020. tanév Munkatervének ismertetése Alapítvány – Kovács Ilona Iskolai szociális munka – Pflaum Mária, Hoffmann Olivér Egyéb

A TANÉV FŐ CÉLKITŰZÉSEi, megvalósulásukat segítő feladatok Belső ellenőrzési rendszer működtetése Önértékelési rendszer működtetése Érettségi eredmények elemzése Az OKM mérés eredményeinek elemzése, azok beépítése a fejlesztésbe A hátrányos helyzetű tanulók figyelemmel kísérése, segítése: SNI, BTMN tanulónál egyéni fejlesztési terv készítése Belső továbbképzés, jó gyakorlatok megosztása

A városi és a regionális közéletben való részvétel az intézményi szerepnek megfelelően Az IKT eszközök kihasználásának növelése Egyenletesebb pedagógusterhelés biztosítása A honlapon közzétett dokumentumok frissítése

További feladatok Intézményi alapdokumentumok felülvizsgálata, a szükséges korrekció elvégzése Bemeneti mérési rendszer kidolgozása, rögzítése a munkaközösség munkatervében Tanulói nyomon követési rendszer kiépítése Beiskolázás: rendezvények, bemutató órák, szakmai fórumok életre hívása Tehetséggondozó műhelymunka rendszerének kidolgozása A Fenntarthatósági témahéthez való csatlakozás: 2019/2020. 04. 20-24. Az EFOP-3.2.3-17-2017-00035 Digitális környezet kialakítása a Gyulai Tankerület intézményeiben pályázat megvalósítása

Permanens feladatok A tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztése Tehetséggondozás: versenyeken való részvétel, versenyszervezés Esélyteremtő, felzárkózást támogató pedagógiai tevékenység Tanulói motiváció erősítése A pályázati projektek megvalósítása, illetve fenntartása

SZERVEZÉSI RÉSZ A tanév helyi rendje: tanítási napok, tanítási szünetek időtartama, tanítás nélküli munkanapok Az első tanítási nap: 2019. szeptember 2. (hétfő)   Őszi szünet A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2019. október 25. (péntek) A szünet utáni első tanítási nap: 2019. november 4. (hétfő) Téli szünet A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2019. december 20. (péntek) A szünet utáni első tanítási nap: 2020. január 6. (hétfő) Tavaszi szünet A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2020. április 8. (szerda) A szünet utáni első tanítási nap: 2020. április 15. (szerda) Első félév vége 2020. január 24. Félévi értesítők kiosztása 2020. január 31-ig Utolsó tanítási nap az iskola befejező évfolyamán 2020. április 30. Utolsó tanítási nap 2020. június 15. (hétfő)

Tanítási napok száma: 179 nap Pedagógiai célra felhasználható tanítás nélküli munkanap: 7 nap A tanítási évben - a tanítási napokon felül - a nevelőtestület a tanév helyi rendjében meghatározott pedagógiai célra a nappali oktatás munkarendje szerint működő gimnáziumban hét munkanapot tanítás nélküli munkanapként használhat fel, amelyből egy tanítás nélküli munkanap programjáról - a nevelőtestület véleményének kikérésével - az iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni, egy tanítás nélküli munkanap kizárólag pályaorientációs célra használható fel.

Implom József Középiskolai Helyesírási Verseny NAP IDŐPONT PROGRAM   2019. december 7. Pályaorientációs nap 2.  2019. december 14. Szakmai nap 3.  2019. december 19. DÖK nap 4.  2020. február 27. Implom József Középiskolai Helyesírási Verseny 5. 2020. március 6. 6.   2020. május 4. Írásbeli érettségi vizsga 7.  2020. május 5.

Iskolai megemlékezések, ünnepek, ünnepélyek IDŐPONT ESEMÉNY 2019.szeptember 1. Tanévnyitó ünnepség 2019. október 6. Aradi vértanúk 2019. október 22. Az 1956-os forradalom és szabadságharc ünnepe 2019. december 2., 9., 16., 20. Adventi gyertyagyújtás, karácsonyi ünnepség 2020. március 13. Március 15. 2020. április 16. A holokauszt áldozatai 2020. június 4. Nemzeti Összetartozás Napja 2020. május 1. Ballagási ünnepség 2020. június 15. Tanévzáró ünnepély

Diákközgyűlés A diákönkormányzat minden tanévben egy alkalommal diákközgyűlést tart az éves munkatervnek megfelelően, melyen az iskola igazgatójának vagy megbízottjának a tanulókat tájékoztatnia kell az iskolai élet egészéről, az iskolai munkatervről a tanulói jogok helyzetéről és érvényesüléséről, az iskolai házirendben meghatározottak végrehajtásának tapasztalatairól. A diákközgyűlés összehívását a diákönkormányzat vezetője kezdeményezi. A diákközgyűlésen a 9-12. évfolyamosokat osztályonként 2-2 fő képviseli. A 2019/2020. tanévben 2020. február 11-én kerül sor diákközgyűlésre.

Tanulmányi, sport és kulturális versenyek, vetélkedők, pályázatok A tanulmányi, sport és kulturális versenyek, vetélkedők, pályázatok a munkaközösségek munkaterveiben szerepelnek.

Tanulmányi kirándulások, táborok A tanév során tervezett egyéb tanulmányi kirándulásokon a tagozatos vagy fakultációra járó tanuló 1-1 alkalommal vehet részt.

Időpont Nyílt nap 2019. november 15. Szülői értekezlet Az intézmény bemutatkozását szolgáló pedagógiai célú, iskolai nyílt napok tervezett időpontjai   Időpont Nyílt nap 2019. november 15. Szülői értekezlet 2019. december 4.

Szülői értekezletek, fogadóórák   Iskolai SZMK 2019. szeptember 11. 2019. november 6. 2020. február 12. 2020. április 1. Osztály/évfolyam szülői értekezlet Fogadóóra

Tanulmányok alatti vizsgák ideje Osztályozó vizsgákat a tanév során januári, áprilisi, júniusi, augusztusi vizsgaidőszakban szervez az intézmény. Osztályozó vizsga időpontja: 2020. január 13; 15..; 2020. április 20; 22.; 2020. június 8; 10.; 2020. augusztus 24-28. Jelentkezés osztályozó vizsgákra: 2019. szeptember 13. A tanuló javítóvizsgát az iskola intézményvezetője által jóváhagyott időpontban, augusztus 15-étől augusztus 31-éig terjedő időszakban tehet. Javítóvizsga időpontja: 2020. augusztus 24-28. A különbözeti vizsgákra igény szerint egyedi időpontban kerülhet sor. A különbözeti vizsgán kapott osztályzat azt jelzi, hogy a tanuló a befogadó csoport (osztály) tudásszint-skáláján milyen helyet foglal el (pl.: iskola vagy tagozatváltó, idegen nyelvi csoportba illeszkedő tanuló esetén). A pontos vizsgaidőszakot a különbözeti vizsgát megelőző három hónapon belül kell kijelölni.

Mérések Mérés Időpont Évfolyam Országos kompetenciamérés 2020. május 27. országos kompetenciamérés   10. évfolyam Munkaközösségek által irányított mérések angol nyelv, német nyelv, matematika 9. A tanulók fizikai állapotának és edzettségének vizsgálata 2020. január 8. és 2020. április 24. között Időpontja: 2020. 03. 2-31. 9-12. évfolyamon

Pályázati tevékenység A pályázat neve, kódja EFOP-3.2.4-16-2016-00001 azonosító számú „Digitális kompetencia fejlesztése” EFOP-3.2.3.-17-2017-00035 azonosító számú „Digitális környezet kialakítása a Gyulai Tankerület intézményeiben

Egyéb Az őszi érettségire való jelentkezés időpontja: 2019. szeptember 5. Délutáni sportfoglalkozások igazolása: 2019. szeptember 13. Testnevelés alóli felmentések benyújtása: 2019. szeptember 13-ig. OKTV-re való jelentkezés határideje: 2019. szeptember 20-ig. Érettségi vizsgára (felsőoktatásba) jelentkezés: 2020. február 14. A 2020. évi május-júniusi szóbeli érettségi vizsgák: Emelt szintű szóbeli érettségi vizsga: 2020. június 4-11. Középszintű szóbeli érettségi vizsga: 2020. június 15-27.