Sipos Zoltán Stratégiai igazgató

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Személyes márka kommunikációja
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
A kommunikációs mix elemei
Felhasználói tartalmak A kötöttségek nélküli publikálási lehetőségek kinyíltak Web2.0-ás technológia: Tovább bővült a lehetőségek tárháza Egyszerű publikációs.
Korszerű adatbázisok 1. előadás Bevezetés 1. előadás.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Mitől jó a céges weboldal?
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Közösségi oldalak használata
Digitális világ – interaktív táblán
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Sponsorare necesse est
Vizsga feladatok (Minta)
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Mi befolyásolja a munkaerő piaci értéked?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Page 1. Egyesítse a Lézeres Távolságmérő előnyeit egy iPhone előnyeivel !
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
9. tétel.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Savanya Erzsébet HR Igazgató
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Közösségi médiás képek sablon
Előadás másolata:

Sipos Zoltán Stratégiai igazgató Tartalommarketing, social media – a külpiaci értékesítés és reputációnövelés hatékony eszközei Sipos Zoltán Stratégiai igazgató

Ez egy haladó előadás Ha érdekel, hogyan építs tartalommarketing- stratégiát, akkor írj nekem vagy a szervezőknek – és megküldjük a bevezető előadás vázlatát.

A te céged nem érdekes. Nyugi, az enyém sem.

Közönség

Kapost „Content Marketing ROI”

Csak rendszerben megy Tartalommarketing: a cég kiadó, narratívát meghatároz, adja az információt Inbound marketing: „behúzod” a vevőt egy felépített marketing- és értékesítési rendszerbe

A 2 legnagyobb marketingkihívás Hogyan építsek közönséget / hogyan futtassak fel csatornákat / hogyan vezessek be terméket? Hogyan állhat össze ez egy rendszerré?

IDEGEN LÁTOGATÓ LEAD MQL SQL 6.-10. eDM Facebook-hirdetés salesoldal 6.-10. eDM Nincs Facebook-hirdetés Opt-in page (lead magnettel) eDM 2.-5. eDM Linkedin (organikus) Letöltőlink és hírlevélsorozat 1. része Szegmentálás viselkedés szerint Cserébe e-mail cím Blogbe-jegyzések salesoldal 6.-10 eDM Van

4 hónapos példacsomag Kulcsszókutatás Buyer personák lekutatása Tartalomnaptár 32 blogbejegyzés (1200-1500 szó) Opt-in page Salesoldal (személyes értékesítés, 1. szegmens) Salesoldal (személyes értékesítés, 2. szegmens) 32 automatizált hírlevél Lead magnet (white paper)

A résztvevők közül 7 cégnek van közösségimédia-jelenléte, 7 cégnek nincs 8 cég hirdeti a céges oldalát, 6 cég nem

Az internet nem ismer országhatárokat Az internet nem ismer országhatárokat. A Facebook-oldalad nem vámköteles.

A marketingesnek az export „csak még egy célcsoport”

„Divatból” nem építünk csatornát.

„Nekem úgysem válna be” tévképzet miatt nem hagyunk ki csatornát.

YouTube

SZERETET, EMBERI KAPCSOLATOK FÜGGETLENSÉG ÉS SZABADSÁG Brandvideó SZERETET, EMBERI KAPCSOLATOK BIZTONSÁG, STABILITÁS FÜGGETLENSÉG ÉS SZABADSÁG ÖNMEGVALÓSÍTÁS

Blog

1. Rövid bekezdések 200 szavanként alcím egy bekezdés Wordben max. 3 sor

https://www. marketingszoveg https://www.marketingszoveg.com/szovegiras-otletek/hogyan-keszits-hirdetest-1-ora-alatt-lepesrol-lepesre/

2. Nem a Google-nek írod

Egy jó résztémában van 1500+ szó. 3. Mély Egy jó résztémában van 1500+ szó.

4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb

4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb Képet és címet beállítottad (OG tag)

4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb Képet és címet beállítottad (OG tag) És ezeket (főleg) Facebookra optimalizáltad

5. Van vele célod Mikroszintű (adott poszttal) Stratégiai (folyamat)

6. Beágyazott tartalmak

LinkedIn

A LinkedIn nem közösségi média, hanem egy networkingrendszer.

Ezt tedd LinkedInen Üzleti bölcsességek Tartalommegosztás Csoportjelenlét (Cikkírás)

Instagram

Így illeszd a stratégiádba

Kutasd le a piacod és állítsd föl a buyer personáid Térképezd föl a teljes vásárlói útvonalad (ami nélküled is megtörténik) Határozd meg az érintési pontokat (amikor belépsz) Illeszd rá a közösségi felületeket

Ezekre kell válaszolnod (minden közösségi felületnél) Ezt csináljuk: (pl. heti 5 Instagram-poszt) Ők fogják látni: (buyer persona) Ezt szeretnénk elérni: (cél) Így mérjük a sikert: (KPI) Ez a következő lépés a tölcsérben: (pl. egy lead magnet letöltése)

IDEGEN LÁTOGATÓ LEAD MQL SQL 6.-10. eDM Facebook-hirdetés salesoldal 6.-10. eDM Nincs Facebook-hirdetés Opt-in page (lead magnettel) eDM 2.-5. eDM Linkedin (organikus) Letöltőlink és hírlevélsorozat 1. része Szegmentálás viselkedés szerint Cserébe e-mail cím Blogbe-jegyzések salesoldal 6.-10 eDM Van

Kérdés esetén elérhető vagyok: info@kreativkontroll.hu