Sipos Zoltán Stratégiai igazgató Tartalommarketing, social media – a külpiaci értékesítés és reputációnövelés hatékony eszközei Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Ez egy haladó előadás Ha érdekel, hogyan építs tartalommarketing- stratégiát, akkor írj nekem vagy a szervezőknek – és megküldjük a bevezető előadás vázlatát.
A te céged nem érdekes. Nyugi, az enyém sem.
Közönség
Kapost „Content Marketing ROI”
Csak rendszerben megy Tartalommarketing: a cég kiadó, narratívát meghatároz, adja az információt Inbound marketing: „behúzod” a vevőt egy felépített marketing- és értékesítési rendszerbe
A 2 legnagyobb marketingkihívás Hogyan építsek közönséget / hogyan futtassak fel csatornákat / hogyan vezessek be terméket? Hogyan állhat össze ez egy rendszerré?
IDEGEN LÁTOGATÓ LEAD MQL SQL 6.-10. eDM Facebook-hirdetés salesoldal 6.-10. eDM Nincs Facebook-hirdetés Opt-in page (lead magnettel) eDM 2.-5. eDM Linkedin (organikus) Letöltőlink és hírlevélsorozat 1. része Szegmentálás viselkedés szerint Cserébe e-mail cím Blogbe-jegyzések salesoldal 6.-10 eDM Van
4 hónapos példacsomag Kulcsszókutatás Buyer personák lekutatása Tartalomnaptár 32 blogbejegyzés (1200-1500 szó) Opt-in page Salesoldal (személyes értékesítés, 1. szegmens) Salesoldal (személyes értékesítés, 2. szegmens) 32 automatizált hírlevél Lead magnet (white paper)
A résztvevők közül 7 cégnek van közösségimédia-jelenléte, 7 cégnek nincs 8 cég hirdeti a céges oldalát, 6 cég nem
Az internet nem ismer országhatárokat Az internet nem ismer országhatárokat. A Facebook-oldalad nem vámköteles.
A marketingesnek az export „csak még egy célcsoport”
„Divatból” nem építünk csatornát.
„Nekem úgysem válna be” tévképzet miatt nem hagyunk ki csatornát.
YouTube
SZERETET, EMBERI KAPCSOLATOK FÜGGETLENSÉG ÉS SZABADSÁG Brandvideó SZERETET, EMBERI KAPCSOLATOK BIZTONSÁG, STABILITÁS FÜGGETLENSÉG ÉS SZABADSÁG ÖNMEGVALÓSÍTÁS
Blog
1. Rövid bekezdések 200 szavanként alcím egy bekezdés Wordben max. 3 sor
https://www. marketingszoveg https://www.marketingszoveg.com/szovegiras-otletek/hogyan-keszits-hirdetest-1-ora-alatt-lepesrol-lepesre/
2. Nem a Google-nek írod
Egy jó résztémában van 1500+ szó. 3. Mély Egy jó résztémában van 1500+ szó.
4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb
4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb Képet és címet beállítottad (OG tag)
4. Könnyű megosztani Van megosztási gomb Képet és címet beállítottad (OG tag) És ezeket (főleg) Facebookra optimalizáltad
5. Van vele célod Mikroszintű (adott poszttal) Stratégiai (folyamat)
6. Beágyazott tartalmak
A LinkedIn nem közösségi média, hanem egy networkingrendszer.
Ezt tedd LinkedInen Üzleti bölcsességek Tartalommegosztás Csoportjelenlét (Cikkírás)
Így illeszd a stratégiádba
Kutasd le a piacod és állítsd föl a buyer personáid Térképezd föl a teljes vásárlói útvonalad (ami nélküled is megtörténik) Határozd meg az érintési pontokat (amikor belépsz) Illeszd rá a közösségi felületeket
Ezekre kell válaszolnod (minden közösségi felületnél) Ezt csináljuk: (pl. heti 5 Instagram-poszt) Ők fogják látni: (buyer persona) Ezt szeretnénk elérni: (cél) Így mérjük a sikert: (KPI) Ez a következő lépés a tölcsérben: (pl. egy lead magnet letöltése)
IDEGEN LÁTOGATÓ LEAD MQL SQL 6.-10. eDM Facebook-hirdetés salesoldal 6.-10. eDM Nincs Facebook-hirdetés Opt-in page (lead magnettel) eDM 2.-5. eDM Linkedin (organikus) Letöltőlink és hírlevélsorozat 1. része Szegmentálás viselkedés szerint Cserébe e-mail cím Blogbe-jegyzések salesoldal 6.-10 eDM Van
Kérdés esetén elérhető vagyok: info@kreativkontroll.hu