Intermodális vasúti szállítmányozás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A fuvarozási ágak díjazása
Advertisements

Prezentáció az Eurosped Zrt. logisztikai tevékenységéről
Dr. Tátrai Anna docens BGF Külkereskedelmi kar
A tercier és a kvaterner szektor
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
K – A kínálat előnyei A legszélesebb kínálat és a legtöbb innováció
Logisztikai központ az ország közepén Bertrans ZRt.
Webbase valós idejű komplex flottamenedzsment szolgáltatás
Tengeri fuvarozás.
Az alapismeretek összefüggései
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Logisztika vizsgafeladat
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
PREZENTÁCIÓ AZ EUROSPED ZRT.
Kombinált fuvarozások
Smart logistic solutions Navigating the route to excellence. T.O.DELTA Vezető multimodális logisztikai operátor 19 fiókiroda 23 szárazföldi.
Értékesítési csatornák
Kínai-magyar szállítás Kockázatok – megoldások - lehetőségek
Vasúti áruszállítás a környezettudatos magatartás szolgálatában
Előadó: Simon Csaba Volksbank, Trade Finance osztályvezető
GPS az építőmérnöki gyakorlatban
Számítógép, navigáció az autóban (GPS).
A logisztika várható fejlődése az Észak-Alföldi régióban
Okmányos meghitelezés (Akkreditív)
TENGEREK FÖLDRAJZA.
Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt.
Regionális gazdaságfejlesztés gyakorlati óra Esettanulmány II.
Vevőkövetelések finanszírozása Gyors, megbízható, kreatív pénzügyi megoldások a Magyar Factortól Csinos Tibor, Magyar Factor zRt III. Pénzügyi Vezetők.
Katonai Műszaki Doktori Iskola A katonai közlekedési rendszertechnika helye, szerepe a katonai műszaki tudományokban Szűcs László CSc / Előadás: án.
ÁRUSZÁLLÍTÁSI ALAPFOGALMAK
Takács Béla Eset: Egyenrangú (peer-to-peer) hálózat Mi kell hozzá? A számítógépekben (PC-kben) legyen hálózati kártya (Network Interface Card)
Készítette: Delta csapat: Nagy Júlia Gabriella,Rácz Tamás A logisztika logisztikája.
Rail Port Arad Bemutatkozás Április 27.. Tulajdonosi struktúra  MÁV Kombiterminál Kft.1/3  Luka Koper D.O.O. 1/3  Trans Trade Logistics S.R.O.
Összehasonlító gazdaságtan
Észak Korea Dél Korea 조선민주주의인민공화국 대한 민국.
Az USA Közlekedése.
Lesku Miklós - polgármester Záhony Város
Vámeljárások korszerűsítése, gyorsabb, hatékonyabb vámvizsgálat az ukrán-magyar határon Dr. Nagy János püőr. dandártábornok Vám- és Pénzügyőrség Országos.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
ELKÉPZELÉSEK ÉS VALÓSÁG a évi forgalmi adatfelvételek tükrében Albert Gábor tagozatvezető-helyettes március 12. Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési.
Csomagolás, egységrakomány-képzés
Az intermodális logisztikai szolgáltatások fejlesztési programja Szűcs Lajos főosztályvezető Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Közlekedési Stratégiai.
Az atomenergia helyzete a világon Helyzetkép, okok és következmények Energia Klub december.
Vízi és vasúti szállítás
H-2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 70. Tel./Fax:
A monszun szélrendszer
Közlekedés Gőzmozdony és tutaj.
Termék & Márka Kopcsay László.
März 2004 Herbert Rupp Az Európai Uniós csatlakozás hatása a magyar járműiparra.
„Vám-és Pénzügyőrség - A gazdaság védelmében, mindannyiunk érdekében”
Nemzetközi kereskedelem
Magyarország logisztikai lehetőségei Dél-Oroszországban Dr. Egri Imre – Dr. Duleba Szabolcs – Dr. Kádár András április 28. Nyíregyháza.
Kiszállítás világa az abas-ban XII. abas vevőfórum, Balatonlelle június 5-7.
Magyar Nemzeti Kereskedőház
4. 1. Definíciók Közlekedés: Közlekedési rendszer:
KÜLGAZDASÁGI ÉS KÜLÜGYMINISZTÉRIUM A külgazdasági kormányzat fókuszában a magyar-kínai gazdasági kapcsolatok erősítése, a kkv-k piacra jutásának segítése.
Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Új fejlesztési övezet: Közép-Európa Az autóipar telephelyválasztásának.
Relációk és esélyek Távol-Kelet Li Mengyi Sales Igazgató - Ázsia.
LNG lehetséges import beszerzési forrásai. A világ LNG piaca 2015-ben a globális nemzetközi LNG kereskedelem volumene elérte a 244,8 millió tonnás értéket,
Willkommen in der ORANGEN Welt Üdvözöljük a narancssárga világban.
Az expressz szállítási iparág mai tendenciái a magyarországi TNT példáján keresztül Október 16.
A Cégcsoport: Tőzsdeképes Cégek Klubja Bemutatkozik a Hungarocamion Csoport Szlávik Péter számviteli és kontrolling igazgató előadása szeptember.
Rózsa Viktor Viszonylati menedzser Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. Bemutatkozás.
Az integráció hatásai, az EU sajátosságai USA-hoz, Japánhoz képest
Kereskedelmi útvonalak Az ókorban
INCOTERMS 2000.
A Világgazdasági centrumtérségek (a Triád) változó globális pozíciója
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
Ausztrália ipara A társadalmi termék közel 70%-át a szolgáltatások biztosítják, ebben dolgozik a lakosság 72%-a.
Előadás másolata:

Intermodális vasúti szállítmányozás

Az intermodális vasúti szállítmányozás előnyei Gyors Megbízható „Door-to-door” szolgáltatás – útvonaltól függően – átlagosan 20-21 nap (a tengeri szállítási idő, ennek duplája: 40-42 nap) Optimális választás a szezonális áruk szállítására Megbízható, stabil, hosszú múltra visszatekintő szolgáltatás. Korrekt, biztonságos, menetrendkövető Megfizethető Egyszerű Rövid idejű tőkelekötés A közúti előszállítás kedvező költségű Ár-érték arányban a legjobb választás Minden extra szolgáltatást – export/import vámkezelés, opcionális biztosítás – magába foglaló, kényelmes kiszolgálás

Összehasonlítás a tengeri és légi szállítmányozással Az intermodális vasúti szállítmányozás gyors és gazdaságos. Tökéletes megoldás a következő iparágaknak: gyógyszeripar, autóipar, elektronikai ipar. költség tranzit idő

Fő szállítási útvonalak Ázsia és Európa között 7.454 km Északi útvonal Oroszországon keresztül 5.273 km Déli útvonal Kazahsztánon keresztül

Hellmann „door to door” szolgáltatás Közúti előfutás Vasúti szállítás Közúti utófutás

Termináltól terminálig Szállítási idő Ázsia és Európa között Útvonal Termináltól terminálig „Door-to-door” Észak-Kína – Európa 16 nap 22 nap Kelet-Kína – Európa 15 nap 21 nap Dél-Kína – Európa Vietnám – Európa 17 nap 23 nap Korea & Japán – Európa

Termináltól terminálig Szállítási idő Európa és Ázsia között Útvonal Termináltól terminálig „Door-to-door” Európa – Észak-Kína 20 nap 25 nap Európa – Kelet-Kína 19 nap 24 nap Európa – Dél-Kína Európa – Vietnám 21 nap 26 nap Európa – Korea & Japán

LCL IMPORT SZOLGÁLTATÁS

Hellmann LCL import szolgáltatás Az eladó is beszállíthatja az árut bármely, a Hellmann által üzemeltetett gyűjtő raktárba Heti, rendszeres, menetrendszerinti indulások a Hellmann raktárakból a vasúti terminálokra Maximum tranzit idő 25 nap a Hellmann raktárától a vevőig Vámkezelési és biztosítási lehetőség Fegyveres őrrel védett vonatok, valós idejű GPS nyomkövetés Alashankou Manzhouli Eren Hot Changchun Dalian Bejing Qingdao Zhengzhou Shanghai Chongqing CAN/YTN/SZX Hellmann raktár Vasúti terminál

Hellmann vasúti LCL szolgáltatás Vonat indulás Zhengzhou-ból minden nap, Chongqing-ból hetente négyszer T-8 Foglalási határidő T-2 Export vámkezelés T+16 Import vámkezelés 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 T-5 Konténer rakodás T-3 Terminálra érkezés T+0 Vonat indulás T+15 Vonat érkezés T+18 Áru kiszállítás

Hellmann Smart-Visibility A valós idejű nyomkövetés elengedhetetlen a versenyképességhez! Valós idejű nyomkövetés Konténer nyitás észlelése Hőmérséklet mérése Páratartalom mérése Atmoszféra eltérések észlelése Rázkódás mérése

Hellmann 2017 / 2018 intermodális vasúti szállítmányozási eredmények 2017-es eredmény: FCL 20“ / 40“ / 40“HC / 45“ hűtőkonténer 1.204 Export (autó alkatrészek, gép alkatrészek, kész autók) 2.045 Import (divat cikkek, autó alkatrészek) LCL Export: 156 szállítmány Import: 295 szállítmány 2018-as eredmény: 1.472 Export (autó alkatrészek, gép alkatrészek, kész autók) 1.959 Import (divat cikkek, autó alkatrészek) Import: 267 szállítmány Export: 399 szállítmány ~ 20% növekedés exportban 2017-ről 2018-ra

Reméljük prezentációnk felkeltette érdeklődésüket!