KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

ÉRETTSÉGI UTÁN TANÉV.
A tanári mesterszakról és a TÁMOP 3.1.5/A pályázatról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály Pécs, november 18.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Alapszakon belüli 50 kredites képzések választása DE Bölcsészettudományi Kar március 10. Bartáné Kustár Katalin tanulmányi osztályvezető.
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
Mesterképzés az EKF-en
Mentortanárképzés eLearning támogatása
Műszaki Tanárképző Tanszék
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A megújuló tanárképzés
Tájékoztató Tájékoztató a BA/BSc képzésekben résztvevő hallgatóknak a szakirány választás, a tanári mesterképzésbe való belépés feltételeiről és lehetőségeiről.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Pedagógia – pszichológia
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A tanárképzés szerkezete
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Előadó: Németh Péter igazgató
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
SZAKMAI GYAKORLAT Levelező tagozatos hallgatóknak SZEDMÁKNÉ DR. LAJTAI VIRÁG.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
Gépészmérnöki és Informatikai Kar rt itt a helye! Korszerű és innovatív mérnökképzés! „Hallgatóvá fogadom”
Specializáció választás
Specializáció választás
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Nappali mesterszakjaink
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Kártyás Gyula Oktatási Igazgató Budapest, január 11.
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Előadás másolata:

KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT! MÉRNÖKTANÁRKÉPZÉS ELEKTRONIKUS TANULÁSSAL

Új lehetőség BSc hallgatók számára Nappali tagozatos, BSc hallgatók mérnöktanár tárgyakat vehetnek fel, majd bekapcsolódhatnak a mérnöktanári előképzésbe.

Miért érdemes részt venni a mérnöktanári előképzésben? Mert kurzusaink e-learning vagy blended learning formájában teljesíthetők, ezáltal lehetőséget biztosítanak a rugalmas időkeretek között, egyéni időbeosztás alapján történő tanulásra, a műszaki munkakörökben és állami vagy vállalati oktatási szférában is kamatoztatható pszichológiai, pedagógiai és kommunikációs ismereteket kínálnak, a tantermi gyakorlatok fejlesztik a résztvevők személyiségét, önismeretét, érzelmi intelligenciáját, szociális kompetenciáit, problémamegoldó-, döntéshozó- és konfliktuskezelő képességeit, fejlesztik a hallgatók kommunikációs készségeit, kifejezőkészségét, előadókészségét, tárgyalástechnikáját, betekintést nyújtanak az asszertív kommunikációba, ezáltal hozzájárulnak a munkahelyi és társas kapcsolatok szituációinak hatékonyabb kezeléséhez, illetve a személyes hatékonyság növeléséhez a munkahelyen és a hétköznapokban, valamint egyénre szabott, élmény-gazdag, fejlesztő foglalkozásokat kínálnak.

Kik vehetnek részt a mérnöktanári előképzésben? A gépészmérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, had- és biztonságtechnikai mérnöki, mérnök informatikusi és műszaki menedzser szakok hallgatói.

A jelentkezés feltételei A képzés 2. félévének és minimum 30 kreditnek VAGY a 4. félévének és minimum 65 kreditnek teljesítése.

A mérnöktanári előképzés főbb jellemzői Már a 2019/2020. tanév I. félévétől felvehetők a mérnöktanár-mesterképzés bizonyos tantárgyai – szabadon választható tantárgyként. Félévente 2-4 pedagógiai, pszichológiai, kommunikációs, illetve oktatás-módszertani tantárgy - a BSc szakmai tantárgyak mellett. Így a hallgatók a 7. félévre, a BSc mérnöki diploma megszerzéséig teljesíthetik a nappali tagozatos osztott mérnöktanári mesterképzés tantárgyainak egy részét (max. 30 kredit ingyenesen). Ennek megfelelően a BSc oklevél megszerzését követően 3 félév alatt teljesíthetik a 120 kredites mérnöktanári mesterképzés további követelményeit is. Így összességében 10 félév alatt 2 diplomát szerezhetnek: egy BSc mérnökit és egy MEd mérnöktanárit.

A képzés főbb jellemzői

Választható tárgyak az előképzésben Páratlan félév Páros félév E-learning formájában, az egyetemi Moodle rendszeren keresztül Neveléstan – 3 kredit Felnőttek szakképzése és gazdaság – 3 kredit Szakképzés-pedagógia – 3 kredit Oktatás- és szakképzéstörténet – 3 kredit Oktatástechnológia és elektronikus tanulás – 3 kredit Tanulásmódszertan – 3 kredit Blended learning formájában, tömbösített jelenléti oktatás és Moodle rendszerbeli támogatás Tanári kommunikáció – 2 kredit Didaktika és oktatásszervezés – 4 kredit Szakmódszertan I. (valamennyi szakirányon) – 3 kredit Speciális nevelési területek és nemzetiségi pedagógia – 3 kredit Szakmódszertan II. (Műszaki-gazdasági szakirányon) – 3 kredit Szakmódszertan III. (Műszaki-gazdasági és Informatikai szakirányon) – 3 kredit

Mi a jelentkezés menete? Jelentkezési határidő: 2019. június 10. A jelentkezési lap beadható személyesen a TMPK titkárságán (Népszínház u. 8. II. em. 218., Tel.: (1)-666-5389) vagy elektronikusan: holvenyi.orsolya@tmpk.uni-obuda.hu

További információk www.tmpk.uni-obuda.hu 06-1-666-5389 holvenyi.orsolya@tmpk.uni-obuda.hu