A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Étrend-kiegészítő vagy gyógyszer? Határterületi termékek elhatárolásának szempontjai Medical Tribune konferencia október 1. Dr.
Advertisements

Hipsterek és Kívülállók – mennyire mások a Fiatal Törzsek? A fiatalok életstílusbeli és fogyasztási differenciáltságának bemutatása 1.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
Szülők gyermeknevelési kompetenciájának támogatása „Signals” projekt zárókonferencia Szuhár Mariann.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
Hogyan készüljünk a francia nyelvi érettségi változásaira?
Off-label alkalmazás a mentésben Dr. Temesvári Péter orvos igazgató Országos Mentőszolgálat.
Családi költségvetés középiskola Pénz március.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
TIENS DiCHO Csodás otthon DiCHO termékekkel. DiCHO Di Di – jelentése: csökkentés Cho Cho – jelentése: házimunka A DiCHO tehát a házimunkák könnyed csökkentését.
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
A kiskereskedelmi modell ??? átalakulása Bokor Rita Szortiment menedzser.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
A turizmus rendszere – környezete – kölcsönhatásai Prof. Dr. Piskóti István Marketing Intézet  -marketing A turizmus rendszere 2. 1A turizmus-rendszere.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Nemzeti Audiovizuális Archívum
EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS
Egészség az interneten
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
OLVASÓSZOLGÁLATI TEREK
A munka eszköze magam vagyok
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Felvételi követelmények:
A helyzet jó, de nem teljesen reménytelen. A háztartás pénze és ideje.
Az Internet megismerése
ELŐNYÖK – megbízható működés
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Veszélyes és ciki TE DÖNTHETSZ!
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
SZOLGÁLTATÁSOK A különféle könyvtár típusokban
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZÁMVITEL.
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Ami változott, és ami nem
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
TÁMOP az OSZK-ban Tudásdepo-Expressz” — A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás.
Felhasználóképzés a kórházban
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
FELÉR EGY DIPLOMÁVAL! A JÓ SZAKMA KÉTKEZI SZAKMÁVAL IS
NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
VERSENY és SZOLIDARITÁS a gyógyításban
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Új nemzedék győri közösségi tér (Rómer ház)
Magánszemélyként bérbe adnám az ingatlanomat.
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
A munkavédelem szervezeti struktúrája 2015-től
Előadás másolata:

A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk Termékkategóriák, márkahasználat Média Élelmiszer, Háztartási cikkek, Gyógyszerek, gyógytermékek, Kozmetikai, testápolási termékek, Italok, Édességek, Dohányáruk, Autó-motor, Ruházkodás, vásárlás, Pénzügyi szolgáltatások, Háztartási és tartós fogyasztási cikkek Sajtóolvasás, érdeklődés, attitűdök, Rádióhallgatás, rádióadók, zene, attitűdök TV nézés, TV adók, műsorok, attitűdök, Internet használat, attitűdök, Moziba járás, attitűdök Outdoor észlelés, attitűdök, Indoor észlelés, attitűdök 45% 25% Életstílus Szabadidő eltöltés Attitűd állítások a divatról, reklámról, vásárlásról, médiáról, szabadidőről, pénzügyről, kultúráról, munkáról, családról, egészségről, TG Fogyasztói Életstílus Szegmentáció Kulturális események látogatása (színház, mozi, koncert, fesztiválok, kiállítás), Nyaralás, üdülés, Sport, Söröző, borozó, kávéház, étterem, diszkó látogatás 20% 10%