Benedek Péter „földmíves festőművész” paraszti témájú ábrázolásaiból

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gyermekvédelmi tanácskozás
Advertisements

„Útközben” – nyitókonferencia Budapest – szeptember 24. Új módszerek alkalmazási tapasztalatai esetismertetésen keresztül TÁMOP /
Segítő Ház. Rendszeres Programjaink: • Baba-mama klub • Szülőcsoport működése • Bibliaórák • Felzárkóztató tanulás • Közösségfejlesztés, közösségi programok.
Kulturális rendezvény
Élet a falusi közösségben
Tehetségpont létrehozása
Az országos mérések megújult rendszere
KÓRÓGYI HAGYOMÁNYOK ÉS SZOKÁSOK
Az emberi élet fordulói
HATÁRTALANUL! • A pályázati program célja: minden magyar diák tanulmányai alatt legalább egyszer eljusson határon túli, magyar lakta területekre ( Felvidék,
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
Életút Alapítvány TÁMOP /1
Zrínyi Ilona Általános Iskola
„A sződi Hunyadi János Általános Iskola épületenergetikai korszerűsítése” KEOP-5.3.0/A/ Sajtóközlemények gyűjtése és elemzése.
TÁMOP / „Önkéntes (Pont) Te magad légy!”
TÁMOP / IPR ernyőprogram a barcsi kistérség általános iskoláiban, óvodáiban, középiskoláiban BNI Arany János Általános Iskola.
Életút Alapítvány TÁMOP /1 Váci Ifjúsági Információs és Tanácsadó Szolgálat életre hívása közösség és értékteremtő szolgáltatások nyújtásával című.
Szerepi Imréné, november 16.
A szoba berendezése © Németh György.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A szoba berendezése.
Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP / RIDENS.
 Hát először is a kedvenc játékom a Wow itt van pár kép!
A nagy mesemondó Készítette: Kamenszki Zita.
Lázári község négy kisiskolás focicsapata rúgta a bőrt május 20.-án a nagypeleskei iskola udvarán.
Programozás I. Horváth Ernő 1. Elérhetőségek Bauer Péter Horváth Ernő Tanszéki honlap
Programozás I. Horváth Ernő.
1958-ban Melbourne-ben született.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
Kölcse.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
GYAKORLÁS.
A Kis-Balaton hagyományai és népművészete
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Vetélkedés a pünkösdi királyságért A falu népe kiment a tisztásra vagy a legelőre, ahol lófuttatást, bikával való viaskodást tartottak, összemérték erejüket,
Dicsérjed Uradat! Pecznyík Pál verse. Dicsérjed Uradat Istennek h ű népe, Te vagy országának, legfényesebb éke.
Akhilleusz 4/A.
Tetétlen Község Önkormányzata szeretettel meghívja Önt és kedves családját, ismerőseit az Államalapító Szent István Király és az Új Kenyér ünnepe alkalmából.
zsu Tudom, hogy szükségem van rád! Te légy a párnám, ha fáradt vagyok !
A NYANYELVI ISMERETEK ÉS KOMMUNIKÁCIÓ FEJLESZTÉSE A T EHETSÉGHIDAK P ROGRAMBAN Abaújszántó, május 22. Tehetségnap Vezető fejlesztő: Nagy Ottóné Fejlesztő:
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Érsekhalma.
A 11.B osztály „forradalmi póló” tervei
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
Város, egyetem, gazdaság A PTE KTK hozzájárulása a város és a régió fejlődéséhez Erdős Katalin PTE-KTK KRTI, adjunktus MTA-PTE Innováció és Gazdasági Növekedés.
Palóc népszokások A Novohrád-Nógrád Geopark értékei – oktatási segédanyag A népszokások legtöbbje az elmúlt évtizedekben megszűnt a mindennapi élet része.
Határtalanul pályázat Tanulmányi kirándulás középiskolásoknak HAT Értékelő óra május 26. Telepy Iskola.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Csépai cigány hagyományok és megjelenítésük az óvodai nevelésben Készítette: Szabóné Bódi Dorina Óvodapedagógus Témavezető: Dr. Rigó Róbert főiskolai docens.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS A férfi és női agy különbségei Mottó: „Férfi és nő, hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar- a férfi a nőt, a nő.
Schönberger Armand Nézzük együtt….  Schönberger Armand magyar festőművész, grafikus  Született:1885 Galgóc  Meghalt:1974 Budapest, Magyarország.
Katonasírok és katonai emlékhelyek Veszprém és Fehér megyében A pályázat időtartama: 2016.márc. - jún.15.
Jó együtt lenni! Idősek Otthona Bakonyszentlászló.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
Ételkészítés sváb hagyományok alapján
Jedlik Ányos Élete
Pünkösd.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Charles-Augustin de Coulomb
Az új Alaptörvény és a jogélet reformja
Madách Imre Madách Imre Ifjúság, tanulás 1823-ban született a Hont vármegyei Alsósztregován. Pesten jogot tanul, bekapcsolódik.
8 személy asztalonként, 10 asztal a helyiségben, plusz a főasztal
Zwieback Hungary Zrt. Féléves beszámoló
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
Festmények a paraszti életről 3.
Munkagazdaságtani feladatok
„Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
„Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
TÁMOP / „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
„Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
Előadás másolata:

Benedek Péter „földmíves festőművész” paraszti témájú ábrázolásaiból Forrás: Uszód község honlapja www.uszod.hu TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0539 „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”

Jóslás

Ismerkedés

Enyelgés

A családi tanácskozás

A kisbíró

A lakodalmi menet

Viszik a menyasszony ágyát

Viszik a menyasszonyt

A lakodalom

Gyerekágyas meglátogatása

Jár a baba, jár…

Az aratás

Káposzta tiprás

Paprikafűző

Mosás

„Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése” TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0539 „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”