Szakiskolai fejlesztési program

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A időszak végrehajtási intézményrendszere
Advertisements

Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
A kamara megnövekedett szerepe a szakképzésben
Tehetségpont létrehozása
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
A két tanítási nyelvű képzés helyzete a magyar közoktatásban Készítette: Fazekas Csaba a Kölcsey Ferenc Gimnázium igazgatóhelyettese a Kétnyelvű Iskoláért.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
A szakképzés helyzete Magyarországon
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 1.3. A nők munkaerőpiaci részvételének támogatása, a család és a munka összehangolásának segítése november.
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
Pályaválasztási szülői értekezlet
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Az NSZI minőségirányítási rendszerét a BVQI tanúsította A tanév aktuális rendje és feladatai Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes augusztus.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Belügyminisztérium Önkormányzati Koordinációs Iroda ÁROP „Önkormányzati fejlesztések figyelemmel kísérése”
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Központi koordináció feladatai a as programozási időszakban.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal szerepe a GINOP 6
Erasmus+ tapasztalatok
Zöld óvodák és Ökoiskolák a köznevelési intézményekben
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Barcsák Marianna KPSZTI
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Pályaválasztási szülői értekezlet
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Pályaválasztási szülői értekezlet
Erasmus+ mobilitási program
Előadás másolata:

Szakiskolai fejlesztési program 2003-2006 Konferencia a mérés-értékelés projektben közreműködők számára 2004. január 28. Tóth Anikó Szakképzés-fejlesztési Főosztály Jó napot kívánok! A következőkben a Szakiskolai fejlesztési program D, azaz Önfejlesztő iskolai és minőségfejlesztési komponensét mutatom be Önöknek. A pályázati dossziéban mindannyian láthatják, hogy ez az az eleme a programnak, amelyben minden nyertes pályázó részt fog venni.

Az előadás célja Bemutatni a program irányításában bekövetkezett változásokat Tájékoztatni az időszak aktuális feladatairól Tájékozódni a programmal kapcsolatos problémákról

Változások a program irányításában Új helyettes államtitkár Új főosztályvezetés Referensi rendszer a főosztályon Program Koordinációs Iroda átkerült az NSZI-be

A program irányításának struktúrája Program Irányító Bizottság Minisztériumban: Szakképzés-fejlesztési Főosztály – referensi rendszer Nemzeti Szakképzési Intézetben – Koordinációs Iroda Komponens- és projektvezetők Vezető szakértők

A program megvalósításának szakaszai I. szakasz: 2004. június 30-ig II. szakasz: 2004. július 1. – 2005. június 30. III. szakasz: 2005. július 1. – 2006. december 31.

A program belső szerkezete Komponensek (A, B, C és D1-D2) Projektek (informatika, pályaorientáció, mérés-értékelés, idegen nyelv) Monitoring, PR

Aktuális feladatok 2004. június 30-ig Komponens/projekt munkatervek elkészültek, jóváhagyásuk megtörtént Forrásbiztosítás 2004-2005-re Monitoring rendszer kiépítése folyamatban Program nyilvánosságának megteremtése

A program keretében zajló tevékenységek Tananyagfejlesztés (tanterv, szakmai és vizsgakövetelmény, központi program, tanulást, tanítást segítő segédletek) Módszertani fejlesztés Hazai és külföldi továbbképzés Eszközfejlesztés

Tananyagfejlesztés –I. Szakértők közreműködésével Iskolai innovációk összegyűjtése, áttörni a lokális kereteket, széles körben elterjeszteni Gazdaság szereplőivel (kamarák, munkaadói és munkavállalói szervezetek) együttműködve Társtárcák felelőseivel együttműködve

Tananyagfejlesztés – II. Digitális tudásbázis létrehozása a szakképzés területén is Fejleszteni a közismereti digitális tudásbázist Pályázat kiírása készül!

Módszertani fejlesztés Tanuló-centrikus Tanulói aktivitást növelő A tanuló egyéni haladási üteméhez igazodó

Hazai továbbképzések – I. Idegen nyelvi 2003 nyarán „D1” és „D2” komponensben már megkezdődtek és folytatódnak 2004 tavaszán az „A” komponens és pályaorientáció

Hazai továbbképzések – II. Szakmai tanárok felkészülése a külföldi nyelvtanfolyamra Informatikai felkészítés Ahol lehet lokálisan – szerződés az iskolákkal

Külföldi továbbképzések Jelenleg zajlik a külföldi tanulmányutak előkészítése – 2004. február-márciusban mintegy 400 fő kiutazására kerül sor 2004 nyarán idegen nyelvtanárok számára 3 hét külföldön + 1 hét itthon – közbeszerzési tender előkészítés alatt

Monitoring A program vezetésének folyamatos feladata Közbeszerzési eljárás keretében külső cég kiválasztása folyamatban

PR Duna Televízióval megállapodás Szakmai újságok, folyóiratok Együttműködés országos lapokkal Komponensek-projektek keretei között Honlap

Mérés-értékelés projekt Iskolai munkát segítő eszközök, módszerek kifejlesztése A hasznosítható eszközök elterjesztése Alapműveltségi vizsga (próba)