Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Advertisements

„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
ROKON ELNEVEZÉSEK GOOGLE TALÁLATOK SPORT MINT GYÓGYSZER GYÓGYTORNA MOZGÁS MINT GYÓGYSZER MOZGÁSTERÁPIA SPORTTERÁPIA 24.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Erasmus+ program HU01-KA  
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Kispálné Horváth Mária
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
HHR.
A REFORMPEDAGÓGIAI ÉS ALTERNATÍV ISKOLÁKBAN
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Zalaegerszeg, 21 February 2018
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Felnőttképzés a közművelődésben
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Az interdiszciplináris oktatás felé
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Az interdiszciplináris oktatás felé
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Lorem ipsum.
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
Nemzetközi kreditmobilitás International Credit Mobility
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Új nemzedék győri közösségi tér (Rómer ház)
Nemzetközi kreditmobilitás (ICM)
Iskolai szociális segítő
Németország BESZÁMOLÓ 2014
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium Erasmus+ 2018-2019 Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium

ISKOLAI, ÓVODAI PARTNERSÉGEK (KA229) MOBILITÁSI PROJEKTEK  A pályázattípus célja A tanárok és más munkatársak intézményi igényekre épülő szakmai fejlődésének támogatása nemzetközi környezetben. Támogatható tevékenységek • Külföldi képzésen való részvétel (módszertani továbbképzés, nyelvtanfolyam) • Oktatási tevékenység egy külföldi iskolában • Szakmai látogatás (job shadowing) egy külföldi iskolában vagy szakmai szervezetnél ISKOLAI, ÓVODAI PARTNERSÉGEK (KA229) Az európai dimenzió erősítése az óvodákban és az iskolákban, illetve a köznevelési intézmények felruházása 21. századi készségekkel és kompetenciákkal. Bármilyen témájú projekt megvalósítható, ami kapcsolódik a közneveléshez, óvodai vagy iskolai keretek között elvégezhető tevékenységekre épül. A projektekben rövid vagy hosszú távú külföldi tanári és tanulói tevékenységek is megvalósíthatók.

Az interdiszciplináris oktatás felé „…A tantárgyakra, tanórákra bontott oktatás mellett az iskolákban is egyre nagyobb számban valósulnak meg projekt, kutatás jellegű feladatok, melyekben a különböző tudományterületek integráltan jelennek meg, valódi, alkalmazható tudást adva. Az Óbudai Árpád Gimnáziumban már számos nyoma van ennek a megújulásnak, úgy érezzük azonban, hogy ez egy tudatosan fejlesztendő terület. Az „Interdiszciplinalitás oktatás felé” pályázati cím éppen ezt a törekvésünket fejezi ki….”

Költségek Utazás Tanfolyam Szállás Étkezés, megélhetés Szervezés ~ kvóta, általány

Exeter Devon megye, Exe folyó partján ~ 130 000 lakos University of Exeter

CLIL Content and language Integrated Learning Nyelv és tartalom egyben, két cél Kéttannyelvű iskolákban tanító tanároknak Szakmailag vegyes csoport Főleg módszertan Angol oktatási rendszer

A CLIL összetevői Cognition - megismerés Culture - kultúra Content – tartalom Communication - kommunikáció

Metodológia Scaffolding Learning Chunking Language Code Switching Collaborative Learning Active Learning LOTS and HOTS Critical Thinking BICS and CALP Learning Styles

Matematika 4

Mikrotanítás - Certificate

Program

Végül a lényeg