Hasonlóságelemzés a szummatív értékelésben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
A kollektív munkajogi szabályozás az új munka törvénykönyvében.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
2015.május-június érettségi vizsga eredményei 2015.augusztus 28.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Hogyan épül fel a testünk? Testfelépítés 8. oszt / 1.
FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK WEBOMETRICS RANGSORÁNAK VIZSGÁLATA GOOGLE PAGERANK TEKINTETÉBEN DOSz – Tavaszi Szél Konferencia 2016 Losonczi György.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Napenergia-hasznosítás az épületgépészetben Konferencia és kiállítás november 9. Nagy létesítmények használati melegvíz készítő napkollektoros rendszereinek.
A Matematikai szorongás hasonlóságelemzési modellje
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Gazdasági informatika - bevezető
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Függvénytranszformációk
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Dr. Kovács László Főtitkár
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Programstruktúrák.
Öt éve az Európai Unióban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
Függvénytranszformációk
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
Hipotézisvizsgálat.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Varianciaanalízis- ANOVA (Analyze Of VAriance)
2017.május-június érettségi vizsga eredményei 2017.augusztus 28.
☺ Programozási környezetek Validátorok Fazekas Judit PTI 2010.
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Érettségi eredmények május-június
Érettségi eredmények május-június
Érettségi eredmények május-június
Tilk Bence Konzulens: Dr. Horváth Gábor
Közlekedési döntések racionalitásának modellezése avagy a cipzár-elv automatikus alkalmazásának lehetőségei a közlekedés-optimalizálásban Pitlik László.
Általános iskola eredménye, értékelése
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Tremmel Bálint Gergely ELTE-TTK, környezettudomány MSc
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Innovatív oktatás, avagy hasonlóságelemzés a mindennapokban
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Nemzetközi, nyers és modellezett vízgazdálkodási adatok komplex értékelése idősoros és regionális szempontból Pitlik Marcell (BME), Pitlik László (SZIE)
Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Kar Erőgépek és Gépjárműtechnikai Tanszék Benzinbefecskendező rendszerek összehasonlító elemzése.
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Félévi eredmények
Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
Varga Zoltán SZIE-GTK GSZDI II. évfolyam Témavezető: Dr. Pitlik László
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Érettségi tájékoztató 2019
Egészségbiztosítás az ügyfelek szemszögéből
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
SZIE GTK TTI KFI-csoport
Előadás másolata:

Hasonlóságelemzés a szummatív értékelésben ELTE TTK TOTDK-konferencia 2016.12.21. Pitlik László PM8FWD kémia-matematika OMA IV. Hasonlóságelemzés a szummatív értékelésben Témavezető: Pitlik László SZIE GTK TTI KFI

Háttér SZIE My-X Kutatócsoport: COCO Y0 Lépcsős függvények Becslés Y0 = antidiszkriminatív „mindenki másként egyforma” 2016.12.21. ELTE TTK TOTDK - pL

Szummatív értékelés Tanulási egység végén Lezáró, tájékoztató funkció Minősítés, szelekció Objektivitás, összehasonlíthatóság 2016.12.21. ELTE TTK TOTDK - pL

Újszerűen értelmezhető fogalmak Súlyozás piros, kék és zöld jegyek? Jegy-határok „Plusz-mínusz néhány százalék mindig benne van” „Osztályelső” Javítás, felzárkózás Buktatás 2016.12.21. ELTE TTK TOTDK - pL

Súlyozás, jegyek értéke Átlag: mind 3,5 20 fő szimulált osztályban Melyik a legfontosabb jegy? Deklaratív válasz Antidiszkriminatív válasz 2016.12.21. ELTE TTK TOTDK - pL

Magasabb szintű értékelés Több tantárgyas értékelés „Grading on a curve” Mindenképp bukás? Kivéve, ha mindenki másként egyforma Kitűnő tanulók esete Limitáció (?) Évek és különböző csoportok összehasonlítása 2016.12.21. ELTE TTK TOTDK - pL

Pitlik László ptlklszl@caesar. elte. hu kémia-matematika OMA IV Pitlik László ptlklszl@caesar.elte.hu kémia-matematika OMA IV. ELTE TTK Köszönöm a figyelmet!

Melléklet: OAM 2016.12.21. ELTE TTK TOTDK - pL