Járműtelepi rendszermodell 2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szegi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore Közlekedési.
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
Kockázat és megbízhatóság Megbízhatóság alapú kapaitás- és költségtervezés Megbízhatóság alapú kapaitás- és költségtervezés.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
ENERGIA TAKARÉKOS RENDSZERSZEMLÉLET AZ ÉPÜLETGÉPÉSZETBEN Fehér János okl. kohómérök Fűtéstechnikai szakmérnök Székesfehérvár, 2010.JAN.20.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
TEROTECHNOLÓGIA Az állóeszközök újratermelési folyamata.
Kockázat és megbízhatóság
MÁV-START Zrt. Budapest, december
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Számítógépes szimuláció
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Járművek használatának megbízhatósági analízise - a rendelkezésre állás alapú fenntartás mennyiségi vizsgálatának egyik eszköze Dr. Zvikli Sándor f. tanár.
Brikettálás – új innovatív technológia
Valószínűségi kísérletek
Strandok üzemeltetésének természetvédelmi vonatkozásai
Részekre bontás tilalma
JÉG ELLENI VÉDEKEZÉS A DUNÁN 2017.
Kertészet korszerűsítése - ültetvénytelepítés támogatására öntözés
Becslés gyakorlat november 3.
Komplex természettudomány 9.évfolyam
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
A pilóta nélküli és a pilóta által vezetett légijárművek
Transzplantációs Alapítvány a Megújított Életekért
A közigazgatással foglalkozó tudományok

Kockázat és megbízhatóság
Kockázat és megbízhatóság
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
SZÁMVITEL.
Kockázat és megbízhatóság
Fényeslitke Szivattyúállomás j. tartály
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
SZÁMVITEL.
2.1. Használhatósági célok
Kockázat és megbízhatóság
1993-as közoktatási törvény
M4 metróvonal beüzemelési folyamatai
Kockázat és megbízhatóság
Kvantitatív módszerek
Gazdaságstatisztika Korreláció- és regressziószámítás II.
Tartalékolás 1.
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
Kvantitatív módszerek
Elektromos alapjelenségek
Logisztikai Rendszerek Tervezése és Üzemeltetése. Tápler Csaba
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Háztartási termelés, család, életciklus
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
Összeállította: J. Balázs Katalin
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Kar Erőgépek és Gépjárműtechnikai Tanszék Benzinbefecskendező rendszerek összehasonlító elemzése.
Binomiális fák elmélete
Balatonnal kapcsolatos projektek összefoglaló bemutatása
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Készítette: Kiss Kinga
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Állandó és Változó Nyomású tágulási tartályok és méretezésük
Szállításszervezési módszerek Járattípusok 1
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A Tudatos biztonság létrehozása
Előadás másolata:

Járműtelepi rendszermodell 2. Közúti és Vasúti járművek tanszék

Járműtelepi folyamattechnológia Fontosabb tevékenységek a lehetséges folyamat technológiában: A- a jármű azonosítása B- tisztítás C- diagnosztikai vizsgálat D- I. szemle E- II. szemle F- futó javítás G- felújítás H- üzemanyag ellátás I- tárolás

Az „A” álláshelyen történik a jármű azonosítása a fontosabb paraméterek feltüntetésével: a jármű életkora, az utolsó beavatkozás mélysége és időpontja, felújításának időpontja, kumulált üzemideje, kumulált km. futás, az utolsó beavatkozás óta eltelt üzemidő, az utolsó beavatkozás óta megtett km., fődarab cserék időpontja, váratlan meghibásodások oka, időpontja, a terv szerint ellátandó járat és adatai, stb.

A járműtelepre érkező járművek, az: üzemanyagkészletük nagyságától, műszaki állapotuktól, a diagnosztikai vizsgálat eredményétől, a felsorolt üzemeltetési paraméterektől függően más és más kiszolgálási folyamatot igényelnek. Bármely kiszolgálási folyamat esetén kívánatos, hogy: a járművek folyamatos (szalagszerű) mozgása biztosított legyen, a kiszolgáló álláshely előtt várakozó sor ne legyen, a jármű járműtelepi tartózkodási ideje minimális legyen, az álláshelyek, technológiai berendezések kihasználtsága optimális legyen

A járműtelep álláshelyeire történő járműérkezés közelítő valószínűsége: m - a járműtelepre érkező járművek száma (1440 min) b - a vizsgált álláshelyen kiszolgálást nem igénylő járművek száma k – megfigyelések száma Az „A” álláshelyekre történő érkezés valószínűsége: - a k számú megfigyelés átlagos jármű száma

A „B” álláshelyre történő érkezés közelítő valószínűsége: A „B” álláshely mellett a járművek soron kívüli haladásának Közelítő valószínűsége:

A jármű beavatkozásokat végző álláshelyek (D, E, F, G) esetében: Az i-edik folyamattechnológiára történő járműérkezés: - az i-edik folyamattechnológiára történő járműbeérkezések átlagos száma - a járműtelepre történő járműérkezések átlagos száma

A kiszolgálási folyamat: az egyes álláshelyeken elvégzett hasznos műveleti idők, az álláshelyek közötti állási idők? az álláshelyek előtti várakozási időkből, tevődik össze. A tartózkodási idők Gauss féle normális eloszlást mutatnak, melynek sűrűség függvénye:

Annak a közelítő valószínűsége, hogy a rendszerben lévő jármű a j-edik álláshelyen tartózkodik, feltéve, hogy az i-edik kiszolgálási folyamat következik be: j= A, B, …, H – a járműtelep álláshelyei i= 1, 2, …, 10 – a kiszolgálási folyamat variánsai.