Lázi Márta, Tóth János október 18.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZAKDOLGOZAT a tudományos munka iskolája
Advertisements

A komplex tehetségfejlesztési program moduljainak tartalma
Segner János András ( Johann Andreass von Segner) ig élt.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Nemlineáris és komplex rendszerek viselkedése
Kémiai Technológia Transzfer Kft. Egy pályázat előkészítése Hasznos tanácsok kutatóknak egy sikeres pályázat benyújtásához.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Feldolgozás gondolattérkép segítségével
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„Szakképző iskolák könyvtári szolgáltatásainak tanulmányozása” Egész életen át tartó tanulás program Leonardo da Vinci Mobilitás alprogramja keretében.
Logika Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
SZTE TTIK Kari Nyílt Nap december 17. SZTE Bolyai Intézet = Matematika Tanszékcsoport = { Matematika BSc (3 év), Matematikus, Alkalmazott matematikus.
Informatika tanítása ea.
Hunya Márta módszertani szakértő
Barki Katalin Szombathely, május 4.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
A könyvtárak és a könyvek osztályozása
Kuti Zsuzsa szakmai vezető.
Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia Lehetőségek és alternatívák Játékos Informatika.
REFLEXIÓK VARGA JÚLIA “A KÖZALKALMAZOTTI BÉREMELÉS HATÁSA A TANÁROK PÁLYAELHAGYÁSI DÖNTÉSÉRE” CÍMŰ ÍRÁSÁRA Cseres-Gergely Zsombor, Szirák 2012.
NEVELÉSTÖRTÉNET.
A Fantasztikus Programozás
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
Célok 1. Az elemi matematika órák mindegyikében alkalmazható feladatanyag megoldásokkal; 2. Módszertani szempontú összeállítás, kidolgozás; 3. Eligazítás.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
Alapfogalmak.
„Veled is megtörténhet” Színházi nevelés a Kolibri Színházban.
Bolyai-hét Iskolánkban idén is megrendezzük a nagy hagyománnyal rendelkező Bolyai-hetet. Az idei rendezvénysorozat időpontja: december 12–16.
Thomas S. Kuhn: A tudományos forradalmak szerkezete
KÖNYVTÁRISMERET.
Logika Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar Jogelméleti és Jogszociológiai Tanszék.
TÁMOP /1 TÁMOP nyitó szakmai konferencia TÁMOP /1TÁMO Halmozott fogyatékos, súlyos látássérült gyermekek komplex kommunikáció fejlesztése.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Petri-hálón alapuló modellek analízise és alkalmazásai a reakciókinetikában Papp Dávid június 22. Konzulensek: Varró-Gyapay Szilvia, Dr. Tóth János.
Megyei Matematika verseny
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki.
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
Kötelező, közös, kölcsönös olvasmány – Hagyomány és megújulás az iskolai olvasmányok kánonjában Dr. Gordon Győri János elnök Magyar Olvasástársaság.
A fizika története az ókortól Newtonig (folytatása lesz: Newton, A fizika története Newtontól napjainkig, Az atombomba története)
Fourier és az ő sora Tóth Tímea 12.c.
A szakirodalom gyűjtése Bibliográfiai adatok pontos rögzítése
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
Budapest ápr. 29. A számítástechnika, mint az igazgatók segédeszköze Hajdu János Kossuth Zsuzsanna Műszaki Szakközépiskola és Gimnázium.
Gyurkó György. Az OO programozás és tervezés története 1960-as évek: SIMULA (véletlen folyamatokat szimuláló programok írása) az OO nyelvek őse 1970-es.
Fenntarthatóság és Káosz
A kiemelt projekt eredményei: a módszertani feladatok és a hálózatépítés tükrében Avagy az „emberorientált” hálózat működése a hajléktalan-ellátáson belül.
Szimuláció. Mi a szimuláció? A szimuláció a legáltalánosabb értelemben a megismerés egyik fajtája A megismerés a tudás megszerzése vagy annak folyamata.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
Hasznos tanácsok kedvenc témádból készítendő ppt elkészítéséhez
Horváth Róbert és a gazdaságstatisztika
EKE NTDI-DIGITÁLIS PEDAGÓGIA PROGRAM 2017
KÖNYVEK TUSÁJA ELSŐ FORDULÓ - BÓNUSZFELADAT
Rényi Alfréd tudományos munkássága Tudománynépszerűsítő tevékenysége
Nappali mesterszakjaink
Hiányzó kreditek (30-60) MBA és Számvitel mesterszak
Tájékoztató a logopédiai ellátás változásairól
Üdv, tanulók! Tanár neve.
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Lázi Márta, Tóth János 2005. október 18. 2019.01.16. Módszertani kérdések Lázi Márta, Tóth János 2005. október 18.

Kommunikáció – formális, informális Olvasás Segédeszközök Írás Beszéd 2019.01.16. Segítségek Miért Hol Hogyan Mit Tudománytörténet Kísérletek Modellek Szociológia és etika Kommunikáció – formális, informális Olvasás Segédeszközök Írás Beszéd Anyagi háttér 2019.01.16.

2019.01.16. SEGÍTSÉGEK Társszerző Háttéranyag 2019.01.16.

2019.01.16. MIÉRT Róka Sándor 43. old. Dévényi http://www.szote.u-szeged.hu/expsur/ezesez.htm Benedek 2019.01.16.

2019.01.16. HOL Kétoldalú szerződés Jó hely? Távlatok? 2019.01.16.

HOGYAN? Rényi: Ars mathematica 62. old. 2019.01.16. HOGYAN? Rényi: Ars mathematica 62. old. http://mek.oszk.hu/00800/00856/html/ Pályázatok (Kémiai kommunikáció) http://www.pir.bme.hu/Portal/ Pólya: A gondolkodás iskolája 65. old. 2019.01.16.

MIT Mindegy Az és csak az használható, amit tud az ember 2019.01.16. MIT Mindegy Az és csak az használható, amit tud az ember 4 SZIMPES követelmény: értelmes, mat., (számtech.), külalak 2019.01.16.

TUDOMÁNYTÖRTÉNET Számelmélet, logika 2019.01.16. TUDOMÁNYTÖRTÉNET Számelmélet, logika De nem minden (lesz) hasznos, ami haszontalan Arkhimédész Mankiewicz, R.: A matematika históriája, HVG Könyvek, Bp. é.n. Gingyikin, Sz. G.: Történetek fizikusokról és matematikusokról, TYPOTEX, Bp. 2005. www-history.mcs.st-andrews.ac.uk/history Divatok: katasztrófaelmélet, káosz, fraktálok, kriptográfia, kisvilág-gráfok http://www-gap.dcs.st-and.ac.uk/~history/ http://www.neumann-haz.hu/muvek/tudomanytortenet/2_Szakmatortenetek/Matematika/matematika.html 2019.01.16.

2019.01.16. KÍSÉRLETEK Bivalens kationok szisztematikus vizsgálatával kimutattuk, hogy Mit is mérnek? 2019.01.16.

MODELLEK Folytonos-diszkrét Sztochasztikus-determinisztikus 2019.01.16. MODELLEK Folytonos-diszkrét Sztochasztikus-determinisztikus Statikus-dinamikus Strukturális-funkcionális Statisztika: Lineáris Skaláris Stacionárius Normális 2019.01.16.

SZOCIOLÓGIA ÉS ETIKA Kuhn Sokal-Bricmont Feyerabend Beck M. 2019.01.16. SZOCIOLÓGIA ÉS ETIKA Kuhn Sokal-Bricmont Feyerabend Beck M. Magyar Tudomány Van olyan is, h etika 2019.01.16.

KOMMUNIKÁCIÓ: informális és formális 2019.01.16. KOMMUNIKÁCIÓ: informális és formális Mindenkinek! Email Titok Lounge Székek, asztalok Olvasás Írás Beszéd (Poszter) Anyagi háttér 2019.01.16.

OLVASÁS Vannak könyvek, könyvtárak, folyóiratok 2019.01.16. OLVASÁS Vannak könyvek, könyvtárak, folyóiratok (Alk. Mat. Lapok, Mat. Lapok is) Referálók, 133. old. scholar@google.com http://www.omikk.bme.hu/ http://www.eisz.hu/ www.mokka.hu Digitális akadémia Hogyan olvassunk? 162. 2019.01.16.

SEGÉDSZESZKÖZÖK http://mathworld.wolfram.com 2019.01.16. SEGÉDSZESZKÖZÖK http://mathworld.wolfram.com http://functions.wolfram.com http://www.amazon.com 2019.01.16.

ÍRÁS Hová? Templát Csaló ábrák Hivatkozások Nyelvhelyesség és PC 2019.01.16. ÍRÁS Hová? Templát Csaló ábrák Hivatkozások Nyelvhelyesség és PC 2019.01.16.

BESZÉD Kiosztmány Idő Előkészületek (ppt, ps) Konferencia haszna 2019.01.16. BESZÉD Kiosztmány Idő Előkészületek (ppt, ps) Konferencia haszna Viselkedés Tud. társaságok http://www.filozofia.bme.hu/~bviktor/meggyozes 2019.01.16.

ANYAGI HÁTTÉR Pályázatok 2019.01.16. ANYAGI HÁTTÉR Pályázatok http://www.math.bme.hu/~jtoth/ELTE/0405kemkom.html Részképzés (nyelv, szakma) 2019.01.16.

TÉMALABOR Két részosztályzat: Részvétel: ½ nap kötelező 2019.01.16. TÉMALABOR Két részosztályzat: Részvétel: ½ nap kötelező Új témák: januártól Témaváltás: bejelentendő Tartalom+szorgalom Írás+előadás (TeX+Gép) Több tanár lesz Best paper award 2019.01.16.