Gerillareklám, vírusmarketing

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kis történet kedves embereknek!.
Advertisements

Beavatás avagy gerillák a betondzsungelben, harc a „vakság” ellen
Tutori tevékenység a gyakorlatban
A Női Szavak Értelmező Szótára
Kommunikációs helyzetek és vészhelyzetek az állatorvosi praxisokban HUNGAROVET KONFERENCIA Budapest Október 13, 2005 Dr.Gál Sándor Indianapolis, IN U.S.A.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A direkt marketing fogalma
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
A MÉDIAHACKRŐL Gazdag Olga Gazdag Olga ELTE-BTK ELTE-BTK.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Internetes bankok piacformáló hatása
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
(A tudomány szemszögéből)
Készítette: Kiss Julia Korpa Klaudia Végh Georgina Vízhányó Ágnes
A barátságunk : drága kincs....
Marketingkommunikáció
Távoli online adatbázisok használata és FTP
Szemeszter vázlat (1. órán)
ÉLETBÖLCSESSÉGEK Picasso illusztrációkkal.
Fantasztikus fény: A LÉZERFÉNY
Családi vállalkozások - prezentáció
GERILLA-MARKETING.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
Az Evezés Csak Te és a Sport. A helyes testtartás éppen olyan fontos, mint a jó erőnlét. (vízfogásnál a nyújtott kar, és az egyenes hát nagyban növeli.
Kis történet kedves embereknek!. Két utazó angyal megállt, hogy az éjszakát egy tehetős család házában töltse el. A család udvariatlan volt, és megtagadta.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
P ROGRAMOZÁS C# - BAN Kivételkezelés. P ÉLDA I. Nullával való osztás miatt kapjuk a hibaüzenetet.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Ne sírj, apám! – Don’t Cry Daddy! Apám meg én a kisszobában, csendes esti félhomályban, béke van, ő mégis sír. Én nézem, nézem meglepetten, szégyelli,
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
A marketingkommunikáció
Videojáték-típusok avagy Miről is beszélünk?
A nyelv, mint jelrendszer
Gerillareklám, vírusmarketing
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Avagy mire is emlékezem…
Tudományos Gerillamarketing TGM MATHAUSER ANDRÁS ELTE-BTK Filozófia szak Mathauser András TGM 2008.
A nagy átverés: Meddig szórakoznak még a nyugdíjakkal? Korózs Lajos Elnökségi tag.
Kis történet kedves embereknek!.
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
3 4 5 Mailbox szerepkör Mailbox szerepkör Client Access szerepkör Client Access szerepkör Hub Transport szerepkör Hub Transport szerepkör Edge Transport.
Számítógép hálózatok.
1 Alternatív optimum Nem csak egy megoldása van!.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
ADSL alkalmazása xDSL frekvenciaosztásos elven működik, azaz különböző frekvencián továbbítja az előfizető és a szolgáltató felé haladó adatokat.
DISCOVER WELLSTAR A HELYES TELEFONÁLÁS. HOGYAN TELEFONÁLOK HELYESEN? NEVESSEN, ÉS ŐRIZZE MEG NYUGALMÁT FIGYELJEN TESTTARTÁSÁRA, KONCENTRÁLJON ÜGYELJEN.
Ó csak levél! Mi fájdalom! Lásd sír te hű Urad! Ilyen kevés tehát hited? Csak így szeret kemény szíved? Nincs rajtad semmi más: Csupán levél, csupán levél!
Valós idejű, folyamatos, objektív StresszmérésspeciáliseszköznélkülStresszmérésspeciáliseszköznélkül.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
Bankreklám vagy szappanopera?
Hálózatok.
Gerillareklám, vírusmarketing
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Ki mit tud? december óra 330 terem
Mindnyájan néha azt mondjuk a barátainknak. . .
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Előadás másolata:

Gerillareklám, vírusmarketing Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing

Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése A reklámosok ezért minden lehetőséget megragadnak Ambient reklám: A gerilla reklám egyik fajtája A környezeti elemeket használja fel Különleges helyekre helyezik el a reklámot

Ambient reklám The Economist gazdasági hetilap

Outdoor nagy díj Canes reklámfilmfesztivál

Gerilla reklám, gerilla marketing Az eszköz felhasználásának időpontjában újszerű nem szokványos Hatását a média megsokszorozza Alternatív szituációk Példa: szõke hölgyek „azonos jogokért, bánásmódért” tüntetnek a Parlament elõtt, majd már a médiával közösen vonulnak a Blondie nevû szórakozóhely elé, ahol a tulajdonos, miután megdobták egy elõre bekészített tortával, mindenkit meginvitál a nyitóbulira.

Vírusmarketing Az emberek valamilyen motiváció, motívum alapján hajlandóak továbbítani az üzenetet az interneten Pl.: ajándék (te is nevess rajta), benfenntesség (nekem megküldik!), csoporttagság (közétek tartozom!) A hagyományos, egyirányú információáramlás többszörösen interaktívvá válik. Many to many!

Vírusmarketing Az internetes network fontos elemei: Mikromarket: földrajzilag távol álló egyéneket fog össze Hub: elosztó, csomópont (aktív továbbküldő) Bunch: fürt, a hub-baé kapcsolatban álló személyek

Buzz - zsongás Ha egy reklámmal kapcsolatos mindenféle kontaktus elér egy kritikus tömeget, beindul a „zsongás. Ez pedig növeli az emlékezeti hatást és a tetszési indexet. Mindenki erről beszél!

Balatoni nyár