NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
Advertisements

Rendezvényszervezés az állatkertekben Zoopedagógiai Konferencia Szeged, március 27.
„Ön célokat fogalmaz meg, mi megoldásokat ajánlunk” Engedje meg, hogy levegyük a válláról a „rendezvényproblémát” Rendezv é nyszervez é si div í zi ó.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Coke Zero sampling
Kulturális tevékenységek intézményesülése (Instituţionalizarea activităţilor culturale)
Ahol az üzletek köttetnek. A PP Klub célja A Piac & Profit elindítja a Piac & Profit Klubot, mely elsősorban a kkv-k üzleti kapcsolatainak építésére hivatott.
AEGEE-Budapest november 05, SOTE Pólya Beatrix.
Tabáni Spartacus SKE Bemutatkozás.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Budapest, május 5.KOMBIJEGYEK RENDEZVÉNYEKHEZ KAPCSOLÓDÓ JEGYEK A BKV-TÓL Előadó: Priegl Gábor értékesítési igazgató, BKV Zrt.
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Megajánlott jegy 3 hallgatói prezentáció Minden csoport legalább 2 – 3 fős csoportok, Egy „kapcsolattartó”
NGB_ak073 Környezetmenedzsment
Gravitációs erő (tömegvonzás)
Sunny Dance Band.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Pécs turisztikai marketingje
Készítette: Werner Gábor
„Korunk vívmánya a számítógép, mint kreatív eszköz az alkotó művész kezében” Művészetek Háza Veszprém április május 01. „Digitális Művészetek.
Szemléletformálási stratégia az ÖKO-Pack Kht.-nál
Fogyasztóvédelmi panaszok, vállalkozások, oktatás dr. Kispál Edit április 3.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Sponsorare necesse est
A rendezvények előkészítése
WAMP Siker a gazdasági válságban. Társadalmi célokból üzleti modell magyar tervezők megjelenési lehetőségét segíteni ↓ szolgáltatások, külföldi képviselet.
Százhalombatta, november 24.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
E-KULTÚRA 2001 Interfórum november 14. Kovács Márta, Budapesti Művelődési Központ.
A kulturális turizmus trendjei és a
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
MegaService Europe Kft
Hol használjuk? küldő jel csatorna fogadó Partner háttérismeretei Partnerrel való viszonyunk Partner motivációja Kiegészítő mechanizmusa Hely Idő.
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra csütörtök ig
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 3. szakasz Összefoglaló bemutató.
Designhét Magyar formatervezési Díjátadó Made in Hungary Halisten – Színes és Fekete-Fehér Magyar formatervezési Díjátadó Made in Hungary Halisten – Színes.
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra szerda ig
Budapesti Nyári Fesztivál 2011 Céges rendezvények, csapatépítő programok ajánlat.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
A természet, mely körülvesz és kiszolgál bennünket, melyben élünk, és amit védeni, az utókornak megőrizni kötelességünk. A programsorozatra szeretettel.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
M ÉDIAPIAC KONFERENCIÁK Márkaépítés 2015 Városmarketing szekció Budapest, május 28. Települések és rendezvények Dr. Faragó Hilda 1.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Moderátor: György Tibor személyszállítási és műszaki fejlesztési igazgatóság, titkárságvezető VOLÁN Egyesülés XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI KONFERENCIA KITÖRÉSI PONTOK A KÜLÖNJÁRATI AUTÓBUSZOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN Moderátor: Tóth Mihály független marketing.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László.
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2007-es összefoglalója.
Közösségszervezés BA.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
VÁROSLIGET MEGLÉVŐ ÉS TERVEZETT ÁLLAPOT ADATOK ÖSSZEHASONLÍTÁSA
A képanyagokat dekoratőr diákjaink készítették 2016-ban.
Siker a gazdasági válságban
Ezek a stratégia elemek sorban
Helyi védett értékek bemutatása a
Válogatás nevelők, pedagógusok országos visszajelzéseiből, a „Mandula a Manó” című előadást követően A minősítések eredeti példányai személyesen megtekinthetők.
Közép-Európa legnagyobb retró fánkozója
Vonalkódos rendezvénybeléptetés és egyebek
Demonstrációs verseny
Savanya Erzsébet HR Igazgató
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2006-os összefoglalója
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
Napirendek Megnyitó Együttműködési megállapodás megvitatása, elfogadása Irányító Csoport megválasztása, Irányító Csoport elnökének megválasztása Egyebek.
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
A BIIRSZ tegnap, ma és holnap;
Előadás másolata:

NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010

DUMASZÍNHÁZ MŰFAJ + ARCOK + SZOLGÁLTATÁS

TÖRTÉNET HONNAN A NÉV? 2003.11.26. ÖKO CÉG

MEGDÖBBENTŐ ADATOK 60.000 a fővároson kívül 1000 céges rendezvény Budapesten 5 állandó helyszín Országosan 70 állandó helyszín 2009-ben 24.000 eladott jegy a fővárosban 60.000 a fővároson kívül 1000 céges rendezvény

HIHETETLEN FELLÉPŐK 35 fős társulat Fiatal Félőrültek Fesztiválja

A FELÜLET GRAVITÁCIÓS CSÚZLI STRATÉGIA = A TERMÉK + KREATÍV AMIT MI ADUNK: A TERMÉK + KREATÍV AMIT A PARTNEREINK: A FELÜLET

KÖSZI!