A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati és Kutatáshasznosítási Iroda (KPI) nyújtotta. 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Kutatásfejlesztés és innováció a kémia oktatásban 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Bevezetés Az iskola,mint az innováció színtere A kutatásfejlesztés és innováció eredményei az iskolában Szakmódszertani lehetőségek 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Miként kerül kapcsolatba az iskola az innovációval? A tanulók innovatív gondolkodásfejlesztése A „megfelelelő” diákok felismerése és orientációja azaz TEHETSÉGGONDOZÁS 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Az innovatív gondolkodásfejlestés Innovációs pályázatok Kutató Diák mozgalom 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
16.Ifjúsági Tudományos és Innovációs Verseny 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Valósítsd meg ötleteidet Akár egyszerű eszközökkel is lehetsz innovatív! Mit tudsz kihozni például egy webkamerából és két mágnesből? És egy optikai egérből és egy marék LED-ből? Témakörök és támpontok: gép és ember kapcsolata, új lehetőségek a kommunikációban új módszerek biológiai, orvosi alkalmazási célokra zöld informatika, új eszközök a környezetvédelem, ökológia területén A feladat: Pályázhat minden olyan tudományos szintű ötlet, terv, kísérleti módszer, elméleti megoldás, eszköz vagy kivitelezett munka, amely középiskola 11. vagy 12. osztályos tanuló vagy tanuló csoport saját ötlete és munkája, és a felsorolt témák legalább egyikéhez csatlakozik. Terv vagy ötlet esetén részletes megvalósítási terv is csatolandó. Demo, részleges vagy teljes megvalósítás előnyt jelent. A pályamunkának tartalmazni a kell: a témakör és a probléma, valamint az elérendő cél leírását az eszköz, módszer, megoldás részletes leírását részletes megvalósítási tervet opcionálisan demót, részlegesen vagy teljesen megvalósított munkát PPKE Információs Technológiai Kar 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
A Kutató Diákok Szövetsége 5000 anyaországbeli és határon túli diák Megfelelő, a hazai tudományos munkát lefedő mentor háttér 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Mit kell tenni ???? 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Egy mintaértékű történet: Leonar3Do „..egy kép többet ér,mint ezer szó” (J. A. Comenius) Egy háromdimenziós kép többet ér,mint ezer kétdimenziós… (Rátai Dániel) 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Leonar3do vázlata 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium
Az iskolai felhasználás lehetőségei Molekula megjelenítés Molekula modellezés Konformáció vizsgálat Fehérjék és enzimek 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium