A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A kompetenciafejlesztés lehetőségei az iskolai tantárgyakon keresztül
Advertisements

Nyári gyakorlat július július 25.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Comenius Legyünk környezetbarát európai polgárok! 1Pápa
Debrecen - iskolaváros
A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
DPR kommunikáció alapelvei
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium és Kollégium Tehetséggondozó Középiskola.
Könyvtárhasználati verseny
Pincehely Lakhely, általános iskola Ozora.
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
A matematikatanítási kutatások néhány kutatás-módszertani kérdése Mennyire zavarja az oktatási folyamatot az oktatási kísérlet? Dr. Munkácsy Katalin ELTE.
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
Kémiai anyagok felhasználása az iparban Comenius-project.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Doktorandusi Pálya a Pázmány Egyetem Interdiszciplináris Műszaki Tudományok Doktori Iskolájában 2009 április.
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
NEXTWORK robotépítő verseny Mimóza Kommunikációs Kft. Pécskai Balázs.
Határon túli tanulmányutak diákoknak Csete Örs az Apáczai Közalapítvány igazgatója.
Határon túli tanulmányutak diákoknak Csete Örs az Apáczai Közalapítvány igazgatója.
„A három-ötperces eseményeknek különös varázsa van az életünkben” Bródy János.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Innovatív Magyarország
Ellipszométeres mérések Fehérjék és aminosavak leválasztása és optikai modell készítése Kovács Kinga Dóra ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium és.
Gere János 1 SINUS Környezettechnológiai Innovációs Klaszter Alapítva: A szervezet székhelye: Dunaújváros, Magyar út 106/B Zárókonferencia.
1 „Fenntartható fejlődés” Új tartalmak közös (informatikai) platformon Kovács Kálmán államtitkár Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium Szabadka, 2008.
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
13+1 ÖTLET DIÁKMENTOROKNAK. Kik a diákmentorok? közel-kortárs szerepazonosság nem szülő, nem tanár +2 év +1 iskolai fokozat +tapasztalat.
Az innováció, mint a versenyképes gazdasági növekedés alapja
KMOP-4.2.1/B „Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése, valamint új.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Innováció az oktatásban – szakmai konferencia Szabó Mária szeptember 22. Az oktatási és a szakpolitikai gyakorlat - műhely.
ELTE informatikus vegyész szak
A kutatóegyetemek helye az innovációban (Ahogy mi látjuk) Dr. Greiner István alelnök Magyar Innovációs Szövetség június 22.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Innováció a Pécsi Tudományegyetemen
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
EIP Kálmán Tímea Nagyvázsony, április 22.. Európai Innovációs Partnerség (EIP) a VP-ben.
ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor.
Mit tartogat a Horizont 2020 keretprogram innovatív KKV-knak? Regionális Igazgató Dr. Wootsch Attila.
Pályázatok az ELTE BGGYF Karán Svastics Carmen pályázati koordinátor Tudományos Fórum április 5.
Megyei statisztikai profil a Smart Specialisation Strategy (S3) megalapozásához - Csongrád megye Szeged, Dr. Makra Zsolt.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Salgótarján, május 19.. Pályázók köre: kisvállalkozások Támogatható tevékenységek és a támogatás mértéke: -Projektötlet minősítése – max. 3 millió.
NPK Ember és természet szakmai tagozat
A tanárképzésről Tél Tamás ELTE.
Az innovációs modellek (az innovációk keletkezése Roy Rothwell)
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Megyei statisztikai profil a Smart Specialisation Strategy (S3) megalapozásához - Csongrád megye Szeged, Dr. Makra Zsolt.
Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: )
A pályázat címe: Erdély aranykora, Bethlen nyomában nyomában
Regionális konferencia
Tóth Zoltán és Szalay Luca
Tóth Zoltán (DE) – Szalay Luca (ELTE)
A politika feladatai a kutatásban, a fejlesztésben és az innovációban
BME VBK tájékoztató 1.
INFOÉRA 2006 Miért tanítsunk informatikát?
„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza.
Előadás másolata:

A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati és Kutatáshasznosítási Iroda (KPI) nyújtotta. 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Kutatásfejlesztés és innováció a kémia oktatásban 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Bevezetés Az iskola,mint az innováció színtere A kutatásfejlesztés és innováció eredményei az iskolában Szakmódszertani lehetőségek 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Miként kerül kapcsolatba az iskola az innovációval? A tanulók innovatív gondolkodásfejlesztése A „megfelelelő” diákok felismerése és orientációja azaz TEHETSÉGGONDOZÁS 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Az innovatív gondolkodásfejlestés Innovációs pályázatok Kutató Diák mozgalom 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

16.Ifjúsági Tudományos és Innovációs Verseny 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Valósítsd meg ötleteidet Akár egyszerű eszközökkel is lehetsz innovatív! Mit tudsz kihozni például egy webkamerából és két mágnesből? És egy optikai egérből és egy marék LED-ből? Témakörök és támpontok: gép és ember kapcsolata, új lehetőségek a kommunikációban új módszerek biológiai, orvosi alkalmazási célokra zöld informatika, új eszközök a környezetvédelem, ökológia területén A feladat: Pályázhat minden olyan tudományos szintű ötlet, terv, kísérleti módszer, elméleti megoldás, eszköz vagy kivitelezett munka, amely középiskola 11. vagy 12. osztályos tanuló vagy tanuló csoport saját ötlete és munkája, és a felsorolt témák legalább egyikéhez csatlakozik. Terv vagy ötlet esetén részletes megvalósítási terv is csatolandó. Demo, részleges vagy teljes megvalósítás előnyt jelent. A pályamunkának tartalmazni a kell: a témakör és a probléma, valamint az elérendő cél leírását az eszköz, módszer, megoldás részletes leírását részletes megvalósítási tervet opcionálisan demót, részlegesen vagy teljesen megvalósított munkát PPKE Információs Technológiai Kar 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

A Kutató Diákok Szövetsége 5000 anyaországbeli és határon túli diák Megfelelő, a hazai tudományos munkát lefedő mentor háttér 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Mit kell tenni ???? 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Egy mintaértékű történet: Leonar3Do „..egy kép többet ér,mint ezer szó” (J. A. Comenius) Egy háromdimenziós kép többet ér,mint ezer kétdimenziós… (Rátai Dániel) 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Leonar3do vázlata 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium

Az iskolai felhasználás lehetőségei Molekula megjelenítés Molekula modellezés Konformáció vizsgálat Fehérjék és enzimek 2019.01.02. Készítetta:Czirók Ede vezetőtanár ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium