11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
A Hallgatói Mentorprogram működése
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 2. konferencia.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Az e-tanulás. •Az e-tanulás csírái már a múlt század 40-es éveiben megjelentek. –Amikor Budapesten gyakoriak voltak a légiriadók, „feltalálták” a rádió-iskolát,
Információs és kommunikációs technikák szerepe a szakképzésben
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
Internet és tanulás – a 21. század kihívása
Turbók Arnold Bertalan
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
IKT az oktatásban február 25. Körmendy Zsolt
„Egy kép többet mond ezer szónál!”
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia)
Angol nyelvi kompetencia
Vizuális nevelés tantárgypedagógia Sándor Zsuzsa 11. A tanítás (fizikai) feltételei.
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Digitális taneszközök értékelése, kiválasztása
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
E-learning és a multimédia
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Hagyományos szemléltető eszközök
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
e-Learning a tanárképzésben
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
2008. szeptember 25.Vigh György: Az informatika- és a nyelvoktatás... MMO Budapest1. oldal.
Oktatástechnológia Koczka István, Makra Csaba, Vénné Meskó Katalin.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
New View Beszámoló a tanulókkal történt interjúról.
A META és a Calderoni- program filozófiája, jelentősége az NFT 1. disszeminációjában HEFOP K /1.0 A META és a Calderoni- program filozófiája,
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
A szaktanácsadó segítő szerepe
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
Magyar Elektronikus Taneszköz Adatbázis és Etalontár Február 1.
Magyar Elektronikus Taneszköz Adatbázis és Etalontár január 19. EDUCATIO 2008.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Reflektív gondolkodás
Alkalmazott nyelvészet I.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Openprof.eu Project No LT01-KA Mivel lehet szabadon tartalmakat fejleszteni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration.
Az állatok tanításának módszertana. Az állatok tanításának algoritmusa 1.Az állat neve – Magyar tudományos név – Szinoním nevek – Latin név (érdekességnek)
A hagyományos és a hagyományos médiumoktól különböző, informatikai eszközöket alkalmazó lehetőségek, azok felhasználása. Czékmány Ilona.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Földrajz szakmódszertan VIII.
Nemzeti Köznevelési Portál
A digitális kompetencia fejlesztése
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Előadás másolata:

11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák 12. Szóbeli jelképek Absztrakt 11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák 10. Rádió, hangfelvétel 9. Állóképek 8. Mozgóképek 7. Iskolai TV 6. Kiállítások 5. Tanulmányi kirándulások 4. Demonstrációk Konkrét 3. Dramatizált tapasztalatok 2. Mesterséges tapasztalatok, modell, makett 1. Közvetlen, célirányos tapasztalat 1.

Tanulók által használt TANESZKÖZÖK Tanár által használt Tanulók által használt Önálló tanulást segítő programok Szemléltető és demonstrációs eszközök Kísérleti és manipulációs eszközök Interaktív multimédia Számítógépes programok 2.

Hatékonyság Eredményesség Gazdaságosság Tanulók, tanárok jellemzői Média kiválasztás szempontjai Módszer Tanulók feladatai Információ Stratégia Célrendszer Oktatás szervezés Tananyag 3.