A KRÉTA rendszer.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer
ÚJ TENDENCIÁK A MAGYAR SZAKKÉPZÉSBEN
Mikszáth Kálmán Gimnázium Postaforgalmi SzKI és Kollégium
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer TISZKIR Térségi Integrált Szakképző Központ Információs Rendszer Fővárosi Oktatástechnológiai.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
TANULMÁNYOK FOLYTATÁSA KÜLFÖLDÖN. BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉG AMENNYIBEN A TANULÓ MÉG NEM IRATKOZOTT BE MAGYAR ISKOLÁBA, A LAKÓHELY SZERINT ILLETÉKES ÖNKORMÁNYZAT.
Nemzeti Egységes Kártyarendszer Vetési Iván miniszteri biztos június 2. KÖZIGAZGATÁSI ÉS IGAZSÁGÜGYI MINISZTÉRIUM.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
E-NAPLÓ Szabó László.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Alakulóban az ekoiskolák (?) hálózata MNB Tanárszeminárium, április 17.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Kikerülhetetlen, mert kötelező a használata több területen: - az intézmény alapvető dokumentumainak közzététele
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
EKOP projektek jelene és jövője
Az Oktatási Hivatal és a felvételi eljárás
Felkészülés a pedagógusok szakmai ellenőrzésére
Fejér Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztály
Átalakul a szakképző intézmények fenntartása
A kamarai garanciavállalás jogi kérdései
Intézményfenntartás a köznevelésben, új irányok
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Információs társadalom Elektronikus napló. Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő.
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar kórházszövetség XXVII.
Önkormányzati ASP Központ felállítása projekt
Üzleti igények avagy Mit kellene megbeszélnem az informatikai vezetőmmel? Bőgel György CEU Business School.
A szakképzés jelene és jövője a KLIK-ben. Jogszabályi háttér: A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény A szakképzésről szóló évi CLXXXVII.
KRÉTA Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Civil törvény és civil információs centrumok a közösségek megerősítéséért Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár február 6. Emeri Erőforrások Minisztérima.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Fényreklámgyártó szakma hivatalos szakképzési lehetőségei Csányi Róbert NSZFH
A köznevelési intézményi rendszer változása, Szakképzési Centrum és Kamara együttműködése a kamarai garanciavállalás sikeres megvalósításáért Kalmár Andrea.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Régi és új feladatok új megközelítésben, márciustól működik az OGYÉI Dr Pozsgay Csilla Főigazgató Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet.
TÁJÉKOZTATÓ AZ ÖNKORMÁNYZATI ASP ORSZÁGOS KITERJESZTÉSE KAPCSÁN A CSATLAKOZTATÁSI KONSTRUKCIÓRÓL SZEPTEMBER 15. ELŐADÓ: DR. SZEPESI GÁBOR OPERATÍV.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal szerepe a GINOP 6
Herman Ottó nyomában Herman Ottó halálának századik évfordulóján rendezte meg iskolánk „Herman Ottó nyomában” elnevezésű környezetvédelmi akadályversenyét.
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer
Egy nyílt levél elő- és utóélete
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Menedzsergyakorlatok a gazdasági vezetők szemszögéből
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter
Networkshop 2019 Győr, április 26.
KRÉTA ESL modul.
Előadás másolata:

A KRÉTA rendszer

KRÉTA Célkitűzések A magyar közoktatás teljes intézményhálózata részére, hatékonyan működtethető elektronikus adminisztrációs rendszer kialakítása. A jogszabályoknak és adatvédelmi, adatkezelési elveknek megfelelő, szilárd jogszabályi háttérrel rendelkező informatikai rendszer kialakítása. Az elektronikus adminisztrációs rendszerek (e-naplók) teljes körű elterjesztése a magyar közoktatási hálózatban.

KRÉTA Intézményi használat

Fenntartó / Minisztérium KRÉTA Tanügyigazgatási rendszer Fenntartó / Minisztérium Üzemeltető szervezet Üzemeltetés Intézmény szám Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI) Klebelsberg Központ (KK) Nemzeti Infrastruktúra Szolgáltató Zrt. (NISZ ZRt.) 2882 Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal (NSZFH) NSZFH saját szerverpark 380 Földművelésiügyi Minisztérium (FM) Herman Ottó Intézet (HOI) HOI saját szerverpark 62 Egyházi, alapítványi és magán fenntartás 174

KRÉTA Elektronikus napló KRÉTA E-NAPLÓ-t használó intézmények számának alakulása  Időpont KK NSZFH HOI EGYÉB Összesen 2016-05 - 2016-09 30 4 34 2017-01 46 50 2017-05 200 204 2017-09 818 240 55 152 1265 2018-01 1080 284 58 162 1584

KRÉTA Elektronikus napló használata a tankerületekben

KRÉTA Elektronikus napló használata a szakképzési centrumokban

KRÉTA Elektronikus napló- Tanárok 154 000 pedagógus 120 000 pedagógus a KRÉTA rendszerben 66 410 KRÉTA e-naplót használó pedagógus Pedagógusok 43%-a KRÉTA használó Napi 300 000 tanóra Napi 1,6 milló jegy

KRÉTA Legnépszerűbb oktatási mobil alkalmazás Magyarországon Elektronikus napló- Szülői alkalmazás Legnépszerűbb oktatási mobil alkalmazás Magyarországon Android és iOS támogatás 182 500 letöltés Napi 600 000 belépés Azonnali (push) üzenetek Ingyenes

KRÉTA Elektronikus napló- Szülői alkalmazás letöltése

KRÉTA Felhasználói aktivitás Teljes aktivitási ábra (szülők, diákok is benne vannak az adatokban) 8-20 óra között folyamatos csúcsterhelés Tanári – szülői aktivitás egyensúlya

KRÉTA - Fenntartó Fenntartói rendszer Elemzések, kimutatások, diagramok Stratégiai és operatív döntések támogatása Transzparens intézményhálózat

KRÉTA - Fenntartó Elemzések, riportok

KRÉTA - Intézmény Tanügyigazgatási rendszer Egyszerű és hatékony adatszolgáltatások Törzsadat nyilvántartás Elektronikus napló Iktatási rendszer Vezetői döntéstámogatás

KRÉTA Intézményi döntéstámogatás

KRÉTA Tanulói profil

KRÉTA KRÉTA Tudásbázis tudasbazis.ekreta.hu

KRÉTA Facebook csoport Krétázó / azaz e.krétát használók csoportja Önkéntesen szerveződő támogatás Facebook csoport Krétázó / azaz e.krétát használók csoportja 1851 tag, hetente kb. 100 fővel növekszik