A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos könyvtári fejlesztések a tanulás támogatására
Advertisements

Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
Készítette: Dr. Szabó Péter Főosztályvezető
Workshop az elektronikus viteldíjrendszer közlekedési alkalmazásáról Budapest, december 5. Előadó: Saslics Elemér vezérigazgató Volán Egyesülés A.
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
A projektek megvalósítása I.
Kormányzati vasútpolitikai célok és törekvések
A DÍJKÉPZÉS SZERKEZETE TEKINTETTEL AZ EU ÁLTAL TÁMOGATOTT BERUHÁZÁSOKRA, A TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉSBEN FOGLALT KÖTELEZETTSÉGEKRE Szabó IstvánnéMAVÍZ Közgazdasági.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
A hulladéktörvény hatása a pályázati forrásokból megvalósult hulladékgazdálkodási projektekre április Köztisztasági Egyesülés.
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
A VASÚTI KÖZLEKEDÉS JÖVŐJE EURÓPÁBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Fenntartható termelési és fogyasztási szokások ösztönzése akcióterv Szántó Szilvia Környezetfejlesztési Főosztály Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium.
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
Ugrás az első oldalra A jövőképtől a megvalósításig Városfejlesztés irányai, feladatok ban Dr. Szaló Péter szakállamtitkár A jövőképtől a megvalósításig.
1 A KIFIZETÉSEK ÉS PÉNZÜGYI ELLENŐRZÉSEK FOLYAMATA A KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZETNÉL.
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
A költségvetési intézmények feltételrendszereinek változása recessziós gazdasági környezetben, egy felsőoktatási intézmény szemszögéből Mag Zoltán Debreceni.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
A szakképzési jogcím rendelet (139/2008. (X. 22.) FVM r.) módosítása (2010. okt. 1.) Készítette: Wayda Imre vez. főtanácsos vez. főtanácsos Földművelésügyi.
ÚMVP III-IV.tengely Budapest, Dr. Horváth Zita Agrár-vidékfejlesztési Főosztály.
Kormányszóvivői tájékoztató A vasút reformja. Kormányszóvivői tájékoztató 1.VASÚTI TÖRVÉNY –A Kormány augusztusban elfogadta a vasúti stratégiát (Baross-program).
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
Elektronikus Közigazgatás Operatív Program ( )
Európai Menekültügyi Alap évi allokációja SZAKMAI RÉSZ Pályázható célkitűzések és tevékenységek Célcsoportok Változások A pályázók tájékoztatása,
A es NYDOP akcióterv előkészítése. Várható ütemezés  Végleges módszertan: március  Főbb változások, újítási szándékok jelzése, egyeztetése:
FUTÁR projekt – célok és eszközök
„Stratégia az intelligens közlekedési rendszerek hazai fejlesztéséhez” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Pályázati lehetőségek és tapasztalatok a Gazdaságfejlesztési operatív programban Gáspár Bence Orosháza, július 31.
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
EKOP projektek jelene és jövője
Közlekedésbiztonságra fordítható források
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
A projekt általános szakmai célkitűzései
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
Előadó: Lehmann Ferenc
A helyi közösségi* közlekedés jövőképe, várható intézményi keretei Dr. Berényi János tudományos tanácsadó Magyar Civinet 3. Találkozója Debrecen, 2014.
TWIST Workshop MTA Regionális Kutatások Központja
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar Kórházszövetség XXVII.
TAMOP /1 „CÉHÁLÓZAT KAPACITÁSFEJLESZTÉSE” Kézenfogva Alapítvány Projektnyitó Szakmai Nap
Programzáró szakmai nap Szolnok, november 12. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár és Művelődési Intézet.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Várható fontosabb pályázatok ban.
TÁMOP „Út a munka világába” Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ dr. Nyári Tibor projektvezető.
A magyar vasúti közlekedés jövőképe Dr. Kerékgyártó János Főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Szolgáltatások Főosztálya Budapest,
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Kitöltési segédlet a zöldség-gyümölcs termelői csoportok beruházási támogatásához kapcsolódó B0471 nyomtatványhoz Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal.
Intelligens közlekedési rendszerek
Változások és eredmények a GINOP 5. 2
Foglalkoztatáspolitika a gazdaságfejlesztés szolgálatában
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
A BKV Zrt. pozícionálása
A TAXI SZOLGÁLTATÁS FELTÉTELEI BUDAPESTEN
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Busexpo A közforgalmú közlekedés hazai trendjei
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZEKCIÓ
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZEKCIÓ
Előadás másolata:

A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR projekt) 2018. április 25. Radnóthy Csaba projektvezető IKOP-3.1.0-15-2017-00014; IKOP-3.2.0-15-2017-00028

Támogatási Szerződések, 2017 november A projekt indítása 1819/2017/. (XI.8.) Korm. Határozat a Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer létrehozásáról Támogatási Szerződések, 2017 november A Kormány 1819/2017. (XI. 8.) Korm. határozata a Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer létrehozásáról, a személyszállítási közszolgáltatások az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról) alapján a KTI (mint konzorciumvezető) a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel közös pályázatot nyújtott be „A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése” címmel. A IKOP-3.1.0-15-2017-00014 és IKOP-3.2.0-15-2017-00028 azonosító számú projektek támogatási szerződése 2017. november 24-én hatályba lépett. A projekthez nyújtott összes támogatás 17.800.000.000 Ft, a támogatás mértéke: 100%, vissza nem térítendő támogatás. A kedvezményezettek: KTI, mint Konzorciumvezető és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. konzorciuma A projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2019.06.30.

Projekt háttér A hazai közlekedési rendszerek műszaki és szabályozási szempontból nemzetközi és európai összehasonlításban egyaránt elmaradnak az igényektől Fő probléma az átjárhatóság hiánya az egyes rendszerek között A szabályozási háttér szintje az egyes alágazatok esetén eltérő Az alágazatok közötti adatcsere hiánya Szigetszerű működés Egységes közlekedési know-how hiánya

stratégiai célok A hazai közösségi közlekedési rendszer versenyképességének növelése, országos megrendelői szerepkör erősítése Közlekedési közszolgáltatások hatékonyabb ellátása Utasok igényeinek jobb kielégítése Utazási igényekhez, szokásokhoz igazodó közösségi közlekedés megvalósítása Közforgalmú személyszállítási szolgáltatásokhoz kapcsolódó átjárhatóság Közösségi közlekedés gazdálkodásának optimalizálása H

H K Projekt háttér projektelem: HKIR Központ, (NM Zrt.) projektelem: HKIR Kiszolgáló Rendszerek és Fedélzeti Eszközök (KTI) projektelem: HKIR Megrendelői Rendszerek (KTI) H K

I H K VÁRHATÓ EREDMÉNYEK-I. az elektronikus jegyrendszer alapján pontos és valós idejű és tartalmú forgalmi, utazási, bevételi és tranzakciós adatok szerezhetők, amelyekkel a finanszírozás során valós adatokon alapuló elszámolási rendszer alakítható ki a megrendelő és a szolgáltató között, valamint az igénybe vett utazási kedvezmények vonatkozásában is az ismert utazási igények és szakmai megfontolások alapján elvégezhető a menetrendek (alágazaton belüli és alágazatok közötti) összehangolása az összehangolt menetrendekkel összefüggésben az egyes szolgáltatások összekapcsolása (útvonaltervező) pontos adatok alapján alakíthatóak ki a jövőbeni működtetési és fejlesztési feladatok I H K

VÁRHATÓ EREDMÉNYEK-II. megvalósítható az utazási kedvezményre jogosultság közhiteles adatokon és eSZIG-en alapuló érvényesítése, ezzel megszűnnek a kedvezményre jogosultsággal történő, vagy hamisítás jellegű visszaélések az elektronikus értékesítési és fizetési rendszerek bevezetésével csökkennek a készpénzforgalommal szükségszerűen felmerülő visszaélések az utazások nyomon követhetővé válása következtében a szolgáltatások mennyiségi, minőségi fejlesztése történhet meg az utazási szokásokhoz, igényekhez történő optimalizálás révén I H K

EGYSÉGES, ORSZÁGOS, ITS alapon működő Az utasok számára a közösségi közlekedést kiszámíthatóbbá, kényelmesebbé azaz vonzóbbá teszi, ezzel hozzájárulva a személyszállítási teljesítmény megőrzéséhez, a közösségi közlekedést használók számának növeléséhez az egyéni közlekedéssel szemben H I K

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!