Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, március 4. SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
Advertisements

ÚMFT Gazdaságfejlesztési programok sajtóbeszélgetés július 9., Budapest Burány Sándor, államtitkár Kocsis Magdolna, IH vezető GfP sajtóbeszélgetés.
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Budapest közlekedésfejlesztési projektjei
Projekt általános bemutatása
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, szeptember 30.
Az MFB Zrt. finanszírozási programjai.. Témakörök •MFB Zrt. bemutatása •Finanszírozási programjaink –MFB Önkormányzati Infrastruktúrafejlesztési Program.
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
2012. december 06.  „Dunaújváros, Táborállás területén lévő mozgásveszélyes partfalak stabilizálásának biztosításának I. üteme”  A projekt azonosító.
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
Perpetuum mobile – közlekedés az agglomerációban
Várpalota elkerülő építése
Zalaegerszeg Északi Ipari Park IV. INNOTECH Konferencia
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
Vagyonértékelés és vagyongazdálkodás összefüggései a víziközműveknél
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zrt. A mozdonyfedélzeti berendezések
KÖZOP eljárásrendek március 2. után
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
Galovicz Mihály, IH vezető
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
Munkavállalók bűncselekmény miatti elbocsátásának munkajogi vetületei
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten nyitórendezvény december.
Elektronikus Közigazgatás Operatív Program ( )
2011. évi CCIX. Tv. Konferencia neve, helye: Budapest, 2012 október 30. GWP-konferencia Vojtilla László elnöki tanácsadó Magyar Energia Hivatal.
FUTÁR projekt – célok és eszközök
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
Koordináció az egyes környezetvédelmi projekteknél Kis András Térségfejlesztési és Külügyi Iroda irodavezető-helyettes Szolnok szeptember 26.
Budapest közlekedésének fejlesztése: aktuális feladatok Vitézy Dávid munkacsoport-vezető Közlekedésfejlesztés munkacsoport szeptember 20.
Infotér konferencia – EKOP előrehaladása Balatonfüred,
2012. november 9. Új projekttámogatási módszerek a kormányzati informatikában Vályi-Nagy Vilmos.
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
Termelői csoportok tájékoztatója Eredmények és lehetőségek B udapest, február 10. dr. Forgács Barnabás szakállamtitkár.
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
Az Építőipari Piactér Oravecz Péter szóvivő Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
PÉCS VÁROS AUTÓBUSZOS KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSÉNEK MEGÚJÍTÁSA Tüke Busz Zrt november 6.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
A Zöld Kaposvár program a helyi közösségi közlekedésben.
A Magyar Köztársaság kormánya. REND ÉS BIZTONSÁG a rendteremés programja (elszámolás) Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A múlt alacsony társadalmi mobilitás kis távolságú utazások helyváltoztatási eszközök alacsony kapacitása a nem saját használatú eszközök értékesítési.
Előadó: Kozák Tamás A ternioltól az e-Ticket rendszerig - A magyar vasút jegyértékesítési rendszere Széchenyi István Egyetem Közlekedési Tanszék Szabó.
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
Mazsu Gergely ügyvezető igazgató
1.
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
160 Mrd Ft energetika. Megjelent a KKV szektor megújuló épületenergetikai beruházásait támogató pályázati felhívás!
Megújul városunk egyik főútja, a Mártírok útja
Az önkormányzati működtetés átvételének tapasztalatai
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
SAJTÓBESZÉLGETÉS Budapest, május 19..
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
BKK AFC Projekt Státuszriport
ELMŰ Hálózati Kft. ÉMÁSZ Hálózati Kft.
A FŐVÁROSI KÖZSZOLGÁLTATÓ CÉGEK PÉNZÜGYI, GAZDASÁGI ÖRÖKSÉGEI
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Előadás másolata:

Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, 2009. szeptember 30.

1

2

3

4

5

6

A múlt… ∑ 34 508,15 M Ft Fő Összeg (cca.) 4 28 M Ft 1 6,15 M Ft 25 Trükkök a végkielégítések növelésére Titoktartást ugyan nem tartalmaz a munkaszerződés, mégis három-négy havi titoktartást pluszban kifizetnek A szerződés szerinti 12 havi járandóságot megnövelik két hónappal Öregségi nyugdíjkorhatár előtt rövid idővel (1 nap, 1 hónap, stb.) elbocsátás  végkielégítés fizetése (nyugdíjba vonuláskor nem jár) Határozatlan idejű szerződés esetén határozott idejű feltételek alkalmazása (az utóbbi lényegesen előnyösebb a dolgozóknak) 365 napos felmondási idő (MT szerint legalább 30 nap, az egy évet azonban nem haladhatja meg!) ∑ 34 508,15 M Ft 7

Végkifejlet Rendőrségi feljelentés A lefolytatott vizsgálat alapján alapos gyanú van a vagyon elleni, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó bűncselekmények megvalósulására. Ezért ma délelőtt a Budapesti Rendőr-főkapitányságon feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen. 8

A JÖVŐ… 9

1. Menedzserszerződések változtatása A Tulajdonosnak megküldtük a teljes javaslatot, melynek legfontosabb elemei: Határozott idejű helyett határozatlan időtartam Munkaviszony megszűnésekor az MT az irányadó Titoktartás ellenérték nélkül Prémium kizárólag konkrét feladat kiírás és feladat értékelés esetén fizethető Nem lehetséges a gépjármű és egyéb eszközök kedvezményes, vagy ideiglenes megszerzése 10

2. FUTÁR projekt - Forgalomirányítási és utastájékoztató rendszer A projekt főbb adatai Megpályázott támogatás: 4 milliárd Ft Bevont járművek száma: ~2200 db Bevont megállók száma: ~257 db A projekt célja: - Utastájékoztatás, valósidejű információkkal - Optimalizált járatsűrűség - a menetrendi időadatok pontosságának,megbízhatóságának növelése - Üzemeltetési költségek optimalizálása - Környezetterhelés csökkentése Státusza: - Támogatási Szerződés aláírásra került - Közbeszerzési eljárás elindult - Projekt kezdés 2009 december 11

3. KAMERA - A járműfedélzeti ellenőrzés Cél: Munkatársak, utasok, járművek védelme Az ombudsman vitatja jogszerűségét Törvénymódosítás szükséges Jelenleg működő pilot projekt: Két darab kamera működik, egy TW 6000-es villamoson, valamint egy Volvo 7700-as autóbuszon. A kamerarendszer az adatvédelmi előírásokat maximálisan betartva zárt kialakítású, a felvételeket 72 órán keresztül tárolja. Szükség esetén a BKV az adatokat közvetlenül átadja a Rendőrség részére. 12

4. Jegyautomata hálózat fejlesztése 100 új automata üzembeállítása Cél: Magasabb rendelkezésre állás, jobb kiszolgálás biztosítása (97,5%) Jegyértékesítés mellett bérletértékesítés is Bankjeggyel és bankkártyával való fizetés Online hálózat kiépítése Internetes értékesítés során vásárolt értékcikkek átvétele automatából Utastájékoztatás javítása – BKV honlap elérése Státusz: Tenderkiírás folyamatban 13

5. METRÓ TECHNIKAI ZÁRÁSA a metróállomásokon a beléptető kapuk telepítése + informatikai háttér biztosítása a jelenlegi jegyrendszer korszerűsítése London Budapest anno… 14

6. HELYZETJELENTÉS A 4-ES METRÓRÓL - A beruházás készültsége közel 60%-os A déli pajzs szeptember 14-én megkezdte az alagútépítést a Fővám térről a Kálvin tér felé, ezzel elindult a pesti oldali alagútépítés. Előreláthatólag október közepén éri el a déli pajzs a Kálvin teret. Az északi pajzs 2 héttel később kezdte meg a fúrást, várhatóan október végére a Kálvin térig készen lehet mindkét alagút. A BAMCO-val folytatódnak a tárgyalások a többletkövetelésekről és az ütemtervről. Október közepéig rendeződhetnek ezek a kérdések is. Az állomásépítések és a belső beépítés megfelelő ütemben halad. 15

7. ALSTOM JÁRMŰVEK FOGADÁSA Mobilitási Héten bemutattuk újra Év végén várható az üzembe állítás – végleges típusengedély megszerzése esetén 16

8. EU projektek: Budai fonódó villamosközlekedés megteremtése Műszaki tartalom I. ütem: Bem rakparti vonal kiépítése Margit körút Török utca és Frankel Leó utca összekötés, Bécsi úti pályakorrekciók, Moszkva téri átvezetés A projekt megvalósításának határideje: 2010. 12.31. Az első ütem költsége: 6,5 Mrd Ft , saját rész 1,12 Mrd Ft II. ütem: Előkészítés alatt, tervei engedélyezési eljárás alatt állnak. 17

9. EU projektek: Rákoskeresztúri autóbusz folyosó kialakítása A projekt céljai: A BKV kötöttpályás közlekedéssel nem rendelkező XVII. kerület és a városközpont kapcsolatának javítása 10 km-es autóbusz folyosó kialakítása A projekt státusza: Projektgazda a Főváros Közbeszerzési eljárások folyamatban Kivitelezés 2010-ben kezdődik A projekt megvalósításának határideje: 2011.12.31. A projekt költsége: 1,2 Mrd Ft 18

lemondanak az utolsó negyedéves prémiumuk 50 %-áról Felajánlás Felajánlás: a vezérigazgató kezdeményezésére a Társaság kiemelt vezetői lemondanak az utolsó negyedéves prémiumuk 50 %-áról (közterhekkel együtt 55 M Ft körüli összeg marad a BKV-nál) Lojalitás a Társaság, az utasok iránt Cél: az autóbuszpark állapotának javítása 19

Köszönöm a figyelmüket!