Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, 2009. szeptember 30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, 2009. szeptember 30."— Előadás másolata:

1 Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, 2009. szeptember 30.

2 1

3 2

4 3

5 4

6 5

7 6

8 Trükkök a végkielégítések növelésére •Titoktartást ugyan nem tartalmaz a munkaszerződés, mégis három- négy havi titoktartást pluszban kifizetnek •A szerződés szerinti 12 havi járandóságot megnövelik két hónappal •Öregségi nyugdíjkorhatár előtt rövid idővel (1 nap, 1 hónap, stb.) elbocsátás  végkielégítés fizetése (nyugdíjba vonuláskor nem jár) •Határozatlan idejű szerződés esetén határozott idejű feltételek alkalmazása (az utóbbi lényegesen előnyösebb a dolgozóknak) •365 napos felmondási idő (MT szerint legalább 30 nap, az egy évet azonban nem haladhatja meg!) A múlt… 7 Fő Összeg (cca.) 4 28 M Ft 1 6,15 M Ft 25402 M Ft 2 29 M Ft 2 43 M Ft ∑ 34 508,15 M Ft

9 Rendőrségi feljelentés A lefolytatott vizsgálat alapján alapos gyanú van a vagyon elleni, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó bűncselekmények megvalósulására. Ezért ma délelőtt a Budapesti Rendőr-főkapitányságon feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen. 8 Végkifejlet

10 A JÖVŐ… 9

11 •Határozott idejű helyett határozatlan időtartam •Munkaviszony megszűnésekor az MT az irányadó •Titoktartás ellenérték nélkül •Prémium kizárólag konkrét feladat kiírás és feladat értékelés esetén fizethető •Nem lehetséges a gépjármű és egyéb eszközök kedvezményes, vagy ideiglenes megszerzése 1. Menedzserszerződések változtatása 10 A Tulajdonosnak megküldtük a teljes javaslatot, melynek legfontosabb elemei:

12 A projekt főbb adatai Megpályázott támogatás: 4 milliárd Ft •Bevont járművek száma: ~2200 db •Bevont megállók száma: ~257 db A projekt célja: - Utastájékoztatás, valósidejű információkkal - Optimalizált járatsűrűség - a menetrendi időadatok pontosságának,megbízhatóságának növelése - Üzemeltetési költségek optimalizálása - Környezetterhelés csökkentése Státusza: - Támogatási Szerződés aláírásra került - Közbeszerzési eljárás elindult - Projekt kezdés 2009 december 2. FUTÁR projekt - Forgalomirányítási és utastájékoztató rendszer 11

13 Jelenleg működő pilot projekt: Két darab kamera működik, egy TW 6000-es villamoson, valamint egy Volvo 7700-as autóbuszon. A kamerarendszer az adatvédelmi előírásokat maximálisan betartva zárt kialakítású, a felvételeket 72 órán keresztül tárolja. Szükség esetén a BKV az adatokat közvetlenül átadja a Rendőrség részére. 3. KAMERA - A járműfedélzeti ellenőrzés Cél: •Munkatársak, utasok, járművek védelme •Az ombudsman vitatja jogszerűségét •Törvénymódosítás szükséges 12

14 4. Jegyautomata hálózat fejlesztése 100 új automata üzembeállítása Cél: •Magasabb rendelkezésre állás, jobb kiszolgálás biztosítása (97,5%) •Jegyértékesítés mellett bérletértékesítés is •Bankjeggyel és bankkártyával való fizetés •Online hálózat kiépítése •Internetes értékesítés során vásárolt értékcikkek átvétele automatából •Utastájékoztatás javítása – BKV honlap elérése Státusz: •Tenderkiírás folyamatban 13

15 5. METRÓ TECHNIKAI ZÁRÁSA •a metróállomásokon a beléptető kapuk telepítése + informatikai háttér biztosítása •a jelenlegi jegyrendszer korszerűsítése London Budapest anno… 14

16 - A beruházás készültsége közel 60%-os - A déli pajzs szeptember 14-én megkezdte az alagútépítést a Fővám térről a Kálvin tér felé, ezzel elindult a pesti oldali alagútépítés. Előreláthatólag október közepén éri el a déli pajzs a Kálvin teret. - Az északi pajzs 2 héttel később kezdte meg a fúrást, várhatóan október végére a Kálvin térig készen lehet mindkét alagút. - A BAMCO-val folytatódnak a tárgyalások a többletkövetelésekről és az ütemtervről. Október közepéig rendeződhetnek ezek a kérdések is. - Az állomásépítések és a belső beépítés megfelelő ütemben halad. 15 6. HELYZETJELENTÉS A 4-ES METRÓRÓL

17 7. ALSTOM JÁRMŰVEK FOGADÁSA •Mobilitási Héten bemutattuk újra •Év végén várható az üzembe állítás – végleges típusengedély megszerzése esetén 16

18 Műszaki tartalom I. ütem: ▫Bem rakparti vonal kiépítése ▫Margit körút Török utca és Frankel Leó utca összekötés, ▫Bécsi úti pályakorrekciók, ▫Moszkva téri átvezetés A projekt megvalósításának határideje: 2010. 12.31. Az első ütem költsége: 6,5 Mrd Ft, saját rész 1,12 Mrd Ft II. ütem: ▫Előkészítés alatt, tervei engedélyezési eljárás alatt állnak. 17 8. EU projektek: Budai fonódó villamosközlekedés megteremtése

19 9. EU projektek: Rákoskeresztúri autóbusz folyosó kialakítása A projekt céljai: •A BKV kötöttpályás közlekedéssel nem rendelkező XVII. kerület és a városközpont kapcsolatának javítása •10 km-es autóbusz folyosó kialakítása A projekt státusza: •Projektgazda a Főváros •Közbeszerzési eljárások folyamatban •Kivitelezés 2010-ben kezdődik A projekt megvalósításának határideje: 2011.12.31. A projekt költsége: 1,2 Mrd Ft 18

20 Lojalitás a Társaság, az utasok iránt Felajánlás: a vezérigazgató kezdeményezésére a Társaság kiemelt vezetői lemondanak az utolsó negyedéves prémiumuk 50 %-áról (közterhekkel együtt 55 M Ft körüli összeg marad a BKV-nál) Cél: az autóbuszpark állapotának javítása 19 Felajánlás

21 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, 2009. szeptember 30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések