Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Advertisements

Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
Kecskés Gábor Berzence  Az idei esztendő legfontosabb eseménye a burgonyatermesztésben is a Nyugat Európát sújtó heves esőzések hatásaként.
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Adatok a romániai 1- és 2%-os kampányokról Határtalan Civil Nap, Budapest, május
Travel Incentive Április 12. Dubai utazási promóció
Turisztikai helyzetkép a balatoni turisztikai régióban Siófok, október 2. Székely György Hivatalvezető.
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
Turizmus gazdaságtan 11.. Árak a turizmusban Ár Pénzben kifejezett csereérték és fizetési feltételek összessége Árérzékenység Az ár 1%-os változása hány.
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
Idegenforgalmi statisztika
TDM Szakmai Nap november 21.
Campus Hungary A magyar felsőoktatás külföldi népszerűsítését elősegítő program június 15.
A BRIC-országok jövője
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
Az amerikai (USA) kommunikáció
Egészségturizmus fogalma
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Vállalati dolgozók adományozása és önkéntessége Darvas Péter, United Way Magyarország NIOK „Hidak” október 6.
A világgazdasági régiók növekedése (előző év = 100)
Táplálkozási szokások és annak hatása az egészségügyi állapotra
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Március 29.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
Incentive és prémium utak a Skandináv Utazási Központtól.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
1458/17. tétel. 17/A Ez ideig ismeretlen külföldi partner kereste fel ben, és ajánlott fel a Földközi-tenger egyik szigetén szolgáltatásokat az.
SZTE – GTK és az Erasmus Program kapcsolatának bemutatása
ben Európában telepítették a világ napelemes rendszereinek 70%-át, 2013-ban ez az arány már csak 28% volt, - az új PV (photovoltaic - fotovillamos.
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
Cukor, napraforgó és burgonya
Belépés a felsőoktatásba: nemzetközi tendenciák Jelentkezési tendenciák kutatás – műhelykonferencia június 16. Kasza Georgina.
LNG lehetséges import beszerzési forrásai. A világ LNG piaca 2015-ben a globális nemzetközi LNG kereskedelem volumene elérte a 244,8 millió tonnás értéket,
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Dr.Grúber Károly:Egy fontos stratégiai háromszög (EU-Kína-Oroszország) az eurázsiai geopolitikai térben SZE, Regionális és Gazdaságtudományi Doktori Iskola,
Szombathelyi Péter operatív igazgató NNG Kft. Az együttműködés sikeres példája Információs Nap Izraelről március 10.
Az autóbuszos turizmus támogatásának fontossága az EU tagállamaiban Stephen Smith Elnök Autóbuszos Turizmus Európai Szövetsége.
A FÜRDŐK HELYZETE AZ EURÓPAI TURISZTIKAI PIACON Siniša Perić.
Újdonságok az NIIF VoIP szolgáltatásában
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Utazási Irodák Speciális Felelősségbiztosítás 2017
And what else?... Leszakadó gyerekek.
Tágabb, mint a kereskedelmi szerződések köre
A Nemzetközi Turizmus UTAZÁS Fórum Budapest 2015 Február 26
Az Erasmus eredményei dióhéjban
Az éhezés.
A nagyvárosok, mint az európai térszerkezet kitüntetett pontjai
Készítette: Branikovits Kitti
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
Információvédelem Menedzselése VIII. Szakmai Fórum
Információvédelem Menedzselése VIII. Szakmai Fórum
A magán munka-közvetítők és munkaerő kölcsönzők évi tevékenysége
A turizmus növekedésének és versenyképességének javítási lehetőségei
Budapest, március 1. A jogi utaskísérő.
KÜLÖNJÁRATI SZEKCIÓ Dr. Erdei Bálint elnök
A REGIONÁLIS INTEGRÁCIÓK
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
Készítette: Koleszár Gábor
A nagyváros–vidék kettősség az európai térszerkezetben
Intermodális vasúti szállítmányozás
Globalizáció.
Előadás másolata:

Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák Budapest 2018

Buszok a beutazás részére Különjárati buszok legnagyobb megrendelői Incentive – céges rendezvények Kongresszus Hajós turizmus Repülős csoportos utak

Eredmények 2017 Europa beutazása minden országban növekszik - 2017 - 671 Millió utas (Norvégia kivételével), Átlagos növekedés 7% volt Legnagyobb növekedések: Törökország - 27 % (Főleg Oroszországból) Izland - 23 % Montenegro - 18 % …. Magyaroszág - 5 % Ausztria – 4 % Csehország – 10 % 3) A légi forgalom világszerte 7.7 %-val nött (5 éve átlag 5.5 %) , Ázsiai növekedés 10 %, Europa – 8 % 4) Tengerentuli utazások növekedése Europába több mint 4 %

Tengerentúli beutazás 2016 2016 összes kiutazás tengerentúli utazás europai utazás kelet europai utazás ezer fő USA 72,000 32,000 13,000 3,500 Brazilia 8,500 6,200 3,300 293 India 16,500 15,900 2,300 800 Kína 86,000 40,000 10,000 4,000 Japán 21,000 14,000 4,100 620 Oroszország* 19,000 15,000 7,600

Növekedési előrelejzések 2018.. Szállodaárak és a szállodai kihasználtság egész Europában növekszik Várhatóan az olaj ár is növekedésben lesz a következő időszakban. Tavaly a repülőjegyek ára nem nőtt erősen, de a repülőjáratok kihasználtsága növekedett, ezért várhatóan a repülőjegy árak is nőni fognak Már most is van olyan incentive út, amely azért nem jött Europába, mivel nem kaptak repülőjegyet Magasabb hotel és rep jegy árak egyre nagyobb rész foglalnak majd az utazási költségekben. Ennek ellenére a gazdasági növekedés elég erős lesz ahhoz, hogy a növekedés még folytatódjon. 6) 2017-ben az europai érkezések 25 %-a jött a tengeren túlról a 2016-os 16 %-hoz képest

Desztinációs előrejelzések 2018/19 Euro zona – Az europai utazások költsége egyre magasabb, ezért egyre inkább megéri tengerenúlra utazni. Ennek ellenáll az erős Euro, de ha gyengébb lesz, akkor még inkább viszi az utast. Egyesült Királyság - Brexit gyengitheti a gazdaságot és a fontot, ezáltal a kiutazók száma is csökkenthet Oroszország – Növekszik, de még nem éri el a csúcsidőszakot USA - gazdaság növekszik, de párhuzamosan növekszik a tengerentúli utazás költsége is. Kína - további növekedés (2016 – 86 Mio, 2017 – 122 MIO, 2020 – ra 300 MIO kiutazást várnak)

Magyaroszág előnye/hátránya Europában - relative olcsó ár igényes szállás és éttermi lehetőségek ismeretlenség – újdonság varázsa Hátrány Ismeretlenség és negativ média MTÜ nem invesztál nemzetközi kampányba Nem elég jó szállodát építeni, ha nem ismeri a vendég Régió sokkal aktívabb, mint mi

Fejlődési irányok a vevő oldaláról technológia – wifi kényelem – székek közötti távolság – hosszú távú utaknál látványos busz mindig jobb mint a hatékony busz saját logo – extra érték (busz feliratozás) cégek növelik a minőségi ellenőrzéseket és ez alapján döntenek a szolgáltatókról - soför udvariassága - pontosság - tisztaság - extra pont a jó kommunikáció (angol, vagy más nyelvek)

Köszönöm a figyelmet