Pályázati azonosító: NTP-MŰV

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Advertisements

Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Animációk a Powerpoint-ban
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Vizuális képességek fejlődése
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
A MOGYORÓHEGYI ERDÉSZETI ERDEI ISKOLA INFRASTRUKTURÁLIS FEJLESZTÉSE A projekt az EU támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával.
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
Csongrád Megyei Mérnöki Kamara Hírközlési és Informatikai Szakcsoport Távközlési Világnap május 18. AGORA Előadó: Engedi Antal Magyar Mérnöki Kamara.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
E- HEFOP P /1.0 „ Felsőfokú CAE képzés” HEFOP 2004/3.3 „A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése”
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Környezetvédelmi vállalkozói inkubátorház létesítése Rákospalotán” KMOP-1.5.3/A PROJEKTINDÍTÓ RENDEZVÉNY január
Projektkezdeményezés és pályázatírás
Projektmenedzsment 2.. Egyszeri, komplex feladat tervezésére, kivitelezésére vonatkozó tervezet, kapcsolódó munkálatok sorozata, egyenként jellemző idő.
Talentum tábor Kulturális és Oktatási Minisztérium főtámogatásával.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Az animáció nem más, mint egymás után levetített képkocka sorozat. Ezek a képkockák kis mértékben térnek el egymástól. Ezáltal az élettelen bábok, rajzok,
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
GÖDÖLLŐI KIRÁLYI KASTÉLY A Gödöllői Királyi Kastély, komplex, környezetbarát üzemeltetést lehetővé tevő újjáépítése és családbarát szolgáltatásokkal történő.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
Projektzárással kapcsolatos teendők
Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése.
Iskolai Környezetvédelmi Világnap projektünk
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Prezentáció és grafika
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Az üzleti rendszer komplex döntési modelljei (Modellekkel, számítógéppel támogatott üzleti tervezés) II. Hanyecz Lajos.
24. FILMES MUNKAKÖRÖK, FILMFORGATÁS
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
Készítette: Kiscsatári Nóra
Projekt program Magyar-lengyel bábjáték Magyar-lengyel mesekönyv Magyar-lengyel képregény Magyar - lengyel színdarab + EMK TRAINING + LENGYEL.
FILMGYÁRTÁS – FILMMŰVÉSZET
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
3D Nyomtató Lindner Péter.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Kónya János Fogtechnikus mester/ Okleveles gépészmérnök
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
„Mérd az időt!” Csatlakozz az OMSZ és a KvVM programjához! „Meteoklub” – amatőr meteorológiai mérőhálózat kialakítása Előadó: dr. Szalai Sándor az Országos.
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
A Dél-alföldi Tudáspólus felsőoktatási infrastruktúrájának fejlesztése SZTE Mérnöki Kar – Moszkvai krt. 9 Új Magyarország Fejlesztési Terv TIOP
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Középiskolás éveim Fekete Eszter
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
2017. július 5..
Országos nagykereskedelmi menedzser
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SZE AK Győr, május Balogh István festőművész
BENEFIT BARCODE RENDSZER FEJLESZTÉS
beruházás-tervezési ABCD
Programjaink fizikából a es tanévben
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Pályázati azonosító: NTP-MŰV-17-0130 Szakmai beszámoló Pályázati azonosító: NTP-MŰV-17-0130

Kaposvári Zichy Mihály Iparművészeti Szakgimnázium és Kollégium Zichy Tehetségműhely Kaposvári Zichy Mihály Iparművészeti Szakgimnázium és Kollégium

Báb animáció projekt Báb animáció készítése során a tanulók a tervezéstől a komplex kivitelezésig végigjárják a tárgyanimációs film készítés fázisait. Saját maguk tervezik a bábokat és el is készítik azokat, a bábok arcán, egyedi karakterek alkotásán, a ruhák megvarrásán keresztül a filmhez szükséges hátterek, díszletek építésén át a forgatáson felvett nyersanyagok digitális utómunkálatain tapasztalhatják meg tehetségük kibontakozását, és hoznak létre közösen egy báb animációs filmet.

Január végén előadást hallgathattunk M Január végén előadást hallgathattunk M. Tóth Éva animációs filmrendezőtől az animáció történetéről, jeles mesterekről magyar és nemzetközi viszonylatban, mindezeket kihegyezve a báb animációs filmek irányában.

Gömbcsuklós bábváz összeszerelése, amelyekre a bábok épülnek.

A kész bábváz

Szivacstest építés a vázakra

Karaktertervek készítése

Díszletépítés, kartonból és fa vázból

Fej és végtagok festése és formálása plasztilinből

Ruha készítés

A kész báb

Bábok és a díszlet arányainak összehangolása

Forgatás, zöldhátterezés,világítás beállítása

Egy kis pihenés

Digitális utómunka Adobe Premiere Pro és After Effects programban

Értékelés Az animációs szekcióban tizenegy fő dolgozott, két csapatra osztódott a csoport a tervezési folyamatban, egy három és egy nyolc fős stáb hozott létre egy-egy bábanimációs filmet. A stábok munkájuk során részfeladatokat osztottak el egymás között, és megtanultak együtt dolgozni a munkafolyamatokon. A projekt keretében elkészített báb animációs filmek megvalósításához beszerzett Canon DSLR kamera segítséget nyújtott profi körülmények között elvégezni a forgatás munkafolyamatát, ezáltal a gyerekek megismerték és megtanulhatták, hogyan is dolgoznak az animációs filmstúdiókban. A bábok felépítéséhez beszereztünk gömbcsuklós animációs báb fémvázakat is, melyeknek segítségével azt is elsajátíthatták a tanulók, hogy építenek fel ugyancsak profi körülmények között animációs stúdiókban bábokat. A projekt sikeresvolt, megvalósultak a tervezett filmek.