Nyitás a jövőre, nyitás a fiatal generációk felé

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Európai állami munkaügyi szervezetek 2020-ban BORBÉLY-PECZE Tibor Bors, PhD. szakmai tanácsadó Nemzeti Munkaügyi Hivatal Zalaegerszeg, május 15.
Ma –mintegy erdélyi magyar számára vált lehetségessé az internetes kommunikáció –160 hozzáférési pontból álló hálózat –közvetlen kapcsolat jöhet.
2.0 Informatikus-e a könyvtáros?. Nehézségek: • informatikushiány a könyvtárakban • egyetemi oktatás hiányosságai: – bölcsész szemlélet – informatikaoktatás.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
Miért fontos a fiatal korosztályok pénzügyi jártasságának fejlesztése? Simor András a Magyar Nemzeti Bank elnöke október 6.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
AZ ÚJ gazdaságfejlesztési programról
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Marketingkommunikáció
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
DELIVERING PATIENT–CENTRED INNOVATION IN MEDICINE THROUGH PARTNERSHIP Andrew Witty President, Pharmaceuticals Europe GlaxoSmithKline PARTNERI KAPCSOLATOKON.
Microsoft CRM online Strén András
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
A HEM kialakulása és fejlődése
Rendelkezésre álló erőforrások pontos ismerete Kiosztott feladatok közel „valósidejű” követése Átláthatóság Tervezési folyamatok támogatása.
(ágazati) Lehetőségek és kihívások a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia december 6.Eszes Gábor.
Tudásalapú társadalom és fenntartható fejlődés a globális felmelegedés korában Milyen globális és európai kihívásokra kell válaszokat találnunk? Herczog.
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
Az Esélyegyenlőség és az ESZA alapelveinek érvényesítése Európai Unió Magyarország -Budapest Európai jogfejlődés Luxemburgi és Lisszaboni folyamat.
Az EEM helye a menedzsmentben
Nyugdíjreform folyt. köv.? Pension Reform To Be Continued? Bodor András Pénzügyi Csúcstalálkozó II. / Financial Summit II. - Budapest, szeptember.
Foglalkoztatási Fórum Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum 2011
Do not put content on the brand signature area A pénztárak befektetőkénti viselkedése Budapest – November Benczédi Balázs Vezérigazgató.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Rugalmas, moduláris felépítés Rugalmas telepítés Jól tervezhető szerepkörök Folyamatos rendelkezésre állás Egyszerű felügyelet Elérés bárhonnan Postafiók.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
ELTE BTK Budapest, április 27. in4 konferencia Innováció – integráció – információszabadság – intelligens web.
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, , azonnali üzenetek Túl sok eszköz, túl kevés idő Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, ,
XII. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás Allianz 2015 Zubor Tibor igazgató alkuszi és kiemelt vállalati értékesítés Siófok szeptember 22.
A kiemelt projekt eredményei: a módszertani feladatok és a hálózatépítés tükrében Avagy az „emberorientált” hálózat működése a hajléktalan-ellátáson belül.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Modus -Vitalae Gazdasági Tanácsadó Kft. „Pénzügyek-másként, mint eddig”
Nemzeti Foglalkoztatási Akcióterv (2004) Magyarország 2006.június
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Rugalmas munkavégzési lehetőségek a Grundfosnál
Startup felvásárlások multikulturális hátterének elemzése, avagy mesterséges intelligencia alapú ellenőrzőszámítás diszkriminancia-elemzéshez Barta Gergő,
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Üzleti terv bemutatása
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Vállalati terv bemutató
Fintech Platform as a Service
Hogyan lesz jövő-biztos az OTP Bank?
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Insurace RASpberries Budapest, 2017.
Cím elrendezés Alcím.
Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció
1 Tudásbázis követelmények a digitális korszakban Gyulay Tibor tudásmenedzsment szakértő előadása „A tacit (avagy a hallgatólagos tudás) jövője a negyedik.
A világ sarkából is elérhető könyvtár, a könyvtár sarkából is elérhető világ Winkler Bea.
Előadás másolata:

Nyitás a jövőre, nyitás a fiatal generációk felé Insurace döntő – LEAD csapat 2017.06.28. Gál MeLinda, Szántó Eva, Tamás Andrea, Beri Dániel

Kihívások a biztosítási szektorban és az NN életében Elöregedő értékesítési hálózat Idősödő ügyfélkör Medium orange Medium blue Dark grey Medium green Medium purple Please use only these 5 colours Robbanásszerű digitális fejlődéstől való lemaradás Biztosítások alacsony presztízse Fiatal generációk által támasztott igények, hozzájuk kapcsolódó kihívások Értékesítési csatorna nagyfokú koncentrációja (TA kitettség) Merev folyamatok, lassú reakcióidő Alacsony gazdasági növekedés és kamatkörnyezet Személyre szabott, rugalmas termékek iránti igény Megváltozott munkavállalói igények Túlszabályozottság

Leendő ügyfeleink és munkavállalóink: az Y és a Z generáció „Digitális bennszülöttek”, radikálisan eltérő gondolkodásmóddal, életvitellel és attitűddel Új igények, preferenciák Új szemlélet, világkép Nyitottság az újítások és a változás iránt Eszközök, technológia, mobilitás Kommunikációs csatornák, közösségi média Nagyfokú elvárások Más a biztosítások megítélése is, szükségességét megkérdőjelezik

Az Y és Z generáció bevonzása ügyfélként és munkavállalóként egyaránt Digitalizáció a hatékonyság jegyében Kommunikáció és értékesítési csatornák Innováció és szervezeti kultúra Medium orange Medium blue Dark grey Medium green Medium purple Please use only these 5 colours

#1 Digitalizáció a hatékonyság jegyében Alapvető operatív fejlesztések: Áramvonalasítás (EWO) Manualitás kiváltása automatizmusokkal (greenlane) Költséghatékonyság (papírmentes értékesítési folyamat) Rendszerek megfelelő integrálása (one source of truth) Homeoffice-t lehetővé tevő rendszer-hozzáférések Versenyelőnyt biztosító fejlesztések: Cloud-alkalmazások a hatékony termékfejlesztéshez, biztosítási modellezéshez Adatbányászat, Big Data (DWH, PSD2) Mesterséges intelligencia alkalmazása (túl a greenlane-en, harmadik-feles információk kiaknázása, chatbotok) Blockchain-ben rejlő lehetőségek vizsgálata

#2 Kommunikáció és értékesítési csatornák Postai levéltől való elszakadás, de már az email is elmaradott… Online felület (felhasználói fiók) Mobil-app + push notification Social media + online közösségek Azonnali üzenetküldő app-ok Chatbotok, AI „Co-browsing” Blog Értékesítési csatornák: Személyes értékesítés: fejlett technikai megoldások Új csatornák: Online: új elérési lehetőség, tájékozódási pont, személyes tanácsadást nem igénylő termékek értékesítése Telesales/call center Együttműködések (pl. Netrisk) Azonnali bankkártyás fizetési lehetőségek Személyre szabott termékek (pl. telemetria, egészséges élet)

#3 Innováció és szervezeti kultúra Szervezeti kultúraváltás az innováció elősegítése érdekében Rugalmasság, agilis munkavégzés „Out of box” gondolkodás ösztönzése (kreatív reggelik, gondolatébresztő előadások) Munka és magánélet egyensúlya, távoli munkavégzés Innovációs együttműködések (insurtech cégek bevonzása): Külső és belső innovációs megoldások Folyamatos piac-figyelés, kapcsolat-teremtés/ápolás Enterprise Innovation Model: Innovációs központ (partner) Inkubációs program (build) Stratégiai venture capital (buy) Versenyek indítása adott témában „Hackathon”

Y és Z generációk A biztosítás jövője

Do not change or add other logos

Háttérinfók, irodalom Top insurance industry issues 2017 (PWC-tanulmány) https://www.pwc.com/us/en/insurance/publications/top-insurance-industry-issues-2017.html Insurance Outlook 2017 (Deloitte-tanulmány) https://www2.deloitte.com/us/en/pages/financial-services/articles/insurance-industry-outlook.html FinTech Chatbotok, amelyek megváltoztatják pénzügyeidet http://fintechzone.hu/chatbotok-amik-megvaltoztatjak-penzugyeidet/ Insurtech startup cégek: 2016 Fintech 100 report of KPMG and H2 https://h2.vc/reports/fintechinnovators/2016 Use cases a „co-browsing”-ra https://talkative.uk/info/how-can-cobrowsing-help-insurance-companies/ Blockchain in insurance (McKinsey-tanulmány) http://www.mckinsey.com/industries/financial-services/our-insights/blockchain-in-insurance-opportunity-or-threat Új lehetőségek a biztosítási innovációban (KPMG-tanulmány) http://mabisz.hu/images/stories/docs/biztositas-es-kockazat/4_1/biztositas-es-kockazat-4-evf-1-szam-3-cikk.pdf Medium orange Medium blue Dark grey Medium green Medium purple Please use only these 5 colours Change the data in this example chart, or insert your own chart Do not change or add other logos