A RENESZÁNSZ VILÁGKÉPE

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
D E B R E C E N AUGUSZTUS 20. ( AUTOMATIKUS KATTINTÁS )
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
RENESZÁNSZ – ‘újjászületés’
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Aranymetszés képviselői
A szőlő a művészetben.
KNT-Keretmese.
STRUCT.Zine. „A Struct.Zine építészetelméleti fanzine online hírfolyama és tanulmánygyűjteménye” Missziója: Missziója, hogy felvetéseivel, vitaindító.
Egyiptomi kultúra Készítette: Engárt Zsuzsanna
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A reneszánsz.
A reneszánsz.
Közösségi portálok használata
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A reneszánsz A szó a fr. renaissance ‘újjászületés’ szóból származik
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása TÁMOP /10/1.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Marginalitás és jól-lét – kibékíthető koncepciók? Inkluzív társadalom – jól-lét – társadalmi részvétel A Kodolányi János Főiskola szakmai konferenciája.
A SERDÜLŐK SIKERESSÉG FELFOGÁSA A siker mint társadalmi érvényesülési cél az információs társadalom korában Dr. Szabó Éva.
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
A Fertő-tó nádas területeinek üzemelési terve A projekt az Ausztria-Magyarország Interreg IIIA Közösségi Kezdeményezési Programban, az Európai Unió és.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
HEFOP Zárókonferencia Kutatásmódszertan: szociálpszichológia e-tananyag Kiss Paszkál Szabó Mónika Ujhelyi Adrienn Berkics Mihály.
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
Köszöntjük kedves vendégeinket!. A projekt az Európai Unió támogatásával, A z Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY Társadalmi.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Templom-Halom Lakitelek Nonprofit Kft. Sajtómappa Archeológiai és Művészettörténeti Központ.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
A román, gótikus és a reneszánsz művészet
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Barcsák Marianna KPSZTI
Bevezetés a művelődés- és zenetörténetbe
HPC Portál: Bejárat a szuperszámítógépek világába
AZ ATHÉNI DEMOKRÁCIA PERIKLÉSZ KORÁBAN
KLEISZTHENÉSZ REFORMJA
A SZOLÓNI ÁLLAMSZERVEZET ATHÉNBAN
Spárta államszervezete
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
A FEUDÁLIS TÁRSADALOM MŰKÖDÉSE.
AZ INVESZTITÚRA
A KÖZÉPKORI EGYHÁZ KIALAKULÁSA.
A KERESZTES HÁBORÚK OKAI
AZ EURÓPAI ZSIDÓSÁG A KÖZÉPKORBAN.
AZ ISZLÁM HIT
A KÖZÉPKORI VÁROS KIALAKULÁSA.
A KÖZÉPKORI VÁROS POLITIKAI
A KÖZÉPKORI EGYETEMEK FELÉPÍTÉSE
D E B R E C E N AUGUSZTUS 20. ( AUTOMATIKUS KATTINTÁS )
Előadás másolata:

A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMOP B/ A RENESZÁNSZ VILÁGKÉPE AZ ANIMÁCIÓ KATTINTÁSRA INDUL.

A RENESZÁNSZ VILÁGKÉPE ÚJJÁSZÜLETÉSÚJJÁSZÜLETÉS az ember újjászületése az Istenhez való hasonlatosságra 1 1 Kattints a számokkal jelzett körökre a képek megjelenítéséhez, a képekre a bezáráshoz, a hangjegyekre a zenék elindításához! az ember áll a világ középpontjában 2 2 az ember egyéniség, szabad akarata van 3 3 vágy a hírnévre 4 4 test/lélek harmóniája 5 5 pénz- és hatalomvágy 6 6 tudás- és felfedezésvágy 7 7 az ókori görög és Róma művészetének, életmódjának újjászületése 1 1 népi kultúra és a természet „felfedezése” 2 2 előkelő viselkedés és etikett megjelenése 3 3 az ideális város terve: a tökéletes formák világa 4 4 emberléptékű építészet 5 5 a perspektíva felfedezése 6 6 mecenatúra 7 7 Uomo universalis (mindenhez értő, tehetséges, kreatív ember, polihisztor) 8 8

A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMOP B/ A RENESZÁNSZ VILÁGKÉPE AZ ELEKTRONIKUS TANANYAG AZ ÚJ SZÉCHENYI TERV TÁRSADALMI MEGÚJULÁS OPERATÍV PROGRAM B/ SZÁMÚ, „A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE” CÍMŰ PROJEKTJE KERETÉBEN KÉSZÜLT. A PROJEKT AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, AZ EURÓPAI SZOCIÁLIS ALAP TÁRSFINANSZÍROZÁSÁVAL VALÓSULT MEG. KÉSZÍTETTE: VIT OLIVÉR ZENÉK: RICHARD SEARLES: RENAISSANCE DANCES, NEW AGE, 1988