M2M Zóna az első hazai M2M hírportál

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
Advertisements

NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT.
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
??? Reklám!!!.
ALTERNAIV Nagybajom Város Önkormányzata TÁMOP / Pirka Mátyás Ifjúsági referens
okostelefon alkalmazások a turizmusban
REKLÁMTERVEZÉS 2..
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Az idegen nyelvi kompetencia fejlesztésének programja
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúra része.
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Az energia és távközlési szektor interdependenciái katasztrófahelyzetekben rDr. Maros Dóra Óbudai Egyetem KANDÓ KÁLMÁN VILLAMOSMÉRNÖKI KAR.
1 Esélyegyenlőségi Terv a Paksi Atomerőmű Zrt-nél Készítette: Schwarcz Anita HUFO.
„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
A közigazgatás hatékonyságának növelése Hargita Megye Tanácsa alárendelt intézményeiben PODCA 1.3.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Epizód:a téglatest térfogata,felszíne
„Let’s speak!” angol nyelvi diákkör Jónás Lászlóné.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
Anyanyelvi nevelés tematika
Ember László Hálózatok (Networks) ISO-OSI TCP/IP.
A kommunikációs mix elemei
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
GKI Zrt., Vitaanyag az új EU-költségvetésről A 2013 utáni EU-költségvetés fő kérdései Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt. Budapest,
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Megváltozott munkaképességű munkavállalók alkalmazása a Szerencsejáték Zrt-nél Rosner Imre, osztályvezető 2013.november 12.
A víz világnapja Készítette: Kokas Zsófia, Molnár Blanka és Pers Kriszti 9.c osztályos tanulók.
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív.
Sponsorare necesse est
Kommunikáció és tömegkommunikáció
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
ENEREA Észak-Alföldi Regionális Energia Ügynökség Nonprofit Kft
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
2003. november 25.FVM e-agrárium1 Magyar Információs Társadalom Stratégia e-agrárium Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium Informatikai Főosztály.
életünket és üzletünket átalakítani az M2M
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
LOGO Közgyűlés.
XBOX 360 Branding Vigh Attila Marketing Specialist Microsoft Hungary
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Robotok üzembehelyezése. A minimális biztonsági távolságot az érvényes szabványok adják meg. Ha a veszélyes területen a veszély alacsony, a minimális.
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
„Csellengő fiatalok” az ifjúságpolitika komplexitása Pécs, március 23.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
„Virtuális Genom Projekt” Richnovszky Ádám – menedzsment Pitlik László (PhD) – tudásmérnökség Szöllössy Dániel – forráskutatás Kócs Róbert – rendszerszervezés.
AREUS Infokommunikációs Zrt AREUS Infokommunikációs Zrt Okos városok adatközpontjai.
30 éves a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Program
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
A hazai fogyatékosságpolitika aktualitásai
Kérdések a második zh-hoz
KÉRDÉSEK STRATÉGIÁK: Vannak-e, és ha vannak, akkor milyenek a hajléktalan emberek „stratégiái”? EGYÜTTMŰKÖDÉS: Mikor és hogyan kooperatív vs. konfliktusos.
BÁN KRISZTIÁN KOVÁCS ZOLTÁN
A BÉR, MINT KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZ
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
2 mi 4800 ft = ______ ft.
Budapest: az eladható márka
Előadás másolata:

M2M Zóna az első hazai M2M hírportál Lekrinczki Krisztián Vodafone Magyarország Zrt.

CÉLOK

CÉLOK CÉLCSOPORT

KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLCSOPORT KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLOK

KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLOK EREDMÉNYEK CÉLCSOPORT

52 KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLOK EREDMÉNYEK CÉLCSOPORT

2000 KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLOK EREDMÉNYEK CÉLCSOPORT

3,5 KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLOK EREDMÉNYEK CÉLCSOPORT

15% KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLOK EREDMÉNYEK CÉLCSOPORT

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! EREDMÉNYEK CÉLCSOPORT KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA CÉLOK