Felkészülés az évvégi dolgozatra

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
4. előadás Összehasonlítás standardizálással és indexszámítással.
Advertisements

Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Rész számítás összetett
arányosság.
Az egyenes vonalú egyenletes mozgás
MATEMATIKA ÉRETTSÉGI Közép szint.
Matematika és módszertana
IndikátorDimenzióAttribútum Az Ágazati Adattár architektúrája MEDINFO 2003.
Poliéderek térfogata 3. modul.
Rokonok. Sok - sok évvel ezelőtt, amikor 23 éves voltam, hozzámentem egy özvegyhez, aki olyan gyönyörű volt, hogy az csak na. Ennek az özvegynek volt.
Algebra a matematika egy ága
A játék.
Család, családi munkamegosztás
Algebrai törtek.
Négyszögek fogalma.
Törtek szorzása.
Ismétlés 5. Törtek.
Háromszögek felosztása
Lineáris függvények.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Programozás C# - ban Feladatsorok.
Nominális adat Módusz vagy sűrűsödési középpont Jele: Mo
III. Témakör MISKOLCI EGYETEM LOGISZTIKA ANYAGMOZGATÁSI ÉS LOGISZTIKAI TANSZÉK III./1.
Matematikai ismeretek az alapiskolától az egyetemig Part Edit Selye János Egyetem Komárno, Szlovákia.
Kombinatorika Gyakorló feladatok.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
Telefonos feladat Egy háromjegyű szám elé írtunk egy hármast, majd az eredeti háromjegyű szám mögé írtunk egy hármast. A kapott két négyjegyű szám különbsége.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
A képernyő kezelése: kiíratások (2)
A téri orientáció fejlesztése
Programozás III KOLLEKCIÓK.
Programozás III KOLLEKCIÓK.
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
A Z EGÉSZ SZÁMOK HALMAZA (I SMÉTLÉS ) 3. óra. M IÉRT SZÜKSÉGES BEVEZETNI AZ EGÉSZ SZÁMOKAT ? Végezd el a műveleteket! = = 52-56= Melyik.
Geometriai számítások
Készitette:Somogyi Zsanet XI.A 2014.XI.04. Az első feladatban Microsoft Exelt használtam ebben a táblázatban az elsö oszlopban az osztály névsora található,második.
„C” típusú programcsomag bevezetése
Inklúzív nevelés Magyarországon
A konvex sokszögek kerülete és területe
Dicsőség mennyben az Istennek. Dicsőség mennyben az Istennek
Készítette: Kiss István
AZ INTEGRÁLSZÁMÍTÁS ALKALMAZÁSA
A HATÁROZOTT INTEGRÁL FOGALMA
A természetes számok szorzása
A természetes számok osztása, az osztás tulajdonságai
A természetes számok, A Venn-diagram
A tízes számrendszer 4. óra.
7. óra A természetes számok helyesírása
Előrejelzések a magyarországi munkahelyi balesetek számának alakulására vonatkozóan, az OMMF által begyűjtött adatok felhasználásával Felhasznált irodalom:
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
INFOÉRA 2006 Nagypontosságú aritmetika III.
Táblázatkezelés Képletek és függvények. Képletek A képletek olyan egyenletek, amelyek a munkalapon szereplő értékekkel számításokat hajtanak végre. A.
ZRINYI ILONA matematikaverseny
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
Országos kompetenciamérés május 21. A kompetenciamérésben szereplő feladatsorok célja, tartalma - matematika -
Előadó: Horváth Judit. Varga Tamás üzenete Érdekeljen a tárgyad! Ismerd a tárgyadat! Ne feledd: a tanulás legjobb módja az, ha magunk jövünk rá valamire.
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
Gábor Dénes Számítástechnikai Emlékverseny
Logika.
Új skála – új lehetőségek
óra Műveletek a racionális számok halmazán
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Számítási feladatok Teljesítmény.
Összefoglalás 7. évfolyam
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Hömérséklet változások
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
OK Könnyű Közepes K nehéz
2. A Student-eloszlás Kemometria 2016/ A Student-eloszlás
III. Demográfia Termékenység
A sziklacsont elhelyezkedésének változása a koponyán belül a gyermekkor során Nagy Attila1,2, Ódor Boglárka1, Beöthy Fehér Orsolya1, Perényi Ádám1, Rovó.
Előadás másolata:

Felkészülés az évvégi dolgozatra

Évvégi: máj. 30 Hétfő Témakörök: Műveletek / műveleti sorrend (természetes számok, egész számok, törtek, tizedestörtek) Számegyenes (egész számok, törtek, tizedestörtek) Reláció (egész számok, törtek, tizedestörtek) Mértékváltás (törtes, tizedestörtes is) Kerekítés (tizedestört is) Szöveges feladat Grafikon, átlag Geometria: - alakzatok, síkidomok - szögek - számítások (K, T, A, V)

A tornaklub utánpótlás csapatában három korosztályban 163 gyermek versenyez, köztük 65 fiú. Az I. korcsoportban 38 lány és 19 fiú, a II. korcsoportban 43 lány, a III. korcsoportban 38 gyermek versenyez. Töltsétek ki a táblázatot az adatoknak megfelelően! Lány Fiú Összesen I. korcsoport 38 19 57 II. korcsoport 43 25 68 III. korcsoport 17 21 98 65 163 Lány Fiú Összesen I. korcsoport II. korcsoport III. korcsoport Melyik korcsoportban van a legkevesebb lány? Melyik korcsoportban több a fiú, mint a lány? Mennyivel több a lány az első korcsoportban, mint fiú a harmadikban?

Számítsd ki az eredményt! 4 + 5 ∙ 8 – 148 : 4 = 9 ∙ 4 : 6 + 5 ∙ 2 – 8 = (6 + 27 : 9) – (16 : 8 – 1)=

(-14) + (+9) - (-13) + (-1) = ______ Végezd el a műveleteket! -3 + 13 = ______ -8 - 10 = ______ -17 + 8 = ______ 3 - 18 = ______ (-16) - (-15) = ______ (+9) – (+17) = ______ (-14) + (+9) - (-13) + (-1) = ______

172,5 + 13 + 2,35 = 12,3 – 9,76 = 13,54 ∙ 27 = 2,7 ∙ 1000 = 17,35 : 10 = 5,61 : 33 = 187,85 2,54 365,58 2700 1,735 0,17

Végezd el a műveleteket Végezd el a műveleteket! Ahol lehet egyszerűsíts, a végeredményt – ha lehet – írd vegyesszám alakba! 2 15 + 7 6 − 4 5 = 4 30 + 35 30 − 28 35 = 11 30 2 15 +1 1 6 − 4 5 = 1 2 3 ∙4= 2 2 5 :3= 15 7 :10= 5 3 ∙4= 20 3 = 6 2 3 12 5 :3= 4 5 15 70 = 3 14