HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

Kompetencia - Interakció Összeállította: Alseczné Sipos Ibolya NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Önkéntesség Miért is jó a Nyíregyházi Főiskola diákjaként önkéntes munkát vállalni és miért különösen jó ez egy Tanodában? Készítette: Hajdu Zsolt és Dudás.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Közönségkapcsolatok (PR)
Velünk egy jobb világért! II. Országos Módszertani Konferencia Beszámoló az elmúlt 1 év Munkájáról.
Programfejlesztési Központ
Kutatómunka a pszichológiában: gyakorlatok HEFOP 109-es pályázat
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Etikai vétségek elemzése
Ebben a műsorfüzetben a Csicsal csapat nyújtotta programokat ismerheted meg: I. Eu- Ismerkedés az Eu- val II. A projektírás rejtelmei III. WebEu és a.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
1 1 1.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
E-KULTÚRA A MUNKAADÓI ÉRDEKKÉPVISELETBEN Tanulmány + power-point internetes konferencia vázlat OFA - STRATOSZ PROJEKT 2004 internetes konferencia.
" Valami érthetetlen kapcsolat van a barátság és a csillag között.
Resztoratív módszerek az iskolában
Avagy mire is emlékezem…
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Minden változik. A térinformatika is! CASCADOSS műhely január 29. Szeged Dr. Szabó Szilárd Terinformatika-online.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerepe a vidékfejlesztésben
5 kérdés 5 érzés. Alapötlet  Párkapcsolatok, szerelem, boldogság témákban felteszünk egy színművésznek 5 kérdést. Az illető kérdésenként 4 lehetséges.
A SZOCIÁLIS SZOLGÁLTATÓ SZEKTOR MUNKAHELYI JÓL-LÉT ÉRZETE.
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
Logika szeminárium Előadó: Máté András docens Demonstrátorok:
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
Milyen innovatív fejlesztéseket, ötleteket ad a Nyugat-dunántúli Régió 2020-as klímacélok eléréséhez a közlekedés terén? Milyen kapcsolódó.
A Nyelv- és Beszédtechnológiai Platform egy éve Váradi Tamás MTA Nyelvtudományi Intézet Nyelvi áttörés A nyelv- és beszédtechnológia mint húzóágazat.
Megosztok, tehát vagyok
Demens gondozás (Kommunikáció) Készítette: Jónyer Lajosné
A többcélú közösségi terek fejlesztése program régiós szakmai műhelye Bemutatja: KANDIKÓ Rita Becsehely, TÁMOP A – 12/ Mi.
Bemutatkozik az iskolapszichológus …
Rajta! Távolinak tűnik, hát nem indulunk el, Nehéznek látszik, hát nem emeljük fel, Lehetetlennek látjuk, nem próbáljuk meg. Talán éppen ezért veszünk.
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Bodrogolaszi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
A pályaorientációs konzultáció. A pályaorientáció fogalma: A pályaorientáció egy olyan folyamat, amely az igénybevevő egyéni igényeinek figyelembevételével.
A tehetséggondozás rögösebb útján
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
Vállalatirányítási rendszerek bevezetése és tapasztalatai a KKV szektorban Oldal Zoltán vállalati tanácsadó Gy-M-S Kereskedelmi és Iparkamara KKV vezetők.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Logika szeminárium Barwise-Etchemendy: Language, Proof and Logic
HELLO BULLSHIT NÉLKÜLI VILÁG!
Mire alkalmas AZ alkalmasságvizsgálat? - jóembert keresünk
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Európai újságírók találkozója
Adatvezérelt employer branding
*Társadalmi innovációs példák és gyakorlatok Dr. Szabó-Tóth Kinga
Előadás másolata:

HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI PR-ESEK A SAJTÓ MUNKATÁRSAIT? (És vajon fordítva?)

HELLO BULLSHIT NÉLKÜLI VILÁG! Avagy a sajtó így látja a pr-eseket. „Jó, hogy végre foglalkozik valaki ezzel…” „Az utált szavak és kifejezések felsorolására több lehetőséget kellett volna adni. :-))” „Nagyon jó ötletnek tartom ezt a kérdőívet, mert a PR és a média együttműködésén sokat javíthat, ha az egyik fél meghallgatja a másik véleményét.” „Kiváló kezdeményezésnek tartom a kérdőívet, így sokkal hatékonyabb lesz a munka.” „ Végre egy valamirevaló kutatás, amelyik nem akarja elkenni már a kérdésekben a valószínű válaszokat. :)”

AZ IDEÁLIS PR-ES FŐBB ISMÉRVEI

MIT NEM SZERETNEK? 1. Mikor hozzák már le a sajtóanyagomat?   1. Mikor hozzák már le a sajtóanyagomat?   2. Miért nem hozzák le a sajtóanyagomat? 3. Miért nem kerültem bele ebbe az összeállításba?

MIT UTÁLNAK?  

EZEKET A SZAVAKAT NEM SZERETIK  

NEHÉZ NEMET MONDANI Khm…de hát az újságírók tuti hidegrázást kapnak tőle… Most azonnal beleírod, hogy innovatív!

PEDIG NÉHA NEMET KELL MONDANI

HOGYAN LÁTJA A SAJTÓT A VÁLLALATI PR?

FONTOS EGYÁLTALÁN A SAJTÓ?

TOP 3 KIHÍVÁS

AHOGY A SAJTÓT LÁTJÁK

EZEKTŐL ÚJSÁGÍRÓ AZ ÚJSÁGÍRÓ

BIZTOS SZEREPLÉS

KAPCSOLATÉPÍTÉS TÁJÉKOZTATÁSSAL?

SZEMTŐL SZEMBEN JÓ PR-ES: 1. Segítőkész 2. Gyors 3. Rugalmas JÓ ÚJSÁGÍRÓ: 1. Érdeklődő 2. Pontos 3. Jól ír

ÍRJUNK ÚGY, MINTHA…

BARÁTKOZZUNK!

EGYEDI ÉS EGYÉNI

Kolma Kornél 06-20-3333-220 kkolma@sakkom.hu