Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Homlokzatszigetelés, tetőszigetelés KEOP
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A régió kapacitásának bemutatása
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
KISÚJSZÁLLÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT SZERVEZETFEJLESZTÉSI REFORMJA ÁROP-1.A LAKOSSÁGI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Dr.Vécsei Pál A vezetékes gázellátás alakulásának területi tendenciái 1990 és 2008 között Budapest, április.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Érettségi
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Bázis:Teljes minta (N=1406)
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max. +/-2,2%

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.július, ReachN Mintaelemszám: 1429 fő, hibahatár max.+/-2,6%

Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.július, ReachN Mintaelemszám:2482 fő, hibahatár max .+/-2,0%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.július ReachN Mintaelemszám:1352 fő, hibahatár max.+/-2,7%

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.július, ReachN Mintaelemszám: 1018 fő, hibahatár max. +/-3,1%

Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.január– 2012.július, ReachN (Mintaelemszám:1204 fő, hibahatár max. +/-2,9%) *Csak áprilistól állnak rendelkezésre mérési adatok: 2012.április – 2012.július, ReachN;, (Mintaelemszám: 430 fő, hibahatár max. +/-4,8%)

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április - 2012.július, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2780 fő, hibahatár max. +/-1,9%

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április - 2012.július, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:2002 fő, hibahatár max +/-2,2 %

Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április - 2012.július, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 829 fő, hibahatár +/-3,5%

Átlag napi elérés negyedórás bontásban a 15 éves és idősebb lakosság körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.július, ReachN Mintaelemszám: 1429 fő, hibahatár max +/-2,6%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.július, ReachN Mintaelemszám:2482 fő, hibahatár max +/-2,0%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.július ReachN Mintaelemszám:1352 fő, hibahatár max+/-2,7%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.július ReachN Mintaelemszám:1018 fő, hibahatár max+/-3,1%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.január– 2012.július, ReachN (Mintaelemszám:1204 fő, hibahatár max. +/-2,9%) *Csak áprilistól állnak rendelkezésre mérési adatok: 2012.április – 2012.július, ReachN;, (Mintaelemszám: 430 fő, hibahatár max. +/-4,8%)

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április - 2012.július, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2780 fő, hibahatár max +/-1,9%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április - 2012.július, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:2002 fő, hibahatár max +/-2,2 %

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április - 2012.július, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 829 fő, hibahatár +/-3,5%