A program általános célja

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Uniós források – Fejlesztési irányok (A gyermekvédelmi területek várható fejlesztései európai uniós forrásokból) Csizmár Gábor Szociális és Munkaügyi Minisztérium.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A DAOP-4.1.3/B SZ. PROJEKT ZÁRÓRENDEZVÉNYÉNEK RÉSZTVEVŐIT!
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
VÁROSI SPORTCSARNOK VÁLLALKOZÓK FÓRUMA Bonyhád december 2. Előadó: Filóné Ferencz Ibolya polgármester.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FITLIFE BAY Fitness és Mozgásközpont
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Gyakorlati megvalósítása
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Rövid kalandozás a skandináv könyvtárak világában
A projektek jelentősége a Műegyetemen
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
HHR.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Az EQAVET szerepe a szakképzés fejlesztésében
„Adjunk esélyt mindenkinek
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
14. VILÁGGAZDASÁG.
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

A program általános célja elősegíteni a természettudományos tárgyak népszerűsítését bővítse az informális és nem formális tanulási lehetőségeket korszerű kísérletközpontú, élményszerű oktatás elterjesztése természettudományos és műszaki pályák népszerűsítése

A program konkrét célja élménypedagógiai programokon keresztül a minőségi oktatáshoz és képzéshez való hozzáférés javítása tanórán kívüli kompetenciafejlesztése, ismeret- és tudásgyarapítása az együttműködő iskolákban a tehetségek azonosításának elősegítése pedagógusok, oktatók, szakemberek felkészítése élményprogramokhoz szükséges infrastrukturális háttér biztosítása

Központ kialakítása Akadálymentes mosdó létrehozása, mosdók felújítása Fehérvári Civil Központban 300 nm átalakítása: egy nagyobb oktató-előadó terem , 4 kisebb tematikus labor, kapcsolódó raktár, tanári szoba és irodai rész létrehozása Akadálymentes mosdó létrehozása, mosdók felújítása Recepció átalakítása Ruhatár felújítása Oktatástechnikai, demonstrációs eszközök beszerzése Laborok berendezése

Központ tervezett helyszínrajza

Ízelítő a 35 féle programból Mechatronika világa A Lego-robotok világa Ipari és gépészmérnöki csodák világa Hologramok csodálatos világa Vizeink védelem Bűnügyi helyszínelő labor 3D tervezés és nyomtatás Meteorológiai állomás 3V Virtuális valóság világa Mobil naprendszer Kódolástól és képfeldolgozásig Műholdas és légi távérzékelés Archicaching Velencei-hegység kincsei Energia óra Térinformatika a természetben Élményfizikai kísérletek

Élménypedagógiai foglalkozási formák Programok Élménypedagógiai foglalkozási formák 2018. év (db) 2019. év 2020. év Összesen Havi szakkör 32 64 160 Foglalkozássorozat Kihelyezett természettudományos óra 128 256 Kiscsoportos foglalkozás 20 40 80 Iskolai versenyek, vetélkedők Műhely- és klubfoglalkozás Témanap Napközis tábor 8 16   212 464 380 1056 Egyéb programok Konferencia 1 2 Városi szintű versenyek 4 Családi napok 10 Nyitó rendezvény Plenáris nagyelőadások 5 12 Szakmai műhely Kitelepülős rendezvények 6 15 28 71

Kicsit a számokról 436 millió Ft támogatás Havi átlagban 430 fő bevonása Összesen 12 ezer tanuló részvétele 32 együttműködő iskola 13 fő szakember alkalmazása 6000 órára megbízási díj 8 hónap előkészítés + 28 hónap projekt + 36 hónap fenntartás

Köszönöm a figyelmet!