A szakképzési rendszer modellje

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Advertisements

Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
HEFOP 3.5.4: A felnőttképzés hozzáférésének Javítása a rendelkezésre álló közművelődési intézményrendszer rendszerszerű bevonásával Szombathelyi.
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
PEDAGÓGIAI ÉS KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Keretrendszerek az online felnőttképzés támogatására Taletovics Márk DEXTER.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Az értékmenedzsment új EU-s képzési és minősítés rendszere (Value for Europe) Tarjáni István, CMC, CVS, PVM, TVM, FÓKUSZ-2 Kft - ügyvezető igazgató
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
A MEGALAPOZÓ KUTATÁSOKRÓL A felsőoktatás és a munkaerőpiac kongruenciájának mintázatai Jancsák Csaba PhD SZTE JGYPK AHI ATT TÁMOP A/1-11/
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Országos Minőségfejlesztési Központ Összmunkatársi évzáró értekezlet
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
AZ ÁLLÁSKERESŐK TÁMOGATÁSA Előadó: Majorné Angyal Erzsébet kirendeltség-vezető
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
A vendéglátás oktatásának kihívásai
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Esélyek a munkaerőpiacon
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL MUNKAÜGYI KÖZPONTJÁNAK 2011
Munkavégzésre irányuló jogviszonyok
HHR.
Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft.
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
A POSTAPARTNER munkaerő-piaci program
Jogszabályi háttér 30/2000. (IX.15.) GM rendelet
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Munkahelyi stressz HR-es szemmel
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
A gyermeki jogok érvényesítése
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Matematikai statisztika előadó: Ketskeméty László
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

A szakképzési rendszer modellje

Választható szakmai modulok 6. sz.m. 4. sz.m. 5. sz.m. Tantárgyi vizsgák 1. sz.m. 2. sz.m. 3. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak 3

A szakképzés jellemzői I. a tananyag összeállítása munkaköri elemzésre épül a belépés és előrehaladás a hallgató teljesítményéhez igazodik 5

A szakképzés jellemzői II. A tananyag moduláris felépítésű: ki- és belépési lehetőséget biztosít, lehetőséget ad egyéni előrehaladásra, előzetes ismeretekhez alkalmazkodik, egyéni tanulási stílust is figyelembe vehet, folyamatos ön- és szintenkénti külső ellenőrzést tesz lehetővé.

A szakképzés jellemzői III. A képzést egyéni és szakmai igény szerinti nyelvi, vállalkozási, számítástechnikai és egyéb szakmai modulok egészítik ki. 6

A szakképzés jellemzői IV. Munkaerő-piaci speciális igényeket elégít ki, mint álláskereséséi tréning, kommunikációs képességfejlesztés, személyiségfejlesztő tréning, pályakorrekciós tanácsadás. 7