Kávéfolt (#brandes) (lesz macskás kép is! :).

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
by Louis Armstrong and Kenny G from the album Classics in the Key of G ENJOY Hagyd, kérlek, hadd fusson le a fájl magától. A zene a következő képnél kezdődik.
Advertisements

Személyes márka kommunikációja
Márkaépítés – Hitelesség
Talán egy űrlény? Ez itt egy emberi arc. Egy koponya ?
A házasság még nem a mennyország
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Egy csoport sikeres ember, karrierjük csúcsán, mindegyiküknek jó állása, álom autók és házak tulajdonosai, meglátogatták hajdani egyetemi professzorukat.
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
Az öltözék eldöntheti az állásinterjú sikerét
Bármilyen hülyeségnek tűnik, de működik. Próbáljátok ki!
Újévi ima 1883-ból. Békés, meghitt Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog Új Évet kívánok!
Tűnödtem… wondered: " Kik az én számítógépes barátaim ? "
Készítette: a Dalai Láma
Nyolc gondolat az ANYASÁGRÓL
Információ kezelés Az információ visszakeresésének lehetőségei.
Akiane Kramarik.
Boogie Mamma Ide rakja a zenekara jelét (úgy nevezett logóját) Készült a Power Point 2005 Készült a Power Point 2005 Fesztiváljelentkezés- varázslóval.
Tibeti személyiségteszt
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Von Bartheldné Ábri Judit ACC Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal január.
Egyedül olvasd el... különösen az utolsó részt
Digitális világ – interaktív táblán
Katona József 16/A.
Leading Change A változás vezető szemmel. Hogyan lehet sikeresen levezetni egy változási folyamatot?
Az emberi agy és a szem.
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10.
Az ISO 9001 szabvány szerepe a felszámolói tevékenységben.
Közösségi portálok használata
Személyiségteszt.
Szeretettel köszöntöm
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
HÍRNÉV, IMÁZS ARCULAT. Figyelem  Gyakori probléma, hogy az üzenet elvesztődik, nem jut el a célcsoporthoz  Általában a szervezetek mellőzik a szolid.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pápa július 1-3. KÖNYVTÁRI ARCULAT A FENNTARTÓ INTÉZMÉNY ARCULATI ELEMEINEK FELHASZNÁLÁSÁVAL Török Beáta Sapientia.
Optikai Csodák Folyosója
Designhét Magyar formatervezési Díjátadó Made in Hungary Halisten – Színes és Fekete-Fehér Magyar formatervezési Díjátadó Made in Hungary Halisten – Színes.
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
Az önismeret fontossága a szenvedélybetegek gyógyítása területén
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
Graciela Sbertoli / Vox A kisebb települések önkormányzatainak támogatása az életen át tartó tanulás szemléletének népszerűsítésében MANORKA – zárókonferencia.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
SMART Branding és Vezetés 2011 Március Vezető és personal branding kapcsolatát vizsgálom meg néhány érdekes modellel 2 Personal branding őszintén.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.
Növények tanításának módszertana. A növények tanításának algoritmusa 1. 1.Név – Magyar tudományos – Magyar szinonim nevek – Latin név (ha érdekes) Pl.
Erre használom az internetet
Okos városok – buta márkák?!
Nagy Istenem, ha nézem a világot, Mit alkotott te szent „Legyen” szavad; Ha látom én sok milljó alkotásod, Kiket vezetsz és táplálsz egymagad.
Tibeti személyiségteszt
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Magyar Projektmenedzsment Szövetség
PROKO karácsonyi KVÍZ Logók.
Hivatkozások beillesztése, animációk szerkesztése
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
MANIPULÁCIÓ A REKLÁMOKBAN
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Kattintgatással nézhető végig.
Mondd, mi a szeretet ? Ismeretlen szerző Mirjam.
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

kávéfolt (#brandes) (lesz macskás kép is! :)

Mi a márka?

„Amit akkor mondanak rólad, amikor kimentél a szobából” érték-képzet „Amit akkor mondanak rólad, amikor kimentél a szobából” Jeff Bezos, Amazon betartott ígéret

VAN márkád!

márkaépítési megoldás TOP5 márkaépítési megoldás Szemlélet! Hosszútáv! Intimkehely vs. BRAND

1. Márkaháttér Igyál egy kávét!  küldetés, vízió személyes miértek add az arcod! márka-szemlélet alapelvek, ügyek légy lelkes!

azonnali megosztás gyakor-latiasság modern tech saját sztori átlát-hatóság arc közösség

#indokolatlanmacskaskep

2. Személyesség ARC szelfik saját szavak érzelmek gondo-latok #cégesmegbeszélés #brandizmus

Szénáskert „Posztokat azért szeretik, mert tudják mi a friss és tuti lehet kapni. Mikor kiírom, hogy van friss, küldik a férjeket, hogy ami a képen volt, vagy a nyolcadik képen az a pirosat...”

érdekes vagy és a munkád is! 3. Dokumentálj! érdekes vagy és a munkád is! sikerek, kudarcok találko-zások tanulás, oktatás

80% a színek alapján ismeri fel a márkát 4. Felismerhetőség 80% a színek alapján ismeri fel a márkát Foglald le a saját színeid! logó, arculat fotók, videók

portrék 1 fős márkánál is!

BrandBirds-módszer

5. Brandesség kapcso-lódási pontok süti kávé macska

Márkaháttér Személyesség Dokumentálj! Felismerhetőség Brandesség

BrandBirds Club brandezveny.hu (titkos)