Mindenki próbál egy másik “fajként” nézni a fiatalokra.
Sőt még ők maguk is szeretik azt hinni, hogy mások mint a felnőttek.
Valóban máshogyan öltöznek
Valóban máshogyan töltik a napjaikat
Valóban másmilyen zenét hallgatnak
Valóban máshogyan viszonyulnak a márkákhoz
Az alapvető értékek számukra is ugyanazok, mint nekünk “felnőtteknek”.
Ugyanúgy szeretnek nevetni.
Ugyanúgy szeretnek szeretni.
Ugyanúgy a biztonságra törekszenek.
Tehát ha hozzájuk szólunk, ugyanolyan alapelvek mentén érdemes azt tennünk, mintha bárki máshoz szólnánk.
Nálunk ez három nagyon fontos alapelv betartása mellett történik.
WIKIPEDIA: “Empátia az embernek az a képessége, hogy egy másik ember szempontját felfogni és megérteni képes.”
http://www.youtube.com/watch?v=yLvMkVa7jiE
Mondd el és elfelejtem; Mutasd meg és megjegyzem; Engedd, hogy csináljam és megértem kínai közmondás
http://www.youtube.com/watch?v=Sg7AT3CJb3E
Gyakran erről a legalapvetőbb dologról feledkeznek meg a márkák.
vagy másképp INFORMÁCIÓ ÁTADÁS vs. SZÓRAKOZTATÁS
200 YEARS HISTORY EXTRA COCOA BEAN QUALITY MILK 60% cocoa content 10% GRATIS
http://www.youtube.com/watch?v=xI_otKYxk7c
EMPÁTIA BEVONÁS SZÓRAKOZTATÁS szóval EMPÁTIA BEVONÁS SZÓRAKOZTATÁS
Egy dolgot mindenképp érdemes még hozzátenni.
A pletyka nem igaz!!!
NEM UTÁLJÁK A REKLÁMOKAT!
Csak abban az esetben, ha halálra untatjuk velük őket!