Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tökéletes verseny Közgazdaságtan 10. hét.
Advertisements

Intelligens közlekedési rendszerek
Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása Napi Gazdaság Konferencia
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
INFORMATION DISCLOSURE avagy a digitális inkontinencia
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
A turizmus rendszer környezete
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
Polónyi István Minőségmenedzsment 1..
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Közgazdaságtan
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Piaci korlátok.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
A kurzus programja Dátum Témakör november 10.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Minőségmenedzsment.
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Pénz 1. szakasz 2. szakasz 3. szakasz 4. szakasz 5. szakasz
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Mobilitás és közösségi média – „Szép új világ?”
Kisiklott projektek sínre tétele Sipos Ferenc Ágazat igazgató Móra Krisztina Projektvezető HTE Projektmenedzsment a gazdaságban,
A lineáris-funkcionális szervezeti forma
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Temelésmenedzsment Production Management VI. előadás Minőségbiztosítás.
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Vállalkozásgazdaságtan 8. Előadás
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Költségek, költségfüggvények
Költségminimalizálás, profitmaximalizálás
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Átlagtermék, határtermék, optimális inputkombináció
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
Vállalkozások a minőségszabályozás útján – az önkéntes minőségtanúsítás hazai és nemzetközi versenyelőnyei TÜV Rheinland - nemzetközi tanúsítás.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Sikeres ipar-egyetemi együttműködés Pannon Egyetem - KÜRT Zrt. Dr Remzső Tibor pályázati igazgató egyetemi docens Microsoft Innovációs Nap november.
A, B külső és belső alufólia
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Rendszeresítés, üzembehelyezás Elosztás, tárolás Leselejtezés, kivonás, megsemmisítés.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
Ezek a stratégia elemek sorban
A vasaló nem attól meleg, mert a ruhához dörzsölik
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Vállalati terv bemutató
Típusos kockázatértékelési algoritmusok a szervezetek működési sajátosságainak figyelembe vételével Tarján Gábor.
Savanya Erzsébet HR Igazgató
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
Női önbizalom....
Kincstári tulajdonú fémhulladék értékesítés
Előadás másolata:

Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez? „A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik” Frankó Csuba Dea marketing igazgató KÜRT Zrt. dea.csuba@kurt.hu KÜRT Zrt. Információmenedzsment • www.kurt.hu • © 2009 KÜRT Zrt.

Bizalomból élünk B2B . Nagyvállalati szolgáltatás Információbiztonság B2B & B2C . Tömegpiaci szolgáltatás Adatmentés

A vevői élmény

Mit ér az ügyfél?

Ideális ügyfél élmény ciklus

Profit maximalizálás hosszú távon Végletekig tekert bevételek Minimálisra húzott kiadások Fejlesztés és fejlődés (Tökéletesített vevői élmény, új termék, jobb termék, jobban tálalva, jobban az ügyfélre szabva…) Keverd ki a tökéletes koktélt!

A vevőnk valósága Okoskodó munkatársak (sztárjaink) az okos ügyfél „ellen”.

Vevői élmény újratöltve Működőképes projektszervezet Objektív mérési rendszer Megfelelően meghatározott mérési pontok Közvetlen interakció az ügyféllel

„A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik.”

KÜRT Zrt. Információmenedzsment • www.kurt.hu • © 2009 KÜRT Zrt.