Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez? „A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik” Frankó Csuba Dea marketing igazgató KÜRT Zrt. dea.csuba@kurt.hu KÜRT Zrt. Információmenedzsment • www.kurt.hu • © 2009 KÜRT Zrt.
Bizalomból élünk B2B . Nagyvállalati szolgáltatás Információbiztonság B2B & B2C . Tömegpiaci szolgáltatás Adatmentés
A vevői élmény
Mit ér az ügyfél?
Ideális ügyfél élmény ciklus
Profit maximalizálás hosszú távon Végletekig tekert bevételek Minimálisra húzott kiadások Fejlesztés és fejlődés (Tökéletesített vevői élmény, új termék, jobb termék, jobban tálalva, jobban az ügyfélre szabva…) Keverd ki a tökéletes koktélt!
A vevőnk valósága Okoskodó munkatársak (sztárjaink) az okos ügyfél „ellen”.
Vevői élmény újratöltve Működőképes projektszervezet Objektív mérési rendszer Megfelelően meghatározott mérési pontok Közvetlen interakció az ügyféllel
„A vasaló nem attól meleg, hogy a ruhához dörzsölik.”
KÜRT Zrt. Információmenedzsment • www.kurt.hu • © 2009 KÜRT Zrt.