Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanévkezdő tájékoztató
Advertisements

Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
A kutatási program rövid bemutatása
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
szerepe a köznevelésben
Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége PATHWAYS II. Záró konferencia Fogyatékossággal élő fiatal felnőttek társadalmi.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Az esetismertetés szerkezete Ágoston-Héderné 1. A kliens bemutatása 1.1. A realitások a kliens életkora, egészségi állapota, mentális képességei jövedelmi,
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Készítette: Gellénné dr. Nagy Valéria igazgató
1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
2014. november november november 18.1.
A PROTOKOLLOK SZEREPE A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATI FELADATOK ELLÁTÁSÁNAK TÁMOGATÁSÁBAN (TÁMOP B) Szitó Imre fejlesztéskoordinátor, főmunkatárs EDUCATIO.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
KONSZENZUS BUDAPEST KONSZENZUS BUDAPEST „ BÉKE AZ AKÁCFÁK ALATT” Mediáció a közösségi és távoltartási konfliktusok kezelésében EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNER: NÓGRÁD.
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
Működését meghatározó törvények,rendeletek évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről -15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről.
Nagykanizsa július – HEP munkatalálkozók tapasztalatainak összegzése- a szervezetek szemével Közös fellépési lehetőségek a tapasztalok.
Az esélyegyenlőség elvének érvényesülése az oktatáspolitikában EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA KÖZNEVELÉSÉRT FELELŐS ÁLLAMTITKÁRSÁG Pölöskei Gáborné helyettes.
A szakszolgálatok működése, távlatok. Kezdet 1800-as évek: Első gyógypedagógiai intézmények 1899: Psychophysikai Laboratórium 1900: Gyógypedagógiai tanárképzés.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
„Tudás – Érték – Tapasztalat integrációs program” T Á MOP A-11/ Nyitókonferencia Február 23.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
A köznevelési törvény változásai 2016 szeptemberétől Szakál Ferenc Pál köznevelési szakértő *A korábbi változatokban ma már nem aktuális, nem érvényes.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Év végi értekezlet.
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Egy nyílt levél elő- és utóélete
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Barlai Róbertné augusztus.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Ágazatközi együttműködés
Jubileumi tantestületi értekezlet: 30 éves az óvoda és az iskola
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Tankönyvellátás és iskolai könyvtár
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Óvodai és iskolai szociális segítés
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Közoktatási vezető II. félév
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Múzeumi gyűjtemények menedzsmentje, avagy a Spectrum Magyarországon
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. január 19. Cegléd, Malom tér 3.

Munkaközösség neve: Fejlesztő nevelés Munkaközösség vezetője: Padányi Klára A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2014/2015 tanévben: fogalmak tisztázása az átfedések miatt szükséges tárgyi és személyi feltételek megismerése szakmai konszenzus kialakítása

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2015/2016 tanévben: Igények újbóli megismerése, felmérése Formai keretek megismerése, lehetőségek feltérképezése Fejlesztési területek megnevezése (tekintettel arra, hogy többféle végzettségű szakember végezheti a feladatot)

A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 első félévében: Esetismertetés – tapasztalatcsere Módszerek, eszközök

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 első félévében: az esetismertetés megtörtént módszerek ismertetése, eszközök bemutatása megtörtént

A munkaközösség legfontosabb nehézségei az elmúlt két és fél évben: Tárgyi és személyi feltételek hiányos volta Az új feladat különböző értelmezése Nincs minden tagintézményben ellátandó gyerek a látókörünkben –” tűzoltás „

A munkaközösség legfontosabb kérdései: A tárgyi és személyi feltételek javítása lenne – 2017 szeptembertől a feladat kikerül a szakszolgálatoktól

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások 2013. február 26.-tól (EMMI rendelet) – 2017. február 04-ig. 2011-től a szakszolgálatok körébe utalta – köznevelési feladat 2013 – 15/2013. EMMI rendelet – a kliensek körének meghatározása 2014 – alapprotokoll – célcsoport meghatározása 2014 – alapprotokoll – az ellátó személyek szakmai és személyiségbeli kompetenciái (8/2014. EMMI rendelet: Ki, milyen végzettséggel láthatja el a szakszolgálati feladatot?) 2013. – 15/2013 EMMI – 2014 – alapprotokoll – infrastruktúra (módszer- és eszközigényes feladat)

Köszönöm a figyelmet!