Önfejlesztés és horizontális tanulás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Advertisements

Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Területi együttműködés, hálózati tanulás
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Valorizáció a Leonardo programban Muradin Eszter december 2. Leonardo Nemzeti Iroda.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.

TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A szaktanácsadó segítő szerepe
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM Nagy László főigazgató.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Szakiskolai fejlesztési program
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Az önfejlesztő terület bemutatása
Minőségfejlesztési komponens 2005
A szakképesítés megszerzésének lehetősége
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Önfejlesztés és horizontális tanulás Száva Eszter fejlesztési területvezető

Az Önfejlesztő terület céljai Belső energiák, tudás, és tapasztalatok közös feltárása Új minőség létrehozása az iskolai élet minden területén A hálózattá válás lehetőségének biztosítása Nyitottabb, az igényeket jobban figyelembe vevő, a változásokra érzékenyebb iskolai működés kialakítása

Mit kínálunk? I. 120 + 30 órás akkreditált képzés II. Regionális konferenciák III. Intézményi tanácsadás IV. Könyvtárfejlesztés V. Tájékoztató kiadványok VI. Nyomonkövetés, pályakövetés VII. Tanításszervezés támogatása intézményi szinten VIII. Pályázatkészítés segítése

Információgyűjtés, tapasztalatcsere lehetőségei (Kitől?) SZFP I. Azonos régión belül Azonos fenntartó alá tartozó intézmények között Azonos képzési profilú iskolák között SZFP II. Programkoordinációs Iroda

Információgyűjtés, tapasztalatcsere lehetőségei (Hogyan?) Konferenciákon (regionális, tematikus) Képzéseken Egymás meglátogatásával Szakértőkön keresztül Benchmarking adatbázis használatával Pályázatokon keresztül Honlapról Tájékoztató kiadványokból

Információgyűjtés, tapasztalatcsere lehetséges területei (Mit?) Mérés-értékelés (tanulói, pedagógus) Minőségfejlesztés (IMIP, CQAF) Hatékony tanulásszervezés (kiemelten a projektmódszer) Stratégiai terv készítése Iskolai adminisztráció, oktatásszervezés Hátrányos helyzetű tanulók kezelése (szakképzést előkészítő évfolyam, SNI)

A Programmal kapcsolatos intézményi igények Program tervezhetősége - eseménynaptár Jól használható honlap Eszközfejlesztés Projektmódszer bevezetésének támogatása TIK-probléma megoldása ?

Elérhetőségeink Czeitler Tamás – irodavezető Tel: 434-5771 E-mail: irodavezeto@szakma.hu Száva Eszter – területvezető Tel: 434-5704 E-mail: szava.eszter@szakma.hu Angyal Szabolcs – referens Tel: 434-5772 E-mail: angyal.szabolcs@szakma.hu Honlap: www.szakma.hu