Hatékony kereskedés és marketing az interneten

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tisztelt Leendő Partnerünk! Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassuk kereskedésünket. Köztudott, hogy a takarítás, tisztítás szakipar területén egyre.
Advertisements

Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Az EU gazdasága Mg. Terület: 130 millió ha (a teljes terület 550%-a) Gazdaságok száma: 7 millió.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
Készítette: Bátori Béla 12.k
MARKETING.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
GabonaMarket.hu A jó gazdálkodás jövője!. Régi GOSZ terv valósult meg • Tudástranszfer Termelők részére – A korábbi tapasztalatok befolyásolják a későbbi.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Keresőmarketing stratégiák
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Értékesítési csatornák
Az UCP irányelv rendelkezéseinek hatása a GVH gyakorlatára (Fttv) október 21. dr. Nagy Márta.
A kommunikációs mix elemei
© dr. Horváth Zsófia – Ujváriné dr. Antal Edit. Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés Szabályozás 85/577/EGK tanácsi irányelv 370/2004. (XII.26.) Kormány.
A Közös Agrárpolitika (KAP) aktuális kérdései, várható változások ÚMVP képzés „Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alap: a vidéki területekbe beruházó.
E-beszerzés Bravo csoport.
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
PIACI INFORMÁCIÓS RENDSZER
A vágósertés felvásárlási ára ( ) Ft/kg élősúly.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
8. Az eladásösztönzés.
Online értékesítési modellek
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Titre de la présentation
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
A Zöldség- Gyümölcs ágazat gazdasági jellemzése
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Közgazdaságtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS Készítette: Nadin, Barbi, Cinti, Attila.
Az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések szabályozása Magyarországon és az EU-ban Osgyáni Anikó.
Visszavett eszközök kezelése a finanszírozóknál - portfoliókezelési dilemmák, másodlagos piac, értékesítési csatornák Báti Balázs CIB Bank Budapest, 2011.
Dr. Dávid Ivett Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Hatósági és Jogi Főosztály április 22. Várható szankcionálási eszközök.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Mik valójában a baktériumok? Baktériumok nélkül nincs élet a Földön!
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
Az árképzés pszichológiája
Ezek a stratégia elemek sorban
Előadás másolata:

Hatékony kereskedés és marketing az interneten Bóné Tímea és Németh István Magro.hu Szervezők Médiatámogatók

Mezőgazdasági értékesítés Fogyasztó Termelő Régen Most Fogyasztó Közvetítő Termelő

Közvetlen értékesítés Fogyasztó Közvetítő Termelő

Miért fontos? Infláció Ár Felvásárlási árak

Termelő Felvásárló Profit Kockázat

Hogyan? Utcai árusítás Termelői piac Mozgó árusítás Házhoz szállítás Apróhirdetés Internet!!

Jelenlét az interneten Honlap Cégregiszter

Miért fontos? a világban 2,5 milliárdan használják magyar 16-74 évesek 71%-a legalább hetente egyszer internetezik ELÉRHETŐSÉG!

Milyen legyen? egyszerű és szép jól áttekinthető könnyen megtalálható az e-mail cím, vezetékes és mobil telefonszám, faxszám és a telephely címe információk az eladásra szánt, vagy venni kívánt terményekről és állatokról minden olyan adat, ami a látogatót érdekelheti

Mennyibe kerül? 0 - 50e Ft (egy oldalas)

Reklám drága, tv, rádió, újság

Reklám drága, tv, rádió, újság AdWords!

www.google.hu/adwords

Jó hirdetés: Figyelemfelkeltő, megszólítja azt, akinek el szeretne adni visszautasíthatatlan ajánlat mit kap a vevő, nem azt, hogy mit szeretne értékesíteni az eladó cselekvésre szólít tartalmazza az elérhetőségeket

Gazdatársam! Érdekli 2 üszőborjú, amiknek az anyja eddig már 50 ezer liter tejet adott? Amit kap: 2 db, 4 hónapos, nagyon szép, hízlalásra is alkalmas magyar-tarka üszőborjú rendezett papírokkal. Helye: X, Fejér megye ENAR száma: HUxxxxxxxxxx Amit kérek: x ezer Ft/db Ha megveszi mind a kettőt, ajándékba kap egy használt vákuumszivattyút. Hívjon a 20/123-4567-es telefonszámon, vagy írjon emailt: info@farm.hu

Marketing Piacismeret! mikor mit (feldolgozottság), mennyiért (ár) hol (csatorna) és kinek (vevő). Piacismeret!

Specializáció ?

Szedett, válogatott, csomagolt gyümölcs Hozzáadott érték = nagyobb profit Kombájn tiszta helyett Tisztított, szárított Nyers tej Tejtermék Szedd magad Szedett, válogatott, csomagolt gyümölcs

Kereskedjen az internet segítségével! Nagyobb profit Könnyű elérhetőség Olcsó reklámlehetőség

Nem lehet, mert …

Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál

Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál gyorsan romlik

Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál gyorsan romlik integrációs szerződés

Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál gyorsan romlik integrációs szerződés bizalomhiány

Megmutatjuk, hogy mégis lehet! Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál gyorsan romlik integrációs szerződés bizalomhiány Megmutatjuk, hogy mégis lehet!

Versenyhátrány - külföld Versenyhátrány - import Nincs verseny - nyomott ár Távol a végfelhasználótól kisebb a profittartalom

Internet: eszköz és lehetőség, hogy ez ne így legyen!

+36-20-362-6144 | info@magro.hu | www.magro.hu Több potenciális üzleti partnerből választani +36-20-362-6144 | info@magro.hu | www.magro.hu

Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál gyorsan romlik integrációs szerződés bizalomhiány

Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál

Nem értékesíteni, új/több üzleti partnert kell találni Nem lehet, mert … személyesség hiányzik az eladásnál Nem értékesíteni, új/több üzleti partnert kell találni a neten

Nem lehet, mert … gyorsan romlik

Nem lehet, mert … gyorsan romlik időben

Nem lehet, mert … integrációs szerződés

Próbáljanak a szabadpiacon (is) értékesíteni Nem lehet, mert … integrációs szerződés Próbáljanak a szabadpiacon (is) értékesíteni

Nem lehet, mert … bizalomhiány kockázatkerülés

Nem lehet, mert … bizalomhiány kockázatkerülés Fizetési garancia

+36-20-362-6144 | info@magro.hu | www.magro.hu

Számokban: 361 ezer látogató havi 40-45 ezer látogatás 3,5 millió tonna gabona 1 millió tonna zöldség-gyümölcs 50 ezer db haszonállat 6300 regisztrált

Mekkora az esélye, hogy itt talál új üzleti partnert?

1 millió (!) Ft plusz árbevétel Mekkora az esélye, hogy itt talál új üzleti partnert? 1 ezer Ft/t-tal jobb ár 1 ezer t esetén 1 millió (!) Ft plusz árbevétel

Magro Gabonaindex (MGX) napi kukorica és búza felvásárlási árak

Köszönjük a figyelmet! Bóné Tímea: timea.bone@magro.hu Németh István istvan.bone@magro.hu