Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az üzleti tervezés alapjai
A direkt marketing fogalma
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
EREDMÉNYKIMUTATÁS.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Termékkereskedelem, termékek felhasználása
MARKETING.
Marketingkommunikáció
A könyvtár marketing stratégiája
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Marketingmenedzsment 2008
Közönségkapcsolat (public relations)
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Fedezetelemzés Schiberna Endre.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketingkommunikáció
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
Marketing eszközrendszere
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Sponsorare necesse est
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
8. Az eladásösztönzés.
9. A személyes eladás (Personal Selling)
Nyereség, fedezetei pont fedezeti hozzájárulás
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
AquaTerr Kft. Készítette: Tóth Péter. Profil: Az AquaTerr Kft. elsődleges célja olyan terráriumok és akváriumok készítése, amely mind működésbélileg,
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
A MARKETING FOLYAMATA.
A termelés költségei.
Pénzügyi-számviteli mutatók
1 Költségvetés tervezés 6. előadás. 2 Tartalom A tervezési renaissance Az éves operatív terv Mitől függ az éves operatív terv hatékonysága?
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
A termelés költségei.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Menedzsment és vállalkozásgazdaságtan dr. Sz abó G ábor Cs aba
Retailtainment.
Kérdések a második zh-hoz
PROKO karácsonyi KVÍZ Logók.
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Innováció-menedzsment a könyvtárban
Előadás másolata:

Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv Készítette: Barka Martina 2/14.B 2017.

Tartalom A marketing mix fogalma A vállalkozásról A marketing mix bemutatása példán keresztül

1. P: PRODUCT, TERMÉK Specializálódás Elhelyezkedés Külső kép Belső kép

2.P: PRICE, ÁR Árkialakítás szempontjai Állandó költség Változó költség

3.P: HELY, PLACE Közvetlen értékesítés Közvetett értékesítés

4.P: PROMOTION, PROMÓCIÓ Reklám célja Reklámeszközök PR

5.P: PEOPLE, EMBERI TÉNYEZŐ Személyes eladás fontossága Személlyel szemben támasztott követelmények

Köszönöm a figyelmet!