Mennyi-ségi változás Q4-2008 FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Európa Európa: A növekvő árak nyomán visszaeső majd stagnáló mennyiségi értékesítés Ország Mennyi-ségi változás Q4-2008 (%) Írország -5,1 Dánia -3,6 Olaszország -3,1 Görögo. -2,7 Franciao. -1,8
FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Magyarország A mennyiségi értékesítés visszaesett 2008-ban a növekvő áraknak és a kedvezőtlen gazdasági feltételeknek köszönhetően. Bár a trendek az európai trendekhez hasonlóak, de a magyar gazdaság érzékenyebben reagált.
A megélhetési költségek emelkedése miatt takarékoskodás Évről-évre nő a magyar vásárlók ártudatossága és promócióérzékenysége A globális átlagot meghaladó arány „tudatosság” „önkényeztetés„ Forrás: Nielsen Global Online Research Bázis: Internet-használók
A vezető márkák megőrizték piaci pozíciójukat a legnagyobb élelmiszer árucsoportokban– hasonló a helyzet a legnagyobb vegyi kategóriákban is
A magyar vásárló promóciós érzékenysége évről-évre nő Base : All Supermarket/Hypermarket Shoppers (n=898) Ref: Q23