Mennyi-ségi változás Q4-2008

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mikroökonómia szeminárium 4. Termelés elmélet
Advertisements

A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
Csökkentse költségeit a Shellel Magyar Fuvarozói Fórum
ESR: Fogyasztók a neten
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Trade Marketing Klub Kozák Ákos GfK Hungária Piackutató Intézet 2009
Az éghajlatváltozás problémája egy fizikus szemszögéből Geresdi István egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar.
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
Controlling a gyakorlatban
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Görögország és az euró Artner Annamária április 15. MTA VKI 1.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Merre tart ma hazánkban a szennyvíztechnológia?
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
III. A logisztika jövője
ATL - mit hirdessünk és hol?
Gazdaságpolitikai dilemmák: Felzárkózásvagylemaradás Mádi László Mádi László Közgazdász Vándorgyűlés,
Felügyeleti prioritások 2009-ben február. Stratégia és prioritások  A prioritások szerepe a stratégiai gondolkodásban: - erőforrások összpontosítása.
© 2007 GKIeNET Kft. A környezettudatosság és informatika Lőrincz Vilmos.
A controlling és vezetői számviteli rendszer architektúrája
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2010 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól December 9.
 Kutatási kérdés  Euroszkepticizmus – és hogyan kell viszonyulni hozzá   Módszertani probléma: EU-val kapcsolatos attitűdök mérése  pontosan mekkora.
Bali Mihály (földrajz-környezettan)
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Nagy térbeli felbontású műholdas szárazság-index trendek vizsgálata a Kárpát-medence térségében között Orvos István Péter Homonnai Viktória Jánosi.
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Az agrárgazdaság finanszírozási lehetőségei Takács Zoltán Vállalati Értékesítési Vezető
Hőmérséklet változás A hőmérséklet az anyagok egyik fizikai jellemzője, állapothatározó. Változása szorosan összefügg az anyag más makroszkopikus tulajdonságainak.
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
A spirométer megalkotója: John Hutchinson
Belépés a felsőoktatásba: nemzetközi tendenciák Jelentkezési tendenciák kutatás – műhelykonferencia június 16. Kasza Georgina.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
FMCG média trendek FMCG MÉDIA TRENDEK. FMCG média trendek Miről is szól mindez? FOGYASZTÁS.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Felmérés a versenyképességről a Textil/Ruházati-, és Bőriparban az új Tagállamokban valamint Bulgáriában és Romániában. TERMELÉS KISKERESKEDELMI ELADÁSOK.
Budapest, december 8. A PÉNZÜGY SZEKTOR ÖT ÉVE, 2008-TÓL 2012-IG NÉMETH BÉLA.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Előadó: Badinszky Péter SZIE GTK Termelésökonómia és Menedzsment Tanszék Csongrád Megyei Agrárinformációs Rendszer AGRÁRINFORMATIKAI KÉPZÉSI PROGRAM Szeged,
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
And what else?... Leszakadó gyerekek.
dr.Vécsei Pál: A vállalkozási adókedvezmények területi megoszlásának alakulása 1992 és 2008 között
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Pogány András stratégiai igazgató
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
Országos nagykereskedelmi menedzser
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
A kutatási program leírása
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – HoReCa
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Értékesítési képviselő – HoReCa
Belső ellenőrzési és pénzügyi menedzser
Olaszországi üzleti környezet
A szociális vezetőképzés EDDIGI Tapasztalatairól
Nemzeti Élelmiszer Nyomon Követési Platform
Bevezetés a mély tanulásba
Előadás másolata:

Mennyi-ségi változás Q4-2008 FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Európa Európa: A növekvő árak nyomán visszaeső majd stagnáló mennyiségi értékesítés Ország Mennyi-ségi változás Q4-2008 (%) Írország -5,1 Dánia -3,6 Olaszország -3,1 Görögo. -2,7 Franciao. -1,8

FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Magyarország A mennyiségi értékesítés visszaesett 2008-ban a növekvő áraknak és a kedvezőtlen gazdasági feltételeknek köszönhetően. Bár a trendek az európai trendekhez hasonlóak, de a magyar gazdaság érzékenyebben reagált.

A megélhetési költségek emelkedése miatt takarékoskodás Évről-évre nő a magyar vásárlók ártudatossága és promócióérzékenysége A globális átlagot meghaladó arány „tudatosság” „önkényeztetés„ Forrás: Nielsen Global Online Research Bázis: Internet-használók

A vezető márkák megőrizték piaci pozíciójukat a legnagyobb élelmiszer árucsoportokban– hasonló a helyzet a legnagyobb vegyi kategóriákban is

A magyar vásárló promóciós érzékenysége évről-évre nő Base : All Supermarket/Hypermarket Shoppers (n=898) Ref: Q23