KLEISZTHENÉSZ REFORMJA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Köszöntjük Szakmai gyakorlati foglalkoztatói Workshop résztvevőit Köszöntjük a TÁMOP támogatásával megvalósításra kerülő „ESÉLYTEREMTÉS NÓGRÁDBAN”
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
FENNTARTHATÓ LÉTÜNK A MEGÚJULÓ ENERGIÁK TÁRSADALMASÍTÁSA -TÁMOP /2-2F – A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
A görög poliszok: Spárta és Athén.
A démosz küzdelme a politikai hatalomért
AZ ATHÉNI TÁRSADALOM ÉS ÁLLAM
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ókori Hellász.
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
A spártai és az athéni állam
Athén – a demokrácia kialakulása
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A démosz küzdelme a hatalomért
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
Az athéni demokrácia fénykora
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
AZ ATHÉNI TÁRSADALOM ÉS ÁLLAM
Társadalmi Megújulás Operatív Program Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása TÁMOP /10/1.
Az athéni demokrácia kialakulása
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Marginalitás és jól-lét – kibékíthető koncepciók? Inkluzív társadalom – jól-lét – társadalmi részvétel A Kodolányi János Főiskola szakmai konferenciája.
A SERDÜLŐK SIKERESSÉG FELFOGÁSA A siker mint társadalmi érvényesülési cél az információs társadalom korában Dr. Szabó Éva.
Duplex korrózióálló acélok anyagvizsgálatai
A Fertő-tó nádas területeinek üzemelési terve A projekt az Ausztria-Magyarország Interreg IIIA Közösségi Kezdeményezési Programban, az Európai Unió és.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
AZ ATHÉNI POLISZ.
Köszöntjük kedves vendégeinket!. A projekt az Európai Unió támogatásával, A z Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY Társadalmi.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Barcsák Marianna KPSZTI
HPC Portál: Bejárat a szuperszámítógépek világába
AZ ATHÉNI TÁRSADALOM ÉS ÁLLAM
ÁROP /C/A A komplex programmal segítendő leghátrányosabb
AZ ATHÉNI DEMOKRÁCIA PERIKLÉSZ KORÁBAN
A SZOLÓNI ÁLLAMSZERVEZET ATHÉNBAN
Spárta államszervezete
Görög-perzsa háborúk
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
A FEUDÁLIS TÁRSADALOM MŰKÖDÉSE.
AZ INVESZTITÚRA
A KÖZÉPKORI EGYHÁZ KIALAKULÁSA.
A KERESZTES HÁBORÚK OKAI
AZ EURÓPAI ZSIDÓSÁG A KÖZÉPKORBAN.
AZ ISZLÁM HIT
A KÖZÉPKORI VÁROS KIALAKULÁSA.
A KÖZÉPKORI VÁROS POLITIKAI
A KÖZÉPKORI EGYETEMEK FELÉPÍTÉSE
A RENESZÁNSZ VILÁGKÉPE
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Előadás másolata:

A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMOP B/ KLEISZTHENÉSZ REFORMJA AZ ANIMÁCIÓ AZ IGEN-NEM GOMBOKKAL IRÁNYÍTHATÓ.

KLEISZTHENÉSZ REFORMJA szabad nagykorú férfi vagy? polgár vagy 200 mérőnél több a vagyonod? egy attikai, tengerparti, belső vagy városi phülé tagja vagy? hoplita vagy, magad vásárolod fegyveredet 500 mérőnél több a vagyonod? választható vagy sztratégosznak tanácstagnak tisztségviselőnek népgyűlés tagja vagy esküdtbíró vagy i n metoikosz vagy gyermek, nő vagy rabszolga vagy csak segédcsapatban harcolhatsz vagy evezős lehetsz i ni n i n

A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMOP B/ KLEISZTHENÉSZ REFORMJAI AZ ELEKTRONIKUS TANANYAG AZ ÚJ SZÉCHENYI TERV TÁRSADALMI MEGÚJULÁS OPERATÍV PROGRAM B/ SZÁMÚ, „A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV, TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE” CÍMŰ PROJEKTJE KERETÉBEN KÉSZÜLT. A PROJEKT AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, AZ EURÓPAI SZOCIÁLIS ALAP TÁRSFINANSZÍROZÁSÁVAL VALÓSULT MEG. KÉSZÍTETTE: VIT OLIVÉR FORRÁS: