Közép-Európa legnagyobb retró fánkozója

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kelet-nyugati Átjáró A világzene és az interkulturális kommunikáció kapcsolata a pécsi Balkán Világzenei Fesztivál vizsgálata alapján Készítette: Halász.
Advertisements

Értékel- várá- saik azono- sítása Vevők kijelö- lése Termék szolg. meghat. Kinek?Mit? Hogyan? BELSŐ TÉNYEZŐK.
A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben TAPASZTALATOK, PÉLDÁK, A FEJLŐDÉS LEHETSÉGES IRÁNYAI.
Felelősségteljes idegenforgalmi fejlődés Bükön
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Kórházi könyvtárak MOKSZ elnökségi értekezlet Budapest, szeptember 19. dr. Kührner Éva PhD.
A stratégiai tervezés módszerei, eszközei: SWOT-analízis
Üzleti terv.
AVOP pályázatok készítésének szabályai, gyakorlati tapasztalatok
Biotechnológiai KKV-k a nemzetköziesedő tudásháromszögben VÁLLALKOZÁSI UTAK A BIOTECHNOLÓGIÁBAN Halász György Imre Szeged, december 11. NKTH Innotárs.
Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
PROJECT MENEDZSMENT.
A fejlesztési tervek elkészítésének lépései
Projektkészítési technikák: logframe, SWOT
Ajkai Kistérség Idegenforgalmának jellemzői
Projektelemzés, - tervezés
Készítette: Köhler Ágnes 1. A prezentációban a Gödöllői Városi Múzeumot kívánom bemutatni és elemezni. Remélem bővebben tájékozódik az intézmény szolgáltatásairól.
Stratégiai tervezés.
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Közigazgatási technológia
Nyugat-Dunántúl turisztikai régió Turizmusfejlesztési stratégia
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szegedi Tudományegyetem
Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon
Reindusztrializáció Közép-Európában
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Fejlesztési, stratégiai útmutató
„TI SZERETTEK ITT KINN, S MI OTT BENN…”. GYIMES FEJLŐDÉSÉNEK KÉRDÉSE A FOLKLÓRTURIZMUS TÜKRÉBEN. EGY TÖBBSZÖRÖSEN ELLENTMONDÁSOKKAL TERHELT KISTÉRSÉG PROBLÉMÁINAK.
Rekreáció és turizmus a Duna mentén
Pécs turisztikai marketingje 2356/4
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
A PROJEKTCIKLUS-MENEDZSMENT ALAPJAI
Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés, oktatásszervezés
Rehabilitációs szakmérnök szakmentorok szerepe az intézménykiváltásban
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
Nemzetközi Bankárképző Központ Rt. 1 SWOT- analízis a programkidolgozásban Öcsi Béla témavezető Nemzetközi Bankárképző Központ.
MultiMOL, avagy a regionális multivá válás folyamata a MOL-nál március 6. Jerkovits Éva, Pál Zsófia.
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
A projekt ütemterve november 10-től. A terv, hogy 3-4 hét alatt lebonyolítani a kerekasztal beszélgetéseket az alábbi dátumokkal: 1. kerekasztal:
„ Jó vállalkozás, biztos jövő ” Programozás és programvezérlés Programozás 1.
SZERVEZETTAN (7. hét) A szervezetek környezete. STEEP és
A MARKETING FOLYAMATA.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
Magyarországi tapasztalatgyűjtő kiutazás a „Hagyományaink Gyümölcsei” projekt keretében szeptember
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
A PIAC.
SZERVEZETTAN (8 hét) A szervezetek környezete. STEEP és SWOT analízis.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
TÁMOP PROJEKT KERETÉBEN: Sarkadi Járásfejlesztési Stratégia című 1. workshop. Helyszín: Biharugra Időpont: Készítette: Projektfelügyelet.
Egészségszociológia a mindennapokban (Amit egy közösségvezetőnek tudnia kell…) Horváth Judit szociális munkás Sárvár, Csillebérc,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Toborzás elvi és módszertani kérdései
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Mezőkovácsházi Járásfejlesztési Stratégia
Fülemüle étterem és koktélbár
Makovecz Program – az első év tapasztalatai
Üzleti terv.
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Velünk élő középkor Forrás:
Üzleti terv.
Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció
Előadás másolata:

Közép-Európa legnagyobb retró fánkozója Lekvárt liget fánkozó Közép-Európa legnagyobb retró fánkozója

Célkitűzések: Retró hangulat Nagymama titkos receptje Központi elhelyezkedés (Mechwart-liget) Hiánypótló jelleg (kevés fánkozó) Óriási választék, egyéni rendelés Netes felület és mobilapp Rendezvények lebonyolítása

Weaknesses - Gyengeségek Opportunities – Lehetőségek SWOT-analízis Strengths – Erősségek Weaknesses - Gyengeségek Opportunities – Lehetőségek Threats - Veszélyek

Strengths - Erősségek Növekvő piac Földrajzi szempont (központi elhelyezkedés, 4-es 6-os) Elit környék: plázák (Pl: Mammut), kulturális helyszínek, kormányzati negyed, iskolák Nyugat felől erősödő trend Gyenge konkurencia (piaci rés) Modern informatikai háttér (weboldal, facebook, instagram, mobilapp)

Weaknesses - Gyengeségek Új termék honosítása Termékspecializáció Drága ingatlanbérlet Alapanyagok árának ingadozása

Opportunities - Lehetőségek Terjeszkedési lehetőségek (Budapesten és országszerte) EU-s támogatások Házhozszállítás Kuponok, nyereményjáték Rendezvények Külföldi turisták

Threats - Veszélyek Szigorú EU-s élelmiszerbiztonsági előírások Alapanyagárak ingadozása Könnyű belépni a piacra

Szeptemberben nyitunk!