A sikeres kampányok 2 fő legókockája Ajánlat Kommunikáció
Miből áll egy visszautasíthatatlan ajánlat? Válaszd ki a terméket, szolgáltatást! Szedj össze minél értékesebb bónuszokat! Árazd be az ajánlatot, bónuszokkal együtt! Adj nevet az ajánlatnak! Határozd meg a limitet! Találj ki egy lehengerlő garanciát! Maximalizáld az ajánlatodban rejlő potenciált!
Miből áll egy átütő erejű kampánykommunikáció? Figyelemfelcsigázó levelek Vevőművelő tartalomsorozat Pénzarató sales emailek Profitmaximalizáló lezárás
Figyelemfelcsigázó levelek
Holnap indul az Xyz tartalomsorozat! 1. Figyelemfelcsigázó levelek Valami nagy dologgal készülünk! Holnap indul az Xyz tartalomsorozat!
2. Vevőművelő tartalomsorozat
2. Vevőművelő tartalomsorozat RÉSZ: Vágykeltés (vágyat generálunk a kampány követésére)
2. Vevőművelő tartalomsorozat 2. RÉSZ: Megoldástudat-kialakítás (megtanítjuk helyesen gondolkozni a követőinket)
2. Vevőművelő tartalomsorozat 3. RÉSZ: Terméktudat-kialakítás (kiütjük a konkurenseket a ringből)
2. Vevőművelő tartalomsorozat 4. RÉSZ: Ajánlatprezentáció (felfedjük a kampány ajánlatát)
2. Vevőművelő tartalomsorozat 5. RÉSZ: Értéknövelés (bónuszokkal növeljük az ajánlat értkét)
2. Vevőművelő tartalomsorozat 6. RÉSZ: Közösségi bizonyíték (hitelt építünk az ajánlat mögé)
3. Pénzarató sales emailek
3. Pénzarató sales emailek a) Klasszikus sales email (a sales oldal felépítése alapján) b) Ajánlatkifejtő email (az ajánlat értékét világítja meg különböző szemszögekből) c) Árprezentációs email (ami levezeti az ajánlat árát/értékét) d) Garancia kifejtő email (ami új megvilágításba helyezi a garanciád) e) Gyakori kérdés email (ami a kampány alatt beérkezett kérdésekre ad választ)
4. Profitmaximalizáló lezárás
Kifogáskezelő email Részletfizetés email Záróra email 4. Profitmaximalizáló lezárás Kifogáskezelő email Részletfizetés email Záróra email
Ugye Téged is érdekel egy ilyen ÚJ kampányrendszer megvalósítása?
De hogyan kell mindezeket kidolgozni? Mik a sablonizált tervrajzai az egyes cikkeknek, emaileknek? (Merthogy erre is kész sablonunk van számodra...) Hogyan kéne ezt az egész kampányosdit ütemezni? Milyen buktatókra kell felkészülni és hogyan tudod átlátni az egész terepet? Egyáltalán minden érintésre szükséged van minden esetben?
A KÉM 4. részében MINDENRE fény derül… Hamarosan….