A sikeres kampányok 2 fő legókockája

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutatjuk Önnek SlidePlayer.hu oldalt
Advertisements

Energetikai projektek előkészítése, finanszírozása M27 ABSOLVO Consulting.
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
Érintés.
Environmental Compliance Inspection Course 1 Bíróság előtt védhető bizonyítékok összegyűjtése.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Szervezetfejlesztési Program ÁROP Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia November 12. VÁLTOZÁSKEZELÉS FEJLESZTÉSI MÓDSZERTAN.
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
dr. Sztruhár Gyula ügyvezető
Hogyan váljunk gyöngyhalásszá és találjunk rá az igazgyöngyre?
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A kommunikációs mix elemei
A lények és törekvések bukásának valódi oka az igazi, használható MIÉRT megfigyelésére és megtalálására való képtelenség. Adatsorozat 22. A lények és törekvések.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Lecke a vad- ludaktól Ismeretlen szerző Kattintással válts ♫ Turn on your speakers! ♫ Turn on your speakers!
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Tudd van egy gyertya a szívünkben Van kié lobban, van kié nem
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter Amelynek célja, hogy tagjai minél többet profitáljanak az új technológiák kialakításából. Amelynek feladata, hogy erősítse.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban! Ortutay György Prime Rate Kft február 5.
Mert tudom, semmi nem szakíthat el az én Uram szerelmétől
Szép napot.
Hogyan fejlesszük ki magunkban a
Lecke a vad-ludaktól.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Azért, hogy az isteni kegyelem által megtaláljuk ezt az utat, nagyon segít, ha sok módon keresünk és próbálkozunk, hogy azon az úton járjunk, amely.
Egy jezsuita – akit ismerek . Csendesedjek el Fogadjam szívembe Azt, Akivel imádkozom és akiért/akikért imádkozom.
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Hallgatva ezt az önazonossági kérdést, amelyet Jézus szegez tanítványaihoz, eszembe jutott pár hasonló kérdést feltenni a mi Társaságunkkal kapcsolatosan:
A tőzsde és ami mögötte van
ki lángra gyújthat és meggyógyíthat,
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
A Tőzsde és ami mögötte van Tóth Attila Vezérigazgató-helyettes Budapesti Értéktőzsde Zrt Április 24.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Minta IRATOK Az írásbeli kommunikáció eszközei az iratok.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
Nagyvállalati dokumentumkezelés alapjai Irat, szerződés, számla, megrendelés, árajánlat, megbízás, hivatalos levél, tervrajz, műszaki rajz, vázlat, ütemterv,
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
1 Hogyan startolj el az értékesítési tölcsérekkel? + ÚJDONSÁG LELEPLEZÉSE!
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Ni.com | NI CONFIDENTIAL Hatékonyság és egy vonzó munkahely imázsa Taleo-val a progresszív toborzásért Mohai Gábor, HRIS Üzleti Elemző
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?
Hagyja Margie-ra a következő téli vakáció megtervezését!
Okos városok – buta márkák?!
Kapcsolattartó hírlevélküldő rendszer
utazási iroda Margit Margit utazási iroda
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
FOUCAULD ATYA IMÁJA.
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
ISTEN Kahlil Gibran.
A részletfizetés tranzakcióról általánosságban
Tudásfelmérések és tudásfejlesztési próbálkozások
Lecke a vad-ludaktól Ismertelen szerző ♫ Turn on your speakers!
Benned szabad vagyok Téged hívlak Istenem,
Lecke a vad-ludaktól Ismertelen szerző ♫ Turn on your speakers!
Előadás másolata:

A sikeres kampányok 2 fő legókockája Ajánlat Kommunikáció

Miből áll egy visszautasíthatatlan ajánlat? Válaszd ki a terméket, szolgáltatást! Szedj össze minél értékesebb bónuszokat! Árazd be az ajánlatot, bónuszokkal együtt! Adj nevet az ajánlatnak! Határozd meg a limitet! Találj ki egy lehengerlő garanciát! Maximalizáld az ajánlatodban rejlő potenciált!

Miből áll egy átütő erejű kampánykommunikáció? Figyelemfelcsigázó levelek Vevőművelő tartalomsorozat Pénzarató sales emailek Profitmaximalizáló lezárás

Figyelemfelcsigázó levelek

Holnap indul az Xyz tartalomsorozat! 1. Figyelemfelcsigázó levelek Valami nagy dologgal készülünk! Holnap indul az Xyz tartalomsorozat!

2. Vevőművelő tartalomsorozat

2. Vevőművelő tartalomsorozat RÉSZ: Vágykeltés (vágyat generálunk a kampány követésére) 

2. Vevőművelő tartalomsorozat 2. RÉSZ: Megoldástudat-kialakítás (megtanítjuk helyesen gondolkozni a követőinket)

2. Vevőművelő tartalomsorozat 3. RÉSZ: Terméktudat-kialakítás (kiütjük a konkurenseket a ringből)

2. Vevőművelő tartalomsorozat 4. RÉSZ: Ajánlatprezentáció (felfedjük a kampány ajánlatát)

2. Vevőművelő tartalomsorozat 5. RÉSZ: Értéknövelés (bónuszokkal növeljük az ajánlat értkét)

2. Vevőművelő tartalomsorozat 6. RÉSZ: Közösségi bizonyíték   (hitelt építünk az ajánlat mögé)

3. Pénzarató sales emailek

3. Pénzarató sales emailek a) Klasszikus sales email (a sales oldal felépítése alapján) b) Ajánlatkifejtő email  (az ajánlat értékét világítja meg különböző szemszögekből) c) Árprezentációs email (ami levezeti az ajánlat árát/értékét) d) Garancia kifejtő email  (ami új megvilágításba helyezi a garanciád) e) Gyakori kérdés email (ami a kampány alatt beérkezett kérdésekre ad választ)

4. Profitmaximalizáló lezárás

Kifogáskezelő email Részletfizetés email Záróra email 4. Profitmaximalizáló lezárás Kifogáskezelő email Részletfizetés email Záróra email

Ugye Téged is érdekel egy ilyen ÚJ kampányrendszer megvalósítása? 

De hogyan kell mindezeket kidolgozni? Mik a sablonizált tervrajzai az egyes cikkeknek, emaileknek? (Merthogy erre is kész sablonunk van számodra...) Hogyan kéne ezt az egész kampányosdit ütemezni? Milyen buktatókra kell felkészülni és hogyan tudod átlátni az egész terepet? Egyáltalán minden érintésre szükséged van minden esetben?

A KÉM 4. részében MINDENRE fény derül… Hamarosan….