Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc 2007. augusztus 31.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Tehetségpont létrehozása
A szaktanácsadás támogató szerepe
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban Budapest, febr. 6.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Pikó Zsuzsanna, NIOK Alapítvány.  A TÁMOP es pályázatok c) komponensének megismertetése civil szervezetekkel országszerte  Gyakorlati segítség.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
A szaktanácsadó segítő szerepe
6., 8. és 10. évfolyamos országos kompetenciamérés
Pedagógusok egy nemzetközi tanárvizsgálat (OECD TALIS) tükrében
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
Írország, Dublin november Kontra Éva Széchenyi István Idegenforgalmi, Vendéglátóipari Szakképző Iskola és Kollégium Kecskemét, Nyíri út 32.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Az önfejlesztő terület bemutatása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A szakképesítés megszerzésének lehetősége
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Szakiskolai fejlesztési program
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc 2007. augusztus 31.

Ami megtörtént…1 Továbbképzések Bemeneti kompetencia-mérés Tata, Budapest, Salgótarján iskolánként 3-4 fő (275 tanár) Akkreditált tanfolyamok (mérési alapok, ITEM ) Bemeneti kompetencia-mérés 5600 tanuló 5 mérőeszköz, helyszíni feldolgozással, értékeléssel Regionális konferenciák és tapasztalatcsere fórumok Győr, Mezőtúr, Eger (összesen: 257 résztvevő a 70 iskolából) mérés-értékelés 2006/2007

Ami megtörtént …2 Iskolai eszközfejlesztés a mérés-értékelés támogatására (2 millió Ft/iskola) Gépek, szoftverek, könyvek, eszközök Feladatlap készítő pályázat 17+23 mérőeszköz (szabadon használható, honlap…) Helyszíni szakértői támogatás 42 szakértő havi 3-3 órában mérés-értékelés 2006/2007

Ami megtörtént …3 Országos konferencia „a bemeneti kompetencia mérés tapasztalatai” Székesfehérvár 351 résztvevő 6 szekció Kiadvány ITEM mérési – értékelési szoftver az iskolákban Iskolánként 3-5 fő képzése Tanulói adatbázis feltöltése Összehasonlító elemzés lehetősége mérés-értékelés 2006/2007

Ami még várható…1 Bemeneti mérés a 9-10 évfolyamokban Új és ekvivalens eszközök Korszerű technológiák, mérőeszközök Külföldi 1 hetes tanulmányutak Írország, Hollandia, Norvégia, Dánia Pályázat (először az SZFP történetében…) mérés-értékelés 2006/2007

Ami még várható…2 Regionális tapasztalatcserék Kecskemét és ? ? Országos konferencia a bemeneti mérések tapasztalatai és felhasználása a tanítási-tanulási folyamatban mérés-értékelés 2006/2007

Ami még várható…3 Az 5-ös szintű szakképesítések bemeneti és tanulási folyamat kompetencia mérése Fejlesztő feladatok 2. kötet (a 10 évfolyamos tanulók számára…) mérés-értékelés 2006/2007

A mérleg azt is méri, aki mér, s híven mutatja hitele mit ér … Hollós Korvin Lajos

Köszönöm a figyelmet! gal.ferenc@szakma.hu