Study in Hungary Facebook Marketing

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Educatio Kht. Országos Felsőoktatási Információs Központ Felsőoktatási Felvételi 2008.
PIC number – szükséges bármilyen Erasmus + pályázathoz PKE:
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
DPR kommunikáció alapelvei
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
ERASMUS Pályázat 2013/2014. KAPCSOLAT ERASMUS Iroda Pinizsi Andrásné Kecskeméti utca IV. emelet 420. Fogadó óra: hétfő-kedd-szerda-csütörtök:
Campus Hungary A magyar felsőoktatás külföldi népszerűsítését elősegítő program június 15.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29. DAB Székház, Debrecen Thomas Mann u. 49. Hallgatói mobilitás a Debreceni Egyetemen.
Az Erasmus-program A napjainkban legnépszerűbb ösztöndíjprogram bemutatása.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Amit a TDK-ról tudni kell…
Pénziránytű pénzügyi ismeretterjesztő honlap fiataloknak Háttér információk Szalay György Pénzügyi Kultúra Központ november 27.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
DPR kommunikáció lehetőségei
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Széchenyi István Egyetem, Győr
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Tanulási célú migráció a világban és itthon
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Felzárkózás helyett távolodás az eurós követelményektől Varga Mihály, április 21.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
2014BME. Mi is az az AIESEC? Hallgatók által vezetett nemzetközi non-profit szervezet Mintegy aktív tag 113 ország 2 fő profil – Tagok fejlesztése.
Általános iskola első osztály
2009. április 29. Pittner Ferenc „Válság alatt nő a pálma”
A Facebook marketing trendjei
Mentorrendszer ELTE Mi a mentorrendszer?dv Egyetemünk külföldi hallgatóit segítő önkéntes magyar hallgatókból álló szervezet Students helping students.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
LIFE LONG LEARNING (LLL) PROGRAM AZ ERASMUS ÜGYINTÉZÉS KARI VONATKOZÁSAI.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
PET Portál és Blog Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület XXX. Szakmai fórum (2008. március 19.)
Szabó Éva DE IEAS anglisztika MA II április 20. Jelentkezési határidő: május 6. (péntek) 12:00
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
A felsőoktatás nemzetköziesedése: a nyelvoktatás helye és lehetőségei az uniós felsőoktatási programokban Dobos Gábor március 31. A szaknyelvoktatás.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Történetünk  Nemzeti Pályainformációs Központ – 1999 óta  Euroguidance Hungary, Euroguidance hálózat tagja  Európai Bizottság: Leonardo Da Vinci >
Diákjóléti Bizottság szeptember 25. Hallgatói juttatási rendszer 1.
ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.. ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
Hallgatói juttatási rendszer
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
ösztöndíj-tájékoztató
Európai szemeszter 2018/19
EU Tájékoztató Szolgálat
2018/2019 tanév.
Könyvtárpedagógiai foglalkozások – hónapról, hónapra
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Szent István Egyetem, 2100 Gödöllő,
Hallgatói juttatási rendszer
SISU Nyári Tábor 2018 Időpont: július 15 – 28.
Előadás másolata:

Study in Hungary Facebook Marketing

A Study in Hungary Facebook oldal

2016. áprilisban indult közel 10 ezer követő hivatalos Study in Hungary oldal organikus elérések

hirdetés február óta nemzetközi diákok, magyar felsőoktatási intézmények, külképviseletek Stipendium Hungaricum pályáztatás instant hírfelülete integrált a Study in Hungary portálba hírfolyamként  

Szerkesztési alapelvek magyar felsőoktatási és országimázs tartalmak diákbarát hangvétel, közérthető nyelvezet) felsőoktatási intézmények egyenlő képviselete  cél, hogy félévente legalább 2 hírt feltehessünk minden intézményről külföldi nemzetek egyenlő arányú szerepeltetése (jelentkezések mértéke) politikailag semleges tartalmak  

Stipendium Hungaricum jelentkezési kampány

több mint 580 ezer elérés a célközönségben (+ honlap) év eleje óta követők duplázása magas engagement targetálás: jelentkezés szempontjából kritikus, alacsonyabb aktivitást mutató országok, új országok, munkatervek szerinti tudományterületek, érdeklődési körök, európai diploma iránt érdeklődők, ösztöndíj iránt érdeklődők egyéb Study in oldalak

Influencer kampány

március második felétől a kampány célja  raising awareness a Stipendium Hungaricum országok körében másodsorban a potenciálisan fizetős hallgatók körében globálisan a kampányarcok szerepe későbbi alumnik

Imázsvideók

Köszönöm a figyelmet!